Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kastaration.
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 17:47

Hej derude.

Jeg har en lille shetter hingst på ½ år, som skal kastareres engang. Håber nogen kan hjælpe mig med nogle af mine spørgsmål

Hvor meget gav i for at få jeres hingst kastareret??

Og hvor gammel var hingsten på daværende tidspunkt??

Mange tak.

...

Charlotte Noermark

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 17:50

har en veninde der også har sådan en lille fætter og det kostede 500 kr for at få den kastereret.

Jeg tror han var ca 1,5 år

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

og Logik Møldrup

Norske skovkattekillinger m. stamtavle sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Min Ódinn
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 19:11

Min lille Ódinn blev kastreret i dag (1 år og 3 mdr gammel)... Tror (frygter) nu nok at min regning bliver noget mere end 500 kr

Men dyrlægen lagde meget vægt på at det godt at gøre det imens de er unge - nu yngre de er, nu mere ukompliceret bliver indgrebet... Dog skal stenene være faldet ned og det skal være en tid på året hvor der ikke er insekter i luften...

Ódinn stod op under indgrebet og inden jeg kørte hjem var han vågnet op og var begyndt at spise livligt at høet (nu holder mine forældre øje med ham)...

Jeg er en pylrerøv og har haft ondt i maven hele dagen på arbejdet, fordi jeg frygtede at han skulle under kniven... Men dyrlægen fortalte mig hele tiden at alt gik efter planen

Så nu er min lille hingst blevet vallak

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur og Ludvig )

Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?

0
0
Svar på denne tråd

min vallak
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 19:23

min Ynox blev kastreret, da han var 4. Det var slet ikke meningen, men han blev alt, alt for voldsom. Jeg blev nødt til at have en pisk med ind i hans boks for at beskytte mig selv. Det gad jeg simpelthen ikke. Nu er han jordens dejligste kælepot, som har fået lov at beholde sin hingste-attitude i dressuren :)

Han stod op under indgrebet, og der var ingen komplikationer. Jeg mener, jeg gav omkring 2000 for det. Han er jo også en stor hest, det ved jeg ikke om gør nogen forskel.

http://www.ynox.dk

Bestilling af blyantstegninger - send en pm. :)

Boks udlejes til hoppe i udkanten af Ringsted.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider