Når man har købt en ny telefon 
Kender I det? Man går og er lidt træt af den gamle... Og det er jo også et halvt år siden man sidst købte så man kan jo købe en ny nu... Hmm...
Jeg arbejder med mobiltelefoner til daglig, så jeg har siddet og ventet og ventet på en telefon der kunne erstatte min N82 som egentlig var fin nok, men den havde bare så mange features som jeg egentlig ikke havde brug for. 5 pixel kamera var super fedt, men altså - det var så også det eneste. For resten af pengene var den bare stor og klodset.
Så da der på vores lagerliste pludselig står: Nokia 6600 Fold og jeg ser den tænker jeg: YES!
1½ uge har jeg måtte vente inden butikken på Amager endelig skriver en mail med de gyldne ord: "Hej Vickie, så er den kommet".
Så afsted med mig. Jeg har ikke en krone, men lige præcis denne telefon måtte jeg bare have. Og da jeg ser den for real bliver jeg endnu mere begejstret. Den er lille, den er fiks,det er en klaptelefone, den kan det den skal kunne og ikke en tøddel mere, fronten er SÅ cool og så er den lilla - yay!
Hjem med mig, og så skulle batteriet i så det nye legetøj kunne prøves af! Men hvordan i helve*de får man den bagklap af? Lidt lirken her og dér og endelig er der adgang til batteriet, men først efter at have pillet plastikken på coveret af.
En time efter tager jeg vidunderet i hånden og begiver mig over mod kæresten. På siden af telefonen sidder en lille knap, der gør at den øverste del flipper op - SÅ smart 
Jeg har knap taget 4 skridt, da jeg vil "flippe" den op... Dét skulle jeg ikke have gjort. Min hånd er på størrelse med 3 bier på række, og når sådan en fiks lille telefon flipper fylder den pludselig lidt mere end min hånd kan rumme og med lidt mere kraft end jeg var forberedt på, så pludselig ser jeg dette verdens 8. vidunder flyve, i en yndig bue og en lille dobbelt lutz med skrue og lande skramlende og rutchende hen af fortovet.
Så stod jeg der... Som forstenet. I chok nærmest. Det var ikke engang 2 timer siden jeg havde taget den med fra butikken og nu er den helt skrammet og ridset på den flotte lilla front 
Jeg skældte kæresten ud da jeg nåede derhjem... Èn eller anden skulle jo have skideballen, og jeg synes egentlig ikke den tilfaldt mig...
Sig til mig, at jeg ikke er det eneste fjols når det kommer til den slags?
Til info kan siges at denne telefons cover rent faktisk kan skiftes, og det kan jeg så glædes over nu - Og rent bortset fra ovenstående, så kan jeg varmt anbefale samme telefon - den er bare lækker!!!