Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Grrr... det er svært at finde et job
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 18:38

Nu har jeg søgt i over en måned og sendt omkring 500 ansøgninger ud inden for næsten ALT. Jeg har sendt en ud for alle de ansøgninger hvor man kan søge, selvom man ikke er faglært, f.eks handicaphjælpere, produktionsmedarbejder osv.

Har bare fået afslag på afslag, og har kun været til ca.5 samtaler.. Øv altså

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 18:43

Jeg ved hvordan du har det. Jeg har søgt i 5 måneder. Har været til få samtaler og sendt mange mange mange ansøgninger rundt omkring. Men som dig, har jeg fået afslag på afslag. Så surt! Men nu er det så ikke "bare" et job jeg søger, men derimod en læreplads ;)

Elsker min ismule Kjárni <3 , Du er ALT

- Nu med China House Donatello I'm Cool

0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 18:44

du er ikke ene om det.

prøv og søg i br. de mangler julehjælp fra 1 nov til efter jul.

der er jeg kommet ind 2 mdr. det er da en start.

0
0
Svar på denne tråd

Der har jeg også
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 18:51

prøvet, men intet held.. Lidt trist da jeg har brugt for at spare 15000 op inde 6 måneder, da jeg skal flytte, da kæresten har smidt mig ud, og jeg kun kan bo i min nye lejlighed i 6 måneder

0
0
Svar på denne tråd

Æv æv æv æv
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 20:13

Æv for dig. Jeg har sgu lidt medlidenhed med dig . Ikke kun pga manglende arbejde, men også pga at kæresten har smidt dig ud. Livet er noget @!#$ nogle gange. Men bare vent, lige pludselig når du mindst venter det, sker der noget helt fantastisk . Bare vent - det skal nok ske. Og så iøvrigt rigtig meget held og lykke med jobsøgningen til jer alle!

Dina

Smil og livet smiler til dig

0
0
Svar på denne tråd

har du prøvet
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 20:30

i landbruget? De mangler ofte arbejdskraft?? Jeg kan slet ikke genkende det du skriver mht at søge job. Hvor i landet bor du? Måske er der noget i din ansøgning du kan ændre, så den virker bedre? Hvad har du lavet før?

Sagde Janne - modstander af falsk ridning...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

arbejde..
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 20:44

Hej

Har du prøvet vikarbureau'erne?

Jeg kender flere der har fået fast arbejde gennem et vikariat.

Hvor bor du henne geografisk? For her i hovedstadsområdet er det forholdsvis nemt at finde noget hvis man ikke er alt for kræsen.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bor i Kbh
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 21:21

og min ansøgning, har en medarbejder oppe på kommununen lavet med/til mig. Er skrevet op i 4 vikarbureauer

0
0
Svar på denne tråd

Nede på falster
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 22:13

er man i samme situation. Ingen der søger medarbejdere, og de uopfordrede skal jeg igang med på tirsdag, jeg skal lige høre om jeg skal fyres pga. nedskæringer. Helt mærkeligt at man nærmest går og håber på at blive fyret.

God fornøjelse med jobsøgningen!

- Camilla

Black Arrow - Min bedste militaryhest!

Nyd livet på de evig grønne græsmarker

- - Magnus helt rask og klar til livet - -

Og nyder det!!

0
0
Svar på denne tråd

også her..
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 22:22

Jeg står der også, uddannet pædagog, uden ret meget at søge i området, jeg har søgt alle der er mulighed for mig at komme til, og jeg høre sjældent fra nogle af dem selvo m ejg jævnligt får afvide at mine ansøgninger er gode, jeg har gode karaktere og gode anbefalinger, til trods for det ryger man ud til højre og høre ikke engang fra dem ang om de har modtaget et brev. Næsvist..

sammetid har jobnet sgu sendt et brev som jeg får fredag, om at møde mandag, men der er jeg i vikarjob, og jeg har ikke en chance for at afmelde, så nu bliver de pisse sure.

Hvordan faen kan de forlange at jeg har mulighed for at gøre noget når jeg modtager et brev fredag hvor de lukker kl tolv, og først åbner kl 9 hvor jeg skal stå ret dernede. Sådan noget pjat.. Det handler jo om at være i arbejde, og de forhindre de mig i når det er mødepligt. Total håbløst..

Rikke - nu uden sparky (med Nynne)

Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying?
Youll find that life is still worthwhile, If you just smile

Batterigreb til 400Dcanon tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

bummelum....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2008 22:41

Hvis du har søgt så mange ufaglærte stillinger uden held, wer du simpelthen nødt til at få en anden til at læse din ansøgning igennem.

Hvordan du skal opføre dig til en jobsamtale og hvilke spørgsmål du skal stille, kan du også få hjælp til.

Der er åbentbart noget der ikke fungerer...

Hvor gammel er du? Alderen spiller ofte ind.

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra
0
0
Svar på denne tråd

Der plejer da
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 07:38

altid at være brug for hænder inden for ældreplejen

Sara

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også prøvetd
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 08:37

det,, så nu går jeg på vuc, så kan jeg da vel altid søge igen senere ... men ja det er svært,, jeg søgte også 500 job og jeg er ikke faglært endnu, så afslag på afslag, og det ene sted (med heste) mente de at jeg kendte for meget til den slags job , og hvad det indebar, så de ansatte en uvidende (har senere fået fortalt at de ikke betaler overarbejde) så det var da enlig okay at få afslag der.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 09:47

Det er ikke nemt... Jeg har på 7 uger sendt 48 ansøgninger, kun inden for produktions- og lager arbejde, jeg har være til 4 samtaler hvor af de 2 var til vikarbureauer... Det ene sted jeg var til samtale svarede aldrig tilbage, men det andet sted var vi ret enige om ikke var mig... Eller det vil sige, det var mig, arbejdet, men det lå i Frederikssund, og jeg bor i gladsaxe, så jeg kunne ikke nå frem med det offentlige til kl 6 lørdag og søndag... Derfor kunne jeg ikke få det... Jeg ved det er sundt at cykle, men jeg ville have 33 km på cykel, og det er lige lidt for langt... Og har ikke nogen bil, eller pengene til at flytte... Så det var da en skam at jeg ikke kunne få det, men det var da noget vi var enige om...

Men det er ikke helt let at få arbejde, selv om der er så meget snak om 'manglende hænder' i forskellige brancher...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

træls situation
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 10:37

Jeg føler virkelig medjer, der er ikke noget mere frustrerende end ikke at kunne finde job, og at blive afvist gang på gang.

Jeg er så så heldig, at jeg fik en læreplads dagen efterjeg søgte den, så nogle er altså heldige.

Jeg tror man skal passe på med ikke at være kræsen (ikke at jeg siger i er det) og være villig til at køre efter tingene, hvis man ikke kan finde noget i lokalområdet.

Jeg er sikker på at jeg får det godt ved min læreplads, men ja, der er 1,5 times kørsel hver vej i bil, og eftersom jeg ikke har kørekort er det da dybt plobrematisk. men så må man se på de positive ting i stedet.

Forjer der har børn og familie, er det jo straks et større problem at få et job der ligger langt væk fra husstanden.

Hilsen Karina og Irish Cob hingsten Willie McLeod :)

Se vores hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/stutteriskovbo

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnneee
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 21:11

Ved da godt at det er svært pt. - Meen har da så sent som i sidste uge set ca. 25 akut handicaphjælperjobs ann. på nettet..

+ div. andre jobs (reng. nattevagter, butik mv.) såe måske problemet ligger i at du ikke vil tage jobs til min. løn. el. lidt væk fra hvor du bor..????

Held og lykke med det ;o)

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning - ALLE HESTE TIL SALG I ÅR ER SOLGT!!!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2008

0
0
Svar på denne tråd

tjah hvad med
Forfatter: 
Dato:  27-10-2008 21:15

... at prøve noget heeeelt andet - en karriere i Forsvaret? Se forsvaret.dk/fvr

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 18:26

Øv, hvor træls!!! Men jeg kender det godt - jeg har lige brugt 2 måneder på at skrive ansøgninger i det uendelige. Jeg havde virkelig ikke troet, at det skulle være så svært. Jeg har ellers både erfaring med det ene og det andet.

Jeg har så arbejdet for et vikarbureau, men der kan man bare ikke være sikker på arbejde hver dag.

Men nu har jeg endelig fået arbejde - fast arbejde. Endda indenfor det, som jeg er uddannet som.

Held og lykke med det - du skal nok finde noget. Prøv Bilka, de har sikkert brug for ekstra arbejdskraft op til jul.

Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd

Det er svært at finde
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 18:38

Og jeg synes så, det er svært at finde ordentlige medarbejdere.

Jeg har søgt to nye personlige hjælpere i en måned nu og har netop i går fundet den første. Før det havde jeg en på prøve, som ikke passede ind og nu står jeg så med håret i postkassen fordi min anden hjælper har sagt op pga. flytning pr. 01.11.08.

Om det er beliggenheden, lønnen, arbejdstiderne eller opgaverne der ikke er i orden kan jeg kun gisne om

Mvh. Annette

Fjordhingst tilbyder bedækning, Avlsgodkendt i Fjordhesten DK.

Læs mere på min præsentation eller på www.stutteri-soendergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg har desværre ikke bil
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 19:31

ellers ville jeg da gerne søge stillingen hos dig Annette (-:

0
0
Svar på denne tråd

Ja som mit andet indlæg sagde
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 20:10

blev jeg fyret idag, så nu er jeg også med i kampen om et nyt job.

Nogle der mangler arbejdskraft på falster?

- Camilla

Black Arrow - Min bedste militaryhest!

Nyd livet på de evig grønne græsmarker

- - Magnus helt rask og klar til livet - -

Og nyder det!!

0
0
Svar på denne tråd

Nightshadow
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 21:47

Så se at få en bil

Spøg til side, jeg ønsker jer allesammen rigtig meget held og lykke. Det er dejligt at se, at i kæmper for det. Det giver da også mig lidt mod på fortsat at søge efter arbejdskraft.

Mvh. Annette

Fjordhingst tilbyder bedækning, Avlsgodkendt i Fjordhesten DK.

Læs mere på min præsentation eller på www.stutteri-soendergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Intet job
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 21:53

Står i samme situation. Jeg har søgt arbejde siden juni i år, har også sendt rigtig mange ansøgninger ud, så mange at jeg er løbet tør for ideer til hvor jeg skal søge. Det er meget frustrerene!

Mvh Flis.

0
0
Svar på denne tråd

Kender det
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 22:08

godt jeg leder efter flex job for tiden men detsværre stadig uden held jeg har så kun gået arbejdsløs en måned nu men. mvh katrine

0
0
Svar på denne tråd

bnrummelum
Forfatter: 
Dato:  28-10-2008 22:41

Hvad med at prøve den nærmeste McDonnalds? Jeg prøvede McD, og fik det. Havde tænkt det bare skulle være en periode. Men er sku ret glad for det :)

0
0
Svar på denne tråd

Mcdonals er prøvet
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 00:23

skal snakke med kommunen i morgen, fordi jeg kan heller ikke bare tage en uddannelse

0
0
Svar på denne tråd

jeg står der og¨så
Forfatter: 
Dato:  29-10-2008 05:56

og det er bare rigtig surt det er, jeg har været på Bisca i stege, men det kunne jeg slet ikke, så jeg blev fyret, siden har en depression sneget sig ind på mig, jeg har søgt job siden maj og har kun været til 1 samtale, og det var som disponent i bauhaus, hvilket stod mellem mig og en anden, og den anden fik det desværre, jeg ringede i går til kommunen, og bedte om at blive sendt i aktivering, det er da bedre end bare gå her hjemme uden nogen indtjening.

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider