Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Klovnefobi :S
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 08:44

Andre end mig der har totalt klovnefobi?
Jeg føler mig så underlig! Jeg begynder at skrige og / eller græde hver gang jeg kommer i nærheden af en klovn! Jeg kan bare ikke tage dem!! Helt seriøst! Jeg gemmer mig og løber og gør alt hvad jeg kan for ikke at se eller høre dem!!! Brrrr.......

Hannah R.

Husk at 90% af hesten fejl sidder på ryggen!

"If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again."

Du er altid i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd

Har det ikke
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 08:48

helt på samme måde som dig, men fx. den hvide klovn synes jeg er skummel, har aldrig brudt mig om den( ham ). Alm. klovne er ok, dog kan jeg ikke klare klovnedukker, synes de er rigtig uhyggelige.

Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Hm...........
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 08:50

Den hvide klovn?

Hannah R.

"If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again."

0
0
Svar på denne tråd

Klovne...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 08:51

.. er ret væmmelige at se på, og så finder ejg det træls at de tror at de er sjove.

Men en fobi er det ikke. Synes bare at de er lidt ækle...

Heldigvis må man jo sige at har man en fobi for klovne må det da være til at undgå - heldigvis er det begrænset hvor mange steder man møder dem.

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

Haha........
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 09:04

Ja. Det er enormt begrænset :D

Men desværre tør jeg ikke gå i cirkus.. Fordi at jeg er bange for at møde dem derinde..

Hannah R.

0
0
Svar på denne tråd

Ja fx. ham her
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 09:05

Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Øhm..........
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 09:07

Jeg må sige at jeg desværre ikke vil kigge på linket..
Min fobi er desværre enorm stor..

Hannah R.

0
0
Svar på denne tråd

ehmmmm...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 10:07

Tja der må jeg melde mig under fanerne!!!

min veninde og jeg stod i et tivoliland (spanien) og snik snakker og jeg fortæller hende netop at ser hun en klov før mig bedes hun sige det jeg vil gerne være forberedt!!

har kun lige afsluttet min sætning, og så ligger der pludselig en stor hvid klovnehånd på min skulder vender mig om og står med en veldig glad klovn lige op i fjæset spørg lige om veninde aldrig gør det mere... jeg skreg som et stukket svin og løb alt hvad mine små ben kunne rende.... nøj jeg græd længe kunne slet ikke falde til ro!!

Ingen klovne til mig tak!

GoD PoRTioN HuMoR

BeN i NæSeN

DeT eR MiG

;-)

mig som ellers aldrig skriver i nogle tråde...!!

undskylder for stave og grammatiske fejl..

ja ikke mindst punkt-sætning

0
0
Svar på denne tråd

MiDDePigen
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 10:12

Uf.. Kan lige se det.. Brrr.......

Hannah R.

0
0
Svar på denne tråd

Og det...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 10:25

Og det hedder Coulrofobi, klovnefobi.

Jeg har den ikke i den grad du beskriver, jeg er bare ikke glad for klovne. Og Pjerrot - puha.

*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH
Palomino/arabere: Ibriiz Arabians
| www.wspa.dk | www.kattens-vaern.dk |
0
0
Svar på denne tråd

Jeg må indrømme...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 11:35

at jeg har det lidt på samme måde..

Er i realiteten ikke bange for dem, men jeg får helt myrekryb, når jeg ser en klovn, som f.eks. ham i linket..

Puha.. Jeg kan ikke fordrage dem..

Sagde Carina Gøttler (:

- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3

Termin d. 17/2-09

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Fobier...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 14:32

... er mærkelige..

Og utrolige irriterende, har intet problem med klovne, men er PANISK for frøer tudser.. og har ingen idé om hvorfor..

Splinterny Charles Owen sikkerhedsvest sælges.

Fejlkøb, aldrig brugt

Se præsentation for billeder

0
0
Svar på denne tråd

Ja..........
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 15:42

Jeg har det EKTREMT... Jeg kan slet ikke stå i nærheden af en klovn... Bliver utroligt bange og begynder at ryste over det hele..

Også gysere/krimier hvor der er en ond klovn i... Jeg er simpelthen rædselsslagen....!

Wohoo Ninus er blevet passage hest nu ;)

Fantastiske hest

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 15:56

Jeg har ikke selv problemet, men har en veninde der har. Vi har kendt hinanden i mange mange år og så langt jeg kan huske tilbage har hun haft det sådan. Troede egentlig lidt at hun ville vokse fra det, men det har hun aldrig gjort.

Så vi tog aldrig i cirkus som børn.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 17:10

Jeg ville ikke kalde det for en fobi, men jeg har det ikke godt med klovner, lidt upraktisk når jeg arbejder på et cirkusmuseum...

Danmarks hestemuseum, -videnscenter og -arkiv, søger genstande, arkivalier, viden osv. om hestens historie til udstilling og bevaring for eftertiden. Kontakt venligst Mai (se præs.)

0
0
Svar på denne tråd

EIK! Klovne!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 19:21

Jeg kan heller ikke fordrage klovne...!

Personligt bebrejder jeg stephen king filmen It

Det var bare en uhyggelig klovn!!!!

Jeg undgår for det meste bare klovne, men var engang på shoppetur til Athen med mine veninder og vi er gået ind i en makeup butik hvor de åbenbart havde klovneuge!!!

Jeg står og kigger på en mascara da der er nogen der prikker til mig! Vender mig om og helt oppe i mit ansigt står der en ansat med et kæmpe klovnefjæs malet på!
Nåede lige at kvæle skriget i min hals inden jeg skyndte mig ud af butikken!

Den stakkels mand ville sikkert bare spørge om han kunne hjælpe med noget

De er bare uhyggelige! Er heller ikke god til dukker.... Det er vist pga. chucky filmene!

Mvh Signe

Med hesten Paragraff

Klubmester i spring ISR 2008

(med den gamle part)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider