min tossede muler var oppe og kører i dag og da jeg trak sidste hest ud af stalden gik det galt, han blev skræmt pga de andre og slap fra mig efter 10 omgange i haven med hale i vejret og han var umulig og få til ro valgt han at løbe mellem vores hegn og nabo have og direkte i vores hegn, knækkede 2 pæle og slæbte hegn med ind på fold. 
FLOT var de andre ikke oppe og kører ja så kom de da det. Min nysgerrige fjordhest valgt let og elefant at hoppe over det hvide hegn der lå på jorden og tog turen op af vejen for at kikke nærmere på kirken. Samtidig løb min bette pony under hegn i modsatte ende, gennem haven og ud på vejen. Heldigvis var mine børn hjemme og så startede den store jagt. Dels med fange de 2 ( en 3 gik selv tilbage på fold) men få strøm slúkket så vi kunne nødlappe hegn. En lille time senere var alle i deres boks igen.
Vi fik heste til ro og tjekket. Ingen skrammer, billigt sluppet. 
vi fik middagsmad og tjekket heste igen, og tog den planlagte tur til mols bakker for at gå. Drenge havde lukket hunde bag i bilen og da jeg satte mig ind, sagde min ældste søn øh emil er beskidt på ryggen. Han havde så rullet sig i noget "deo hømhøm" man mente passede godt til ham. 
Nå men skidt afsted vi kom, på vej mod bakkerne ringede kæresten ja han havde haft uheld med sprungen forhjul og fuld læs på lastbil. men ingen skade heldigvis.
I bakkerne gik det godt indtil vi ikke lige viste hvor vi var alligevel(det ikke tit vi kommer der til fods). Så vi gik lige en lille tur på 6-7 km ifølge kortet. Så mine børn, hunde og jeg er godt trætte.
Nu står den på saftevand og pandekager.
Og i dag er det præcis 1 år siden jeg flyttede ind hos kæresten, det skal så fejres i aften foran tv hvor alle holder sig i ro.
Ikke mere "ballade" i dag.
JEG ER SGU TRÆT NU.....