|
|
| Hjælp! 90210 kortlægning?! |
|
|
God eftermiddag alle Jeg har brugt et par timer nu, men det virker umuligt, at finde en side på nettet, så nu søger jeg jeres hjælp! Jeg skal have kortlagt forholdene mellem skuespillerne i Beverly Hills 90210! Det ser ud til at blive svært, så jeg håber på eksperthjælp fra jer! Det drejer sig om deres fiktive liv - dvs. fx. Brenda var kæreste med Dylan, Brandon kyssede engang med Valerie osv! Alt fra kæresteforhold til "smuttere". Så slå jer løs!! Giv mig navnene på alt hvad i kan komme i tanke om - fra stort til småt. Jeg ser frme til at følge med i hvad i kan huske  Mange venlige hilsner fra Tina Bødker PS Det er reseach til et radioprogram
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Altså David starter med at være kæreste med Donna, (til allersidst tror jeg faktisk de 2 bliver gift) men er hende utro med Ariel(mener jeg hun hedder) Han bliver senere kæreste med Claire. Claire bliver kæreste med Steve et stykke tid inden hun rejser til Frankrig og ryger ud af serien. Steve har tidligere været kæreste med Kelly(inden serien starter), og er vist lidt kærester med Valerie. Han har også nogle andre kærester indimellem, men dem kan eg ikke huske navnene på. Brandon starter med Andrea. Senere er også en Emily indvolveret, og Kelly som selvfølgelig er hans store kærlighed og som han skal giftes med, me de aflyser samme dag som bryllupet skal stå. Donna er som sagt kærester med David, senere Griffen og Ray. Hun finder også Joe, der ligesom hende selv vil vente med s*x til efter bryllup. Senere i serien kommer også Noah ind i serien som hendes kæreste. Brenda er kæreste med Dylan og en til jeg ikke kan huske navnet på. Det var lidt hjælp herfra... Kan ikke lige komme i tanke om mere nu..
Vh. Amalie Alle har fotografisk hukommelse, det er bare ikke alle der har film i... Alkohol forbrændes med en konstant hastighed i leveren. Kaffe, dans, motion eller frisk luft hjælper IKKE.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan jo lige... |
|
|
... tilføje hvad jeg selv har for at få jeres munde på gled. Vi ved at Steve og Kelly har været kærester! Men Kelly har også været kæreste med Dylan, som inden da var kæreste med Brenda. Brendas bror Brandon har da også været kæreste med Kelly, men inden da var han sammen med Emily Valentine og senere også Clare. Clare nåede at være kæreste med David, inden hun blev kæreste med Steve. Steve var sammen med Celeste inden han legede familie med Carly. Og man kan ikke nævne David, uden at komme ind på hans langtidskæreste og senere hustru Donna De to gik en gang fra hinanden fordi David var Donna utro med Ariel. Inden de to blev gift i sidste afsnit, var Donna da både kæreste med Noah, Joe og Ray Pruit. Ray kyssede lidt med Valerie, som også kyssede lidt med Noah, og lidt med David, meget meget med Dylan - og nok også med Brandon. Brandon kyssede pludseligt også med Andrea, som vi ved blev gift med Jesse, da hun blev gravid med hans barn. Men inden Jesse, var hun kærste med Dan Rubin. Andre fik børn og blev gift - Steve mødte Jante på The Beat og efter en stormfuld graviditet, ente alt godt. For at vende tilbage til Kelly, så har hun ikke levet livet stille. Efter Brandon, fandt hun sammen med narkomanen Colin og i de sidste afsnit var hun kæreste med Matt. Dog kysser hun da vist nok Dylan i sidste afsnit fra 2000. Dylan vendte tilbage til serien i 1998 efter hans kone, Toni, er blevet dræbt af hendes egen far. I mellem Toni og sidste afsnit var Dylan meget aktiv kysser på Gina, som også kyssede David! Kellys mor var heller ikke stille og rolig, hun blev gift og skildt fra Davids far, Mel. Og mødrene er friske i Beverly Hills - Steves mor gik på et tidspunkt ud med Clares far, Arnold. Jeg mangler stadig lidt små-forhold hist og her, så byd ind!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan huske... |
|
|
... at Brandon blev kæreste med en yngre pige i High School, som var ekskæreste med en rockstjerne, men hvad er hendes navn? Han var også sammen med en skolelærer, men hvad er hendes navn? Og på College var han kæreste med en rapporter, som lavede tv på skolen station - men hvad var hendes navn?? Donna kyssede også med en surfer i de sidste afsnit, men hans navn husker jeg heller ikke for godt. Jeg ved jeg mangler flere, så kom friske og hjælp mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kysse... |
|
|
Har Valerie kysset med Brandon?? Der er jeg vist gået glip af noget. Men hun har i hvert fald kysset med Steve, Dylan og David. Og hun var kæreste med David. Kan ikke huske om hun var med de andre. Donna og David var kærester og blev gift. Kelly og Brandon var kærester, og blev vist også gift (eller var det kun næsten?) Hun blev i hvert fald gravid, men mistede tidligt. Hun var også kæreste med Dylan på et tidspunkt. Og så var der jo Kellys mor og Davids far der var kærester og fik et barn. Åh, der var sgu så meget i den serie, at det ikke er til at hitte rede i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beverly |
| Forfatter:  |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
| Dato:  |
15-10-2008 17:32 |
|
Lidt mere  Brandon var osse kæreste med Lucinda, Tracy og Susan... Brenda var sammen med Stuart som hun næsten blev gift med... Ellers kan jeg ik komme i tanke om andet end det der er nævnt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den lidt yngre pige |
|
|
som Brandon var sammnen med hed Nikki.. Men sDonna og Brenda var i Frankrig kyssede hun faktisk lidt med David. De blev afsløret af Kelly som David senere afslørede i at kysse med Dylan og så stod der ligesom 1-1.. Nikkis rockstar kæreste hed Dennis men blev kaldt Diesel.. (jeg har altså en ting med navne og detaljer..) - og så var der jo Donnas brandmand Cliff, der reddede hende og det lille rådyr som hun forsøgte at redde under en brand der opstod i området mens de gik og byggede hus for Willie der arbejdede på The Peach Pit.. Cliff var noget af en hunk.. - og Valerie havde Rob Andrews, skuespilleren der oprindelig var tømrer fra Indiana.. Hans dumme agent fik ødelagt det i mellem dem.. Ham der spillede Rob var også ham der spillede Samanthas unge kæreste i @!#$ and the City: The Movie.. mmmm, I like..  Brandon havde også en skøjteprinsesse Trisha, der var ret skarpt bevogtet af sin agent og som ikke havde tid til kærester pga sin karriere..
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmmmmmmmmmmm |
DINIS ♥Maestro♥ |
15-10-2008 18:01 |
|
Brandon: Kærester med Nikki Skøjteløberen trasy Hende der er kusine af deres forældres hushjælp Hende fra Minnesota Emmily valentine( af to gange) Læreinden Andrea på date Kelly susan Brenda: Starter ud med at date en der går på UCLA, og lyver sig selv ældre. Derefter Date med to unge nørder sammen med Kelly Så Dylan Så ham der i Frankring. Bliver forlovet med ham byggehalløjen( begynder med s..) Kelly: Før serien med steve Dylan Brandon Ham der den grumme fra alfa huset Dylan igen Brandon Andrea: dater brandon journalisten Ham fra bladet En neger Jesse + barn Dylan: Brenda Kelly Hende han gifter sig med som dør Kelly igen Valeri Donna: David brandmand cliff Hende hun har nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffs |
|
|
og husk at Kelly's mor gifter sig med David's far så de bliver søskende..
Louise og Dam's Gennah <3 ...man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke have i sine hænder... 12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I er så gode!! |
|
|
Tak!! Det skrider flot frem! Således lyder det indtil nu: Vi ved at Steve og Kelly har været kærester! Men Kelly har også været kæreste med Dylan, som inden da var kæreste med Brenda. Efter Brenda kommer hjem fra Paris, bliver hun kæreste med Stuart, som hun næsten bliver gift med. Brendas bror Brandon starede første episode med at kysse på millionøsen Marianne, senere kyssede han med skøjteprinsessen Trisha, da han en sommer arbejdede på Beach Clubben kyssede han med Brooke Alexander, men slog op med hende da han fandt ud af hun var racist, han havde også et godt øje til hushjælpens niece, Carla, så hende kyssede han også, vi må ikke undlade Emily Valentine og Nikki Witt (Nikki kyssede for resten lidt med David, mens Donna var i Paris), han har også kysset lærerinden Lucinda (som Dylan også kyssede på), men han har da også været kæreste med Kelly, som han næsten blev gift med, men vi må selvfølgelig ikke glemme han også kyssede lidt med Clare. Clare nåede at være kæreste med David, inden hun blev kæreste med Steve. Clare slog dog op med Steve fordi han kyssede Teresa. Steve var sammen med Celeste, senere kyssede han lidt med psykopaten Laura, inden hun beskyldte ham for voldtægt, og senere hen legede han familie med Carly. Nu må vi ikke glemme on and off forholdet David og Donna. De to gik en gang fra hinanden fordi David var Donna utro med Ariel. Inden de to blev gift i sidste afsnit, var Donna da både kæreste med Ray Pruit og Griffen (på samme tid), Joe, brandmanden Cliff og Noah. Ray kyssede lidt med Valerie, som også kyssede lidt med Noah, lidt med David, lidt med den separerede Kenny, meget med skuespillertalentet/tømren Rob Andrews, meget med Dylan - og nok også med Brandon? Brandon var i et godt stykke tid kæreste med Susan Keats, lidt efter med Tracy, dog slog han op, da han fandt ud af, at han stadig havde følelser for Kelly og han kyssede pludseligt også med Andrea, som vi ved blev gift med Jesse, da hun blev gravid med hans barn. Men inden Jesse, var hun kæreste med Dan Rubin. Andre fik børn og blev gift - Steve mødte Jante på The Beat og efter en stormfuld graviditet, ente alt godt. For at vende tilbage til Kelly, så har hun ikke levet livet stille. Efter Brandon, fandt hun sammen med narkomanen Colin, Mark Reese og i de sidste episoder var hun kæreste med Matt. Dog kysser hun da vist nok Dylan i sidste afsnit fra 2000. Dylan vendte tilbage til serien i 1998 efter hans kone, Toni, er blevet dræbt af hendes egen far. I mellem Toni og sidste afsnit var Dylan meget aktiv kysser på Gina, som også kyssede David. David var desuden kæreste med Camille, inden han blev gift med Donna! Kellys mor var heller ikke til den stille side, hun blev gift og skilt fra Davids far, Mel. Ja mødrene er friske i Beverly Hills - Steves mor, Samantha gik på et tidspunkt ud med Clares far, Arnold, inden hun fandt ud af hun er lesbisk. Men jeg har stadig et par løse ender: Hvd er navnet på ham den ældre Brenda kysser med i første afsnit (hun lyver overfor ham mht sin alder osv)? Kysser Brandon ikke med en der hedder Sandy - hvem er hun? Valerie får besøg af sin veninde Ginger, kysser Ginger med nogen i serien? Brandon og Steve møde to piger i første sæson, som de kysser med, men det ende med at pigerne stjæler Steve's bil - hvad er deres navne? En sommer i Beach Clubben dater Brandon og Steve et tvillingepar - hvad hedder de? Donna har en kort affære med en surfer i sidste sæson - hvad hedder han? Tusinde tak for hjælpen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha,.... |
|
|
Haha, pludselig syntes jeg beverly bliver så indviklet når det sættes sådan her op.. - fantastisk serie 
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying? Youll find that life is still worthwhile, If you just smile Batterigreb til 400Dcanon tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
Piquatue ♥cille s lille piqua |
15-10-2008 18:27 |
|
det var da vist også noget med at donna havde en kæreste der hed joe.. og hvad med ray pruitt... og ham der med båden... noah...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hocnu.. |
|
|
Hiv nu jeg lige sidder og tænker det hele igennem, og ikke gider læse det tilbage igen, er gina så nævnt, som vist var Donnas Kusine? Hun flirtede lidt med dylan, og vist nok også brandon Og så mener jeg også hilary swank har været med i serien, jeg kan bare ikke lige huske hvad hun hed, og jeg kan heller ikke huske om hun var med ret lang tid, jeg tror hun fik arbejde ved peach pit - men kan ikke lige huske hvem hun kyssede på. Jeg kan bare huske jeg lod mærke til det var hende en dag jeg så det..
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Thats the time you must keep on trying, Smile, whats the use of crying? Youll find that life is still worthwhile, If you just smile Batterigreb til 400Dcanon tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| monster |
|
|
forvirrende serie .. alle har været kærester med alle, dyppet næsen i sne og haft alvorlige psykiske problemer .. de dækker det meste .. men mener svagt at ku huske donna flirte med en lige efter noha.. da hun havde butiken, og han havde kaffe shoppen lige overfor.. elller husker jeg forkert  hvad skal du egentlig bruge det roderi til 
" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "
citat Garfield
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar og spørgsmål |
|
|
Piquatue ♥cille s lille piqua&#: Jeg har husket både Ray og Joe  Sparky: Jep Hilary Swank er med, hende har jeg også husket - hun hedder Carly i serien og kysser med Steve  boomer ☻qutie☻: Er radioprogram! Og godt huskede - hvem dælen mon det var med kaffen?! Hans navn skal jeg da også lige have fat i!
Så listen lyder nu: Hvad er navnet på ham den ældre Brenda kysser med i første afsnit (hun lyver overfor ham mht sin alder osv)? Kysser Brandon ikke med en der hedder Sandy - hvem er hun? Valerie får besøg af sin veninde Ginger, kysser Ginger med nogen i serien? Brandon og Steve møde to piger i første sæson, som de kysser med, men det ende med at pigerne stjæler Steve's bil - hvad er deres navne? En sommer i Beach Clubben dater Brandon og Steve et tvillingepar - hvad hedder de? Donna har en kort affære med en surfer i sidste sæson - hvad hedder han? Donna flirter med en fyr i sidste sæson - han ejer kaffebiksen overfor hendes butik. Hvad hedder han?
Tak endnu engang for hjælpen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| rettet |
|
|
Brandon: Kærester med Nikki Skøjteløberen trasy Hende der er kusine af deres forældres hushjælp Anna Hende fra Minnesota Sandy Emmily valentine( af to gange) Læreinden lucinda Andrea på date Kelly susan Nancy hende der kommer fra landet.
Brenda: Starter ud med at date en der går på UCLA, og lyver sig selv ældre. Bare en hun datede i 1 afsnit Derefter Date med to unge nørder sammen med Kelly Så Dylan 2 blind dats fra deres mødre som de bixet sammen Så ham der i Frankring. Rick Bliver forlovet med ham byggehalløjen( begynder med s..)tuart Og da der kommer en pk fra hende til b og K bryllup er den fra dylan fra brendas adr i london
Kelly: Før serien med steve Dylan Brandon Ham der den grumme fra alfa huset Dylan igen Mark (en der er på samme tvnetwork som stacy som han også er kærester med Brandon colin
Andrea: dater brandon journalisten Ham fra bladet/ engelsk læren han dan fra kolleiget Jesse + barn Så har hun en affære med en fra sygehuset
Dylan: Brenda Kelly Hende han gifter sig med som dør Kelly igen Valeri Gina
Donna: David Ray Joe brandmand cliff Noah Hende hun har nu
Steve:
Kelly Celeste valeri clarie janet som han bliver gift og får maddy med
Går gennem ild og vand for mine heste 28-11-07 blev Emma født
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beverly |
Narni |
15-10-2008 19:05 |
|
Kelly slutter vist af med at blive gift med Matt - ham advokaten, som faktisk var gift med en anden, som var syg. Valerie er også kærester med Noah på et tidspunkt. Virkelig forvirrende serie, når man prøver at ridse op hvem der har været sammen med hvem. Donna ender med at blive gift med David.
/ Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| peach pit... |
|
|
Altså! Jeg er skuffet! Hvordan kan i da glemme Nat?? Ham der ligesom holder det hele sammen på Peach Pit! Mener han gifter sig med Joan og at de får en søn, som jeg ikke lige husker navnet på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :-) ........... |
15-10-2008 19:08 |
|
Hilary Swank hed i serien Carly Reynolds og var sammen med Steve og Kelly havde en kort affære med Jack fra Melrose Place
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes jeg får flere spørgsmål... |
|
|
... end svar  Ok - jeg mangler svar på følgende spørgsmål: Dylan kysser med en rig hestedame - hvad hed hun? Valerie får besøg af sin veninde Ginger, kysser Ginger med nogen i serien? Brandon og Steve møde to piger i første sæson, som de kysser med, men det ende med at pigerne stjæler Steve's bil - hvad er deres navne? En sommer i Beach Clubben dater Brandon og Steve et tvillingepar - hvad hedder de? Donna har en kort affære med en surfer i sidste sæson - hvad hedder han? Tara, hende der forsøger at dræbe Kelly og hende selv - kysser hun med nogen? Sophie kommer ind i serien og Steve bliver vild med hende - hvem kysser hun med? Andrea har en affære i mens hun er gift - med hvem? Matt er faktisk gift i mens han er kæreste med Kelly, men hvad hedder han kone? Donna flirter med en fyr i sidste sæson - han ejer kaffebiksen overfor hendes butik. Hvad hedder han?
HJLÆP!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
15-10-2008 19:25 |
|
Orv det minder jo om mit år på VUC... 
Mvh Bonnie
Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk - modeller søges Reklameplads (10x40 cm) på Sjællandsk hestetrailer søges. www.boaentreprise.dk Skriv PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej... |
|
|
Det ser ikke umiddelbart ud til at der er noget med Ginger, i beskrivelse af den episode: Kelly returns from a modeling stint in New York. She brings home an artist boyfriend named Colin, who rents a loft in Los Angeles. Brandon comes home from a summer job at the Boston Herald to discover that Val's obnoxious friend Ginger is staying at the house. Val and Brandon agree that they should not get involved, so Ginger comes on to him. Steve, Brandon and David consider renting a penthouse apartment together. David reveals that he and Clare have broken up. The real estate agent tells Brandon that the buyers plan to tear his house down, so the gang throws a party and trashes the place. She then informs Brandon that the house has fallen out of escrow, meaning that his parents still own it. Donna enjoys her summer with Ray, who has made an effort to make up for his past mistakes. A woman's valuable ring disappears during a party on the Martins' boat, and Felice believes that Ray stole it. Dylan tells Kelly about his obsession with tracking down his father's killer. She helps him sort through Jack's belongings, but does not approve. Dylan visits his father's cellmate and learns the identity of Jack's murderer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bonnie... |
Xoco ♣Davina♣ |
15-10-2008 19:32 |
|
Xoco82 & Davina stud.theol Part søges! Se præs/skriv for info
"Ingenting udover det rimelige er behageligt, hverken for en hest eller et menneske" (Xenophon:Peri Hippikês)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tvillingerne |
Narni |
15-10-2008 19:32 |
|
Den ene af tvillingerne hedder Rory. Andrea har en affære med ham den rødhårede læge.... damn... hvad er det han hedder..
/ Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Har vi husket |
Narni |
15-10-2008 19:35 |
|
Colin Robbins... Kelly's kæreste, som kender Valerie fra tidligere
/ Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så har jeg lidt flere svar... |
|
|
... Sophie kysser med Steve og David. Lægen Andrea har en affære med hedder Peter Matts kone hedder Lauren Så tilbageværende spørgsmål er: Dylan kysser med en rig hestedame - hvad hed hun? Kysser Brandon ikke med en der hedder Sandy - hvem er hun? Valerie får besøg af sin veninde Ginger, kysser Ginger med nogen i serien? (det lader dog ikke til at hun gør) Brandon og Steve møde to piger i første sæson, som de kysser med, men det ende med at pigerne stjæler Steve's bil - hvad er deres navne? En sommer i Beach Clubben dater Brandon og Steve et tvillingepar - hvad hedder de? (Den ene hedder måske Rory) Donna har en kort affære med en surfer i sidste sæson - hvad hedder han? Tara, hende der forsøger at dræbe Kelly og hende selv - kysser hun med nogen? Donna flirter med en fyr i sidste sæson - han ejer kaffebiksen overfor hendes butik. Hvad hedder han?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
15-10-2008 19:36 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 90210000 |
DINIS ♥Maestro♥ |
15-10-2008 19:38 |
|
Tvillingerne hedder Claire og Rory Brenda dater Rick fra Paris, og Stuart er hendes forlovede. Kelly har også en flirt med Jake fra melrose place. Andrea er utro med Peter som læser medicin. Tara forsøger at kysse med kellys kæreste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Lobbe (Iris) |
15-10-2008 19:41 |
|
Hmm.. altså muligvis er det nævnt et sted - det er en ret forvirrende serie  Brandon, han snaver da med sådan en vildt rig pige i et af de første afsnit, til en fest - og noget med at spa... Kan ikke huske hendes navn. Gør han ikke? Er hun nævnt? Sikke en redelighed 
"If you can´t convince 'em, confuse 'em"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tvillingeparet... |
|
|
... som Brandon og Steve kysser hedder Tori og Rori. Spørgsmålene svinder ind  Dylan kysser med en rig hestedame - hvad hed hun? Valerie får besøg af sin veninde Ginger, kysser Ginger med nogen i serien? (det lader dog ikke til at hun gør) Brandon og Steve møde to piger i første sæson, som de kysser med, men det ende med at pigerne stjæler Steve's bil - hvad er deres navne? Donna har en kort affære med en surfer i sidste sæson - hvad hedder han? Tara, hende der forsøger at dræbe Kelly og hende selv - kysser hun med nogen? Donna flirter med en fyr i sidste sæson - han ejer kaffebiksen overfor hendes butik. Hvad hedder han?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ginger |
|
|
Forsøger at kysse lidt med Brandon - jeg husker ikke lige om det lykkes hende helt, men jeg husker en masse afvisninger. Brandon kyssede forresten også med en sød ung pige fra New York hvis far ejede et sommerhus på stranden. Det er der hvor Brenda smutter tilbage til Minnesota for en kort bemærkning. De holder hendes afskedsfest i samme sommerhus. Det er mens Steve er romantisk med Celeste  Er hun måske nævnt?
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| beverly |
Xarana |
15-10-2008 19:53 |
|
Nu må du endelig huske "hende" den labre sild som Steve kyssede med også  "Hende" hvis stemme pludselig gik i overgang efter "Hun" tabte brysterne 
- Kattekillinger bortgives - 1 rød og en blå! - Polsk Araber hingst til avlsbenyttelse i 2009. Oxara Arabians
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bbbbbbb |
DINIS ♥Maestro♥ |
15-10-2008 20:02 |
|
Hov.. i glemmer vist: Brenda falder også for en lære, hvor hun passer hans to børn. det er i et af de første afsnit. Hun kysser også med en aerobic instruktør. Brandon dater hende den unge mor, som har et barn / søn på 6 mdr. Hun hedder Melissa. Han dater også skuespilleren Lydia mens han får en rolle i en serie. Andrea har også en flirt med Gil Meyers Dylans hestepige hedder Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt husket DINIS ♥Maestro♥ |
|
|
Jeg kom selv lige i tanke om at David er sammen med en Chloe på et tidspunkt! Og Kelly er sammen med Tom, som faktisk er Valeries ekskæreste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beverly |
Narni |
15-10-2008 20:23 |
|
De to tøser der stjæler Steves bil hedder Trina og Shelly
/ Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tvillingerne |
Narni |
15-10-2008 20:24 |
|
Hedder Claire og Rory - ikke Tori og Rori
/ Anja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beverly hills |
|
|
Brenda: Dylan, en fyr hun bliver forlovet med ret hurtigt, og ham hun møder i Frankrig, hvor hun lader som om hun er Franskmand. Brandon: Andrea, Nikki, Kelly, Clair, Emily Valentine,og en eller anden rig tøs(foregår i et af de første afsnit)+ hende han kysser med, hvor hende og veninden stjæler Steve´s Corvette.+ hende den smukke negerpige, som tror på engle(han møder hende på en tur).. Dylan: Brenda, Kelly, Valerie, kelly, kelly, kelly... bliver spillet ud af serien, hvor det skal forestille at Brenda Og Dylan lever sammen i London. Kelly: Steve, ham formanden for KEG house, Dylan, Tom, Brandon Donna: David, Joe, Ray, Noah David: Donna, Ariel, Nikki, Clair, Chloe, Valerie, og hende med det lyse korte hår og ender med at blive gift med Donna. Steve: Kelly, Celeste, Valerie, Clair, mange mange mange...+ transvistiten  Valerie: Steve, Dylan, David, + ham der er narkoman, + ham som er med ejer af Peach pit after dark Andrea: Brandon... Uha... kan ikke huske navne... men sjovt indlæg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beverly |
Xarana |
15-10-2008 21:11 |
|
Var ikke både Dylan og David sammen med gina??? Steve var også sammen med Carly en lang periode, hende som havde en søn hvor de endte med at flytte.
- Kattekillinger bortgives - 1 rød og en blå! - Polsk Araber hingst til avlsbenyttelse i 2009. Oxara Arabians
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusinde tak for hjælpen! |
|
|
Der er nok stadig lidt løse ender, men her er hvad jeg er kommet frem til  God læselyst! Vi ved at Steve og Kelly har været kærester! Men Kelly har også været kæreste med Dylan, som inden da var kæreste med Brenda. I første afsnit lægger Brenda stilen med at score 25 årig Jason, som hun lyver overfor - bl.a. om hendes alder. I Paris møde hun Rick, som hun også kysser og lyver overfor. Efter Brenda kommer hjem fra Paris, bliver hun kæreste med Stuart, som hun næsten bliver gift med. Brendas bror Brandon starede første episode med at kysse på millionøsen Marianne, men han kysser også med jævnaldrende alenemor Melissa, lidt efter tv-stjernen Lydia som skaffer ham et skuespiller job, senere kyssede han med skøjteprinsessen Trisha, Minnesota home-girlen Sheryl, Beach Club kollegaen Sandy, og da han en sommer arbejdede på Beach Clubben kyssede han med Brooke Alexander, men slog op med hende da han fandt ud af hun var racist, han havde også et godt øje til hushjælpens niece, Carla, så hende kyssede han også, vi må ikke undlade Emily Valentine og Nikki Witt (Nikki kyssede for resten lidt med David, mens Donna var i Paris), han har også kysset lærerinden Lucinda (som Dylan også kyssede på), men han har da også været kæreste med Kelly, som han næsten blev gift med, men vi må selvfølgelig ikke glemme han også kyssede lidt med Clare. Clare nåede at være kæreste med David, inden hun blev kæreste med Steve. Clare slog dog op med Steve fordi han kyssede Teresa. Steve var sammen med Celeste, senere kyssede han lidt med psykopaten Laura, inden hun beskyldte ham for voldtægt, og senere hen legede han familie med Carly. En af Steves strålende momenter var da han og Brandon kyssede på tvillingepigerne Rory og Claire og Steve ville bytte med Brandon - men det ente vist med at pigerne tog røven på Steve. Men ikke engang her slutter Brandon og Steve's dobbeltdate eventyre - de kysser engang også med Trina og Shelly, og de to piger ender med at stjæle Steve's bil. Men Steve mest strålende moment må nok være da han kysser med Elle - som viser sig at være en transvestit! Steve blev dog også kysset lidt af den rødhåret Sophie Burns, som så droppede Steve til fordel for at kysse på David. Apropro David - on and off forholdet David og Donna. De to gik en gang fra hinanden fordi David var Donna utro med Ariel. Og også engang fordi David var sammen med Chloe. Inden de to blev gift i sidste afsnit, var Donna da både kæreste med Ray Pruit og Griffen (på samme tid), Joe, brandmanden Cliff, Noah og caféejeren, Mark. Ray kyssede lidt med Valerie, som også kyssede lidt med Noah, lidt med David, lidt med den separerede Kenny, meget med skuespillertalentet/tømren Rob Andrews, meget med Dylan - og nok også med Brandon? Brandon var i et godt stykke tid kæreste med Susan Keats, lidt efter med Tracy, dog slog han op, da han fandt ud af, at han stadig havde følelser for Kelly og han kyssede pludseligt også med Andrea, som vi ved blev gift med Jesse, da hun blev gravid med hans barn. Men inden Jesse, kyssede Andrea faktisk med sin High School dramalærer Chris, hun var sammen med Dan Rubin og faktisk var Andrea og Jesse utro med lægen Peter. Andre fik børn og blev gift - Steve mødte Janet på The Beat og efter en stormfuld graviditet, ente alt godt. For at vende tilbage til Kelly, så har hun ikke levet livet stille. Inden Brandon og Dylan var Kelly sammen med en noget ældre Jake (den opmærksomme fan ved at det var Jake fra spin-off serien Melrose Place). Efter Brandon, fandt Kelly sammen med narkomanen Colin, Mark Reese, Tom, som faktisk er Valeries ekskæreste og i de sidste episoder var hun kæreste med Matt - husk nu lige at Matt faktisk var gift med Lauren, mens han var kærester med Kelly. Dog kysser hun da vist nok Dylan i sidste afsnit fra 2000. Inden Dylan forlod serien kyssede han med den noget ældre heste-dame, Anne og da Dylan vendte tilbage til serien i 1998 efter hans kone, Toni, er blevet dræbt af hendes egen far. I mellem Toni og sidste afsnit var Dylan meget aktiv kysser på Gina, som også kyssede David. David var desuden kæreste med Camille, inden han blev gift med Donna! Kellys mor var heller ikke til den stille side, hun blev gift og skilt fra Davids far, Mel. Ja mødrene er friske i Beverly Hills - Steves mor, Samantha gik på et tidspunkt ud med Clares far, Arnold, inden hun fandt ud af hun er lesbisk. - fantastisk serie!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beverly |
|
|
Kelly har også noget kørende med en læge efter sit misbrug. Den grumme KEG fyr hedder John Sears som også bliver kæreste med Celeste. Valerie har også noget kørende med en ældre mand som er gift. David er også ved at blive gift med en pige for at hun kan få et Green Card og har noget kørende med en som han score ved at bruge en scorereplik som Steve har lavet på video eller hvordan det er. Det var det jeg lige kunne huske og som ikke er nævnt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brandon |
|
|
Brandon er også sammen med en wannabe filminstruktør, der også er sammen med Dylan for at få finansieret sin film. Er den gifte lærerinde og den førnævnte samme person? Flo
Avlshoppe sælges (m/ føl e Crelido og ifolet ved Quinton). Efter Diamant DVE (GP spring) ua. Ladylavall EBRDH e Lavallo DVE ua. Wincett EDH e. Wahnfried. Wincett er mor til Willemoes DVE og Webster. 40758484
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Beverly |
|
|
Jeg vil lige tilføje nogle lidt triste- Valerie var ufrivilligt sammen med Noahs bror på Peach Pit, da han putter bedøvelse i hendes drink. Ligesom Kelly jo er blevet voldtaget da serien starter, hun konfronterer ham senere. Mvh Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andrea affære |
|
|
Andrea havde en affære med "Peter" når hun var på vaskeriet...
Hilsen fra Strit 77 -Som var på nakken af krikken for første gang d. 3. august 2008 BLIV DIG SELV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beverly |
|
|
Nej Kelly og Matt bliver ikke gift. Han har været donor for sin bror og hans kone, som ikke kunne få børn selv. Broren dør og Matt tager hjem til New York for at tage sig af barnet.
Steve og Andrea kysser faktisk også på et tidspunkt hjemme hos Steve. Kun en gang.
Sophie er sammen med David. Kellys far og Valeries mor er lige ved at blive gift.
Brandon har jo været sammen med utroligt mange piger. I de første afsnit har han jo nærmest en ny hver gang 
Mvh
Anna
Efter 10 år uden hest kommer... Påske!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|