Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dumme sentimentale mig...(o;
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 15:36

Ja overskriften faldt måske lidt underligt ud, men det er måske den bedste overskrift som passer på mig

Sagen er den at jeg bliver så sentimental, over forelsket, lykkelig underlig når jeg er sammen med min vallak Lazio....

(Tænk hvad i vil...)

Jeg er så glad for ham- jeg kan begynde at græde af glæde når jeg tænker på ham... (Nu rabler det...)

Hvis jeg er trist eller ked af det, så går vi en tur eller rider i skoven.... Og jeg stråler som en lille sol når vi kommer hjem!

Hvad pokker sker der lige for mig????

Kan i give mig en diagnose...?

De kærligste hilsner Anne-Sofie&Lazio

Husk hesten er din ven-behandl den med respekt(o;

0
0
Svar på denne tråd

Du har bar fundet HESTEN
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 15:37

Sådan skal det være.. Sådan virker mine også på mig!

Mvh Mette
Defineret ponyrytter
· Mere MeLLa · Voksne er børn, der glemmer at lege · Heste.dk - helt gratis
0
0
Svar på denne tråd

MeLLa...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 15:47

Det er da det.... Så er jeg ikke den eneste i verden, som opfører mig som en forelsket teenager hver gang jeg tænker på ham!

Husk hesten er din ven-behandl den med respekt(o;

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 15:51

ehmn... Tjaeh... er ikke glad for at indrømme det- for jeg er ikke sentimental normalt el tuder over ingenting... Meeeen min den røde kan få mig til det samme. Freja er jeg skam osse hammer glad for og jeg elsker den lille nussehoved og bestemte sure dame så at sige. Hun er rigtig dejlig. Men den røde er min første- og vil nok på en el anden måde altid være hjertebarnet, osse pga de ting vi har- og nu gennemgår med ham.

Der blir ikke gjort forskel på nogen måde på nogen af dem, sådan skal det ikke tolkes. Men den røde har en heeeelt speciel plads i i mit hjerte KUN til ham er jeg ret sikker på...

Udlejning af hestetrailer-

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider