Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Brød med urter?
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 13:42

Hejsa :)

Jeg har tidligere lavet et indlæg omkring bagning. Jeg er nu blevet 'huk' på at bage boller og brød. Jeg kom så til at tænke på at lave sunde boller, evt. med krydderurter? Jeg har søgt på google, men fandt kun en opskrift. Så jeg vil nu høre om i har en god opskrift på sunde boller med krydderurter, hvad kan man putte i uden det smager dårligt? :-)

Mvh Flis.

0
0
Svar på denne tråd

Forresten..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 13:43

... Kunne jeg også godt tænke mig et godt til efter bagningen. Når jeg har bagt bollerne og ladet dem køle af, putter jeg dem i en pose. Men de bliver så tørre af det, nogle forslag til hvordan det kan undgåes?

Mvh Flis.

0
0
Svar på denne tråd

Tørre boller
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 14:25

Pak dem ind i et viskestykke og kom dem i en pose, mens de stadig er lune, så holder de lidt bedre på fugten.

Krydderurter har jeg ikke prøvet i brød, men jeg river gerne 2-3 gulerødder i dejen- man kan også bruge en håndfuld eller to revne squash. (Med det sidste skal man holde noget af væden tilbage, da dejen ellers bliver for våd).

Man kan også komme hakkede soltørrede tomater i- hvis man kan lide dem!

Her er et link til bla løgbrød: www.nerdbird.dk/recipes/ logbrod.html

(Nederst er der bla brød med peberfrugt)

Mvh
xtiny

*** Kærnemælkshorn til Folket!***

0
0
Svar på denne tråd

Alt.....
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 14:28

Min erfaring er at man kan proppe alt i brød... Sidste brød jeg bagte var med tomat pure og oregano -smagte af pizza :)

Jeg laver nogle boller med majs, rød peber og peanuts. Smager også fantastisk. Det er bare at finde en god bolle-opskifte og så tilsætte hvad man har lyst til.

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

Hundelegekammerat søges til min dansk/svenske Fiona. Kæmpe, indhegnet have haves til leg. 5560 Aarup.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider