Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad man IKKE skal gøre...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 23:03

Når man har købt en ny telefon

Kender I det? Man går og er lidt træt af den gamle... Og det er jo også et halvt år siden man sidst købte så man kan jo købe en ny nu... Hmm...

Jeg arbejder med mobiltelefoner til daglig, så jeg har siddet og ventet og ventet på en telefon der kunne erstatte min N82 som egentlig var fin nok, men den havde bare så mange features som jeg egentlig ikke havde brug for. 5 pixel kamera var super fedt, men altså - det var så også det eneste. For resten af pengene var den bare stor og klodset.

Så da der på vores lagerliste pludselig står: Nokia 6600 Fold og jeg ser den tænker jeg: YES!

1½ uge har jeg måtte vente inden butikken på Amager endelig skriver en mail med de gyldne ord: "Hej Vickie, så er den kommet".

Så afsted med mig. Jeg har ikke en krone, men lige præcis denne telefon måtte jeg bare have. Og da jeg ser den for real bliver jeg endnu mere begejstret. Den er lille, den er fiks,det er en klaptelefone, den kan det den skal kunne og ikke en tøddel mere, fronten er SÅ cool og så er den lilla - yay!

Hjem med mig, og så skulle batteriet i så det nye legetøj kunne prøves af! Men hvordan i helve*de får man den bagklap af? Lidt lirken her og dér og endelig er der adgang til batteriet, men først efter at have pillet plastikken på coveret af.

En time efter tager jeg vidunderet i hånden og begiver mig over mod kæresten. På siden af telefonen sidder en lille knap, der gør at den øverste del flipper op - SÅ smart

Jeg har knap taget 4 skridt, da jeg vil "flippe" den op... Dét skulle jeg ikke have gjort. Min hånd er på størrelse med 3 bier på række, og når sådan en fiks lille telefon flipper fylder den pludselig lidt mere end min hånd kan rumme og med lidt mere kraft end jeg var forberedt på, så pludselig ser jeg dette verdens 8. vidunder flyve, i en yndig bue og en lille dobbelt lutz med skrue og lande skramlende og rutchende hen af fortovet.

Så stod jeg der... Som forstenet. I chok nærmest. Det var ikke engang 2 timer siden jeg havde taget den med fra butikken og nu er den helt skrammet og ridset på den flotte lilla front

Jeg skældte kæresten ud da jeg nåede derhjem... Èn eller anden skulle jo have skideballen, og jeg synes egentlig ikke den tilfaldt mig...

Sig til mig, at jeg ikke er det eneste fjols når det kommer til den slags?

Til info kan siges at denne telefons cover rent faktisk kan skiftes, og det kan jeg så glædes over nu - Og rent bortset fra ovenstående, så kan jeg varmt anbefale samme telefon - den er bare lækker!!!

Vickie

The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web

The piano keys are black and white

but they sound like a million colours in your mind

0
0
Svar på denne tråd

Har kigget
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 23:15

på nettet. Den er ikke lige mig. MEn er heller ikke glad for Nokia.

Næh du en SonyEricson w880i, den er bare god. Har haft den i over et år og håber den holder evigt.

Dog har jeg snart tabt den mange gange, så både metal og display er noget ridset. Så overvejer at købe mig en ny af samme slags. Dog skal den nok holde et år endnu.

Den kan mange ting og bruge da en del af det. Dog mangler den GPS.

Men nej du er ikke den eneste der gør dumme ting med nye mobiler. Min gamle hest trådte engang på en helt ny nokia. Mener det var en 5110, eller noget i den retning. En rigtig klods, men det er også mange år siden.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Ha haha
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 23:17

fed beskrivelse af den 8 vidunder og dens hurtige og hårde medfart.

Jeg må erkende, at jeg har den samme mobil som for 3-4 år siden. Min dejlige Sony Ericsson. Fåes ikke bedre. Kan holde til mange kast, vand og frost.

Men god fornøjels med det nye legetøj

Mange hilsner

Susanne

DSP hoppe. Dressur, 2ér udlånes, udlånes i Nordjylland

0
0
Svar på denne tråd

sarte små størrelser
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 23:21

Tjah jeg tabte min næsten nye Nokia 2630 på et cementgulv med displayet nedad Der blev sådan en flot hvid streg henover displayet, der hvor det var knækket. Godt jeg havde gemt den gamle.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

De kære telefoner
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 23:23

Ih hvor er den smart.. gad vide om ikke min veltjente Samsung 48x (Tror jeg nok) kunne trænge til en udskiftning? Nu her til Oktober fyldre den tre år - og virker som den første dag. Den kan ikke en sk*d mere end jeg har brug for, og det er nok den mest robuste telefon jeg nogensinde har haft. Hvis jeg ikke udskifter den har jeg den nok de næste tre år :-)

De to Nokiaer jeg har haft gik begge to ret hurtigt i stykker.

Så mon ikke jeg bare beholder den gamle, selvom den nye ser smart ud..

(Har også en 1 år gammel Motorola Razr liggende, men kan ikke tage mig sammen til at bruge den i stedet for den gamle.. den virker jo så fint)

/Lene

Basse, 198? - 15/9/08

Rolig og afbalanceret hest søges:

6-14 år

166 cm +

Min. LC niveau

Maks 30.000 kr uden udstyr

Til absolut godt & blivende hjem

0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 23:31

Jeg har sådan en vildt smart touch diamond. Den kom jeg til at ligge på vores irriterende induktionskomfur og havde ikke lige tænkt på at den smarte touch screen ikke havde godt af de der magnet stråler..

Den er helt i smadder nu. Mærkelige striber på skærmen og ret overfølsom. Trykker man et sted på skærmen er alt aktiveret i telefonen.

meget træls. Mon ikke den kan sendes til reperation.

Louise

Man lærer mere ved at lytte, end ved at tale selv.

0
0
Svar på denne tråd

LOOOOOOOOOOOOL....
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 00:03

Jeg ser det for mig.... GGG.... Stakkels kæreste, der må få skideballe, fordi du har tabt din nye telefon.... Uden at han overhovedet var i nærheden....

Trods alt noget, at du selv kan se det komiske i det....

Det er vist ikke et problem jeg kender til, med at føle trang til at skifte, fordi der er noget der er smartere.... GGG.... Her skiftes ikke, før det ikke virker som det skal længere.... Har en lyserød Nokia-ting med et mærkeligt nummer.... Men den VIRKER, og gør det altid (dog er batteriet ved at være lidt slidt... Holder ikke strøm så længe mere)...

0
0
Svar på denne tråd

Du godeste!
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 11:00

Tænk hvor mange af jer der rent faktisk beholder gamle telefoner :-@ Jeg bliver sååå træt af mine efter ganske få måneder og begynder at tælle ned til at jeg kan få det nyeste nye. Men mon ikke det også hænger sammen med at jeg arbejder med det, og er nødt til at sætte mig ind i telefonerne og dermed ved lige nøjagtig hvad de kan og hvor gode de er osv.

Det tror jeg... Før i tiden var jeg ellers ikke mobilgal ;-D

Men Danmakine - den ER virkelig smart. Og jeg er vild med at den lyser udenpå coveret når der sker noget på telefonen :-D Jeg elsker at jeg kan prikke til den to gange og så viser den mig om der er sket noget siden sidst og hvad klokken er ... osv :-D Så behøver jeg ikke flippe den... Godt det samme, for det ved vi jo allesammen kan gå virkelig galt

Louise: Jeg ville smide den til rep. men vær forberedt på at tilbuddet fra Telecare kan være relativt højt :-(

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

gamle telefoner
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 11:06

Haha Vickie, der er nok ingen smiley der kan beskrive min Nokia, den er så gammel at jeg har glemt nummeret og den har hverken farvedisplay, mms eller kamera.... 6310i eller noget i den stil? Men den har Bluetooth, så den virker med vores håndfri, mere skal jeg ikke bruge.

Har indtil dato ikke givet penge for en mobilos, jeg arver.

Rollo søger måske alter ego

Krav: Vallak, charme, selvtillid, lækkert hår

Skal kunne tåle græs

Ønsker: under 1 m, gerne speciel farve

Billig i indkøb, pasning spares der ikke

Bliver ikke videresolgt

0
0
Svar på denne tråd

Mobiler
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 11:16

Mobiler siger mig ikke så meget men efter jeg har fået min N95 med navigation er jeg faktisk blevet rigtig glad for min telefon.

Jeg har luret Nokia 6600 Fold men er som sådan ikke imponeret.

Den får ihvertfald ikke mig til at udskifte den jeg har nu.

Blå/gul Ara søger nyt hjem
Læs mere HER
0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 11:17

Fed beskrivelse af en tydeligvis dejlig dag.

Du er absolut ikke den enesete der gør sådan noget. Er efterhånden bange for at Sys Bjerre havde mig i tankerne da hun skrev sin nye sang kegle. For hold da op, hvor kan jeg da bare smide med tingene. Mine mobiltelefoner frygter mig. Jeg taber dem konstant og hele tiden. Jeg har nu bestilt mig en Samsung m100. Absolut ikke en fed telefon. Men dog en håndværker og fritidstelefon til udendørsmennesker. der kan tåle stød og fugt. Så nu håber jeg virkelig den kan overleve længere end de andre jeg har ødelagt på kort tid.

Sagde Pia, der også en gang har dyppet sin Mp3 afspiller ned i hestens vandspand. Den kunne så heldigvis tørres af og bruges igen

Hilsen Pia

Riding is a dance between two friends.

Nu med Leika

Rip. Saphira 3/3-08

0
0
Svar på denne tråd

Nokia 6600 fold
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 11:36

Hvor er det du har købt den?

For de har da ikke fået den i min lokale Telia butik og det er helt sikkert min næste telefon, hvis ellers den er til at få med forlængelse af min abonnement.

Men godt nok surt at have fået den ridset allerede nu.

Anastasia & Tina

Nu med baby på vej - termin 03.01.2009

0
0
Svar på denne tråd

I disse minutter
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 12:30

Ej hvor surt - især for kæresten ;-) - at den røg en tur på fortovet.

Det har jeg (7-9-13-bank under bordet) heldigvis ikke oplevet med en 2 timer gammel telefon.

Jeg har altid sværget til Sony Ericsson mobiler. På nær min første mobil, en motorola mursten, samt en Samsung klaptelefon for et par år siden, så har jeg altid haft Ericsson telefoner. Jeg kunne absolut ikke komme overens med Samsung telefonen, så den fik min mor, da de 6 månder var gået.

Lige nu har jeg en Sony Ericsson K750i, som efterhånden kraftigt trænger til en udskiftning, men jeg har nu også overgået mig selv denne gang. Jeg har ejet den tlf. i ca. 1½ år nu, det er vist rekord for mit vedkommende 8-) ;-) Men den bærer også præg af det for den følger med ud til hestene (jeg rider aldrig uden at mobilen er med af sikkerhedshensyn), så den er tvunget til at ryge i jakkelommen og så kan den altså ikke undgå skidt, støv osv. i tidens løb. Min K750i har derfor nu støv i skærmen og knapperne, har efterhånden også fået lidt skrammer og en enkelt bule (efter et fald på fortovet - dog i en sen alder) og joystickknappen er ved at stå af.

Så i disse minutter sidder jeg faktisk kraftigt og overvejer, hvorvidt jeg skal investere 2000 kr. i en Sony Ericsson C902. Jeg er virkelig, virkelig fristet - eneste minus er tanken om, at en mobil til 2000 kr. skal med mig i stalden, men jeg kan jo selvfølgelig beholde den gamle til det formål...

Tænke, tænke, tænke, puha hvor det knager i øverste etage ;-)

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

- nu med to ryttervante heste -

Når krybben er tom

...ja så er Jesus gået!

0
0
Svar på denne tråd

Pjemm..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 12:41

Jamen jeg var heller ikke så hysterisk efter nye telefoner før jeg begyndte at arbejde med dem

Amts: Hvis du bruger alt det gøgl der er i N95 vil du bestemt heller ikke synes om 6600 - Jeg havde jo N82 der minder meget om N95, men jeg brugte aldrig noget af det fancy stuff der var i.

Pia: Ellers kan Noki 6300 varmt (!!!!) anbefales. Den holder som regel til alt. Der findes selvfølgelig de telefoner der ikke er som de skal være - det gør der ved alle modellerne, men langt de fleste 6300 er ikke til at slå ihjel.

Tina: Min butik havde fået den i tirsdags, men jeg tror ikke engang vi har den på webshoppen endnu. Den skulle gerne ankomme lige om lidt :-)

Tine: Hvis du tager din telefon med dig i stalden synes jeg ikke en C902 er en god idé... Den skal jo hives fra hinanden når kameraet skal bruges hvilket resulterer i en masse revner og huller der kan komme skidt og snavs i. Hellere en C702 der er ret fed, men som dog er støv og vandstænks resistent.

Dermed ikke sagt at den kan tåle alt, men den er mere holdbar end C902.

Ellers er der kommet den SE der hedder W595 som jeg virkelig synes er lækker - og så er den ikke særlig dyr :-D

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Gøgl??
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 12:45

Hvad kalder du gøgl? Takket være navigationen kan jeg nu finde hjem igen når jeg forvilder mig ud

Det er altså store sager (for mig)

Blå/gul Ara søger nyt hjem
Læs mere HER
0
0
Svar på denne tråd

vi KENDER det for godt
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 13:48

åhh.. Vicky - du lyder helt præcist som min kæreste den anden dag...

Vi fik begge nye tlf. i forrige uge - for vi var godt trætte af 3 og ja nu var det gået et halvt år.

Jeg køber en nokia 6500 classic - og min kæreste køber en samsung touchwitch - super lækker fon med touchskærm.

Vi tegner selvfølgelig forsikring på den - heldigvis for det da...

Men i mandags da jeg kom hjem - var han ved at smadre min pc fordi den ikke ville som han ville - og jeg spørger forundret om hvor hulen hans gode humør var blevet af (havde snakket med ham om formiddagen - og der havde han da hans sædvanlige gode humør)...

"Jo han var sur idag!" - han havde tabt sin telefon.

Han stod på en stige hvor tlf. så var faldet ud af hans lomme - slået en kolbøtte, først knaldet ind i stigen og derefter bang ned i betongulvet.

Så den har fået herremange slag og ridser - MEGA ÆRGERLIGT

Og det er lidt pinligt - fordi vi har faktisk lige været nede med en anden tlf. som har været en tur i vaskemaskinen - så den afventer vi besked om fra forsikringen...

Så jo det kan godt betale sig for os at købe en forsikring med for 87 kr. kvartalet.

Men nu må vi ned med den anden tlf. også - fordi den er ikke særlig funktionsdygtig når hele skærmen er fuld af hak og ridser.

Hilsner fra Dianna c",)

~~~~~~~~~~Med shetmulerne Mini, Liv, Lucca, Benjamin!~~~~~~~~~

:-) og nu på udkig efter en ifolet hoppe :-)

stævnejakke Sans Parel,str.40, Pæn, rideslips+nål medfølger - giv et bud

0
0
Svar på denne tråd

Vickie
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 14:07

Vickie: tak for oplysningen ang. støv ved C902, kan godt se den er noget mere udsat på det punkt, når kameraet skal trækkes ud. Men kameraet er nu noget bedre end i C702, hvilket er et af de punkter jeg kigger meget på, når jeg skal vælge mobil og så er C902 kun ca. 500 kr. dyrere end C702, så når jeg skal af med en slat penge, så vil jeg nu hellere smide den 500 kr. seddel oveni og få drømmemobilen, istedet for at bruge 1500 kr. på en mobil, som jeg ikke vil være 100% tilfreds med...

Så jeg tror, at jeg vil holde fast ved C902'eren, så må min gamle K750 udnævnes til staldtelefon :-)

Men tak for rådet alligevel :-)

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

- nu med to ryttervante heste -

Når krybben er tom

...ja så er Jesus gået!

Weather-beeta stalddækken sælges

Cottage Craft kapsun sælges

0
0
Svar på denne tråd

Amts...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 14:32

Altså jeg bevæger mig primært rundt på Amager, og her har jeg boet i små 12 år så nu er jeg efterhånden ved at skelne den ene vej fra den anden, så GPS er ikke noget problem for mig ;-D Min N82 havde det, men jeg ikke så meget som prøvede det af.

Så jeg bruger det bare slet slet ikke.

Dianna: Stakkels din kæreste! Jeg forstår ham altså fuldt ud - og du har ret, en forsikring til 87,- kvartalet er nok ikke nogen dårlig idé... Ikke at jeg har en, men ... Du ved.

Tine - Nårh, jamen hvis du alligevel ikke trækker den med i stalden så er der jo ingen ko på isen! Telefonen er jo super fed! Min kollega var meget glad for den, men den fik samlet så meget støv og skidt i de revner at den nu ikke længere duer På trods af at alt hvad der hedder skidt og snavn føler sig lige så frastødt fra hende som det føler sig tiltrukket af mig ;-D

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider