Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

nogen der ved hvordan og hvorledes
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 15:13

Jeg har det er job, som jeg virkelig hader som pæsten, jeg var så uheldig at komme til skade Torsdag i Sidste uge, og jeg har været sygemeldt siden, jeg har været der i en uge, jeg overvejer virkelig at sige op da arbejds tiden virkelig ikke passer mig, den ligger fra 15:30 til 23:30 det er virkelig noget rod, nå men tilbage til min skade, jeg vred om i anklen og det viser sig at jeg har betændelse omrking akildesenen, og det gør simpelthen så ondt.. jeg følerm ig vildt presset til at tage på arbejde igen, men jeg kan ikke stå op i 8 timer.. og hvad nytter det så...

kom med jeres input had skal jeg gøre...

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

at være sygemeldt
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 15:33

Hvis du er syg, så er du jo syg og skal være sygemeldt. Jeg ville vente med at sige jobbet op til du bliver raskmeldt. Ellers bliver det vel noget rod med at overgå til sygedagpenge??? Jeg ved ikke helt hvordan du skal takle den, kan du ikke ringe til din fagforening.

Har du været til læge, han kan lave en lægeerklæring, hvis arbejdspladsen vil have det. Du HAR ret til at være sygemeldt.

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

0
0
Svar på denne tråd

ja....
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 15:42

jeg føler bare at hun presser mig til at tage på arbejde... jeg kan virkelig ikke stå op i 8 timer... men det forstår hun ikke..

0
0
Svar på denne tråd

1223575
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 22:05

Hvis du har en sygemelding fra lægen om at du er syg så er du syg og din arbejdsgiver kan intet gøre.

Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele...

Rideudstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-10-2008 22:17

Ja som andre skriver, er du syg så er du syg - frem med en lægeerklæring og bevis det for arbejdsgiver, husk at hvis hun beder om den, skal hun betale den!

Ellers tænker jeg lidt, du skriver at du har været der i en uge og arbejdstiden passer dig ikke. Var du ikke klar over det før ansættelse?

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk - modeller søges

Reklameplads (10x40 cm) på Sjællandsk hestetrailer søges.
www.boaentreprise.dk
Skriv PB

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg vidste det godt
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 06:54

arbejds tiden, men jeg vidste ikke at det ville være så svært at omstille sig, hun har ikke bedt om en læge erklæring endnu, men den kan hun også sagtens få.... intet problem der...

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 07:44

hvis du har ringet og sygemeldt dig- uanset om hun endnu har en lægeerklæring el ej, så må hun hverken ringe til dig el troppe op hjemme hos dig for at bede dig tag på arbejde- hverken på en ikke pressende, men blot spørgende måde, men heller ikke prøve at presse dig til det. Det eneste hun må er at spørge hvornår du forventer at kunne starte igen samt ønske dig god bedring. Det andet kan du gå til fagforeningen med.

Udlejning af hestetrailer-

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Sygemeldt
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 08:09

Ja hun må ikke presse dig når du er sygemeldt og det er bedre at du bliver helt rask inden du starter igen.

Men hold op hvor ville jeg også synes det var træls hvis jeg var arbejdsgiver.

Du har været der en uge og så bliver du syg i over en uge.

Hvis du alligevel ikke gider at arbejde der, så meld det ud så hun kan få ansat en ny.

Det er jo ikke for sjov at man ansætter folk.

Det er fordi man mangler arbejdskraften.

Så i respekt for hende så meld ud nu hvad du vil og ikke vil.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider