Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

farvel smukke sally
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 12:05

Sally har i de sidste uger ændret adfærd.

I dag faldt dommen. Hun har fået hornhindeløsning i sit blinde øje og 20-40 % syn på sit "raske" øje. Dyrlægen kan intet gøre. Han sagde at hun havde vanvittig ondt i sit blinde øje. Han sagde at det mest nådige ville være at lade hende få fred hurtigst muligt.

Og det skal så ske her om få timer. En anden dyrlæge kommer og sender hende over regnbuen om få timer.

Det gør så ondt at sige farvel.

Den 30. August 2008 blev Sally fløjhoppe ved DTFs kåring i Hammelev.

Farvel smukke Sally

0
0
Svar på denne tråd

Det gør mig ondt
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 12:08

Livet er ikke altid retfærdigt.

De varmeste tanker til dig.

Og god rejse over regnbuebroen til din smukke hest.

Berit Rahmberg
Aalborg

~

Ox-Arabere.dk

Et privat hestehold i det Nordjyske
*
2 ½ års pony hoppe med muligheder sælges

Nærmere info : Ox-Arabere@live.dk

* * *

0
0
Svar på denne tråd

Hvil i fred Sally
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 12:17

Hvor var du heldig at vælge en ejer der bekymrer sig om dig og dit helbred, og som ikke ønsker at du skal gå med smerter så meget som en dag længere.

Hils Basse fra mig, vil du?

Trøstekram, fra Lene

Basse, 198? - 15/9/08

Rolig og afbalanceret hest søges:

6-14 år

166 cm +

Min. LC niveau

Maks 30.000 kr uden udstyr

Til absolut godt & blivende hjem

0
0
Svar på denne tråd

pokker -
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 13:24

Åh for POKKER da Ina.

DEt er jeg GODT nok ked af at høre.

Trøste kram herfra

Besøg butikken-
Happy-horse.dk

GRATIS DÆKKEN

Børneponyer ifolede sælges

0
0
Svar på denne tråd

flot beslutning
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 14:07

held og lykke over regnbuen Sally

Hilsen Nanna

som gerne lige ville vinde et par millioner :-D

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

så er Sally rejst
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 14:50

Hun fik en smuk og meget værdig afsked.

Jeg sad med hendes hoved i mit skød til hun drog sit sidste åndedrag og så lige lidt længere.

Jeg trak hendes "føl" ud for at hun kunne se hende. Den skubbede til hende og bed hende i øret.

Tja nu står de tre andre og kalder og kalder og kalder. Og smukke Sally ligger i gårdspladsen. Men nu ved jeg at hun ingen smerter har mere, men det er også den eneste trøst

0
0
Svar på denne tråd

Hej Ina..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 16:28

Årh Ina, hvor er det bare forfærdligt.. Føler virkelig med jer, håber i kan se det lyse i at i stadig har hendes smukke datter "Smatte".. Smatte skal nok gøre hende stolt en dag ..

Det er hårdt at miste, og ønsker det bedste for jer fremover..

og håber da vi ser dig med Smatte til kåring engang :)..

De varmeste hilsner herfra..

( er det ikke Smatte, i kaler hende ? )

Led mig ikke i fristelse - Jeg kan selv finde vej :)

Tine Schmidt & Co.

Fløjhoppen Sky

Sky's Zingaro Star

Sky's Wannabe Bandit
Sky's O'Raya

Lucky Joe
&
Sussi Æ'Trommel, det Rull´æ

0
0
Svar på denne tråd

ja det
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 17:07

er super hårdt Tine. Jeg er sikker på at Smatte vil gøre hende stolt en dag. Hun ligner sin mor meget.

Men det er godt nok sorgens dag idag. Jeg kan slet ikke fatte at Sally er væk og at jeg aldrig skal se hende galopere ud over marken mere eller høre hende brummen efter mig når jeg trisser rundt. Jeg kan slet ikke ande end at græde og græde. Men inderst inde ved jeg at jeg har gjort det eneste rigtige. Hun havde fået akut hornhindeløsning og deraf ufattelige smerter. Det ville udelukkende have været af egoistiske årsager hvis hun skulle have levet nogle uger mere.

Men det gør så ufatteligt ondt

0
0
Svar på denne tråd

Hej Ina..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 20:22

Ja, jeg skrev lige med Lene idag, vi er begge meget rørte af hændelsen.. Men også enige om at det i sådan et tilfælde ville være bedst, at sende hende over regnbuebroen, hvor hun har fred og ingen smerter, selvom det er hårdt for hendes efterladte.

Sætter lige et billed ind for at mindes jeres super gode dag i August, hvor hun blev fløjhoppe med gode karraktere..

Titlen fløjhoppe fik hun, og den titel tager hun med sig..

Led mig ikke i fristelse - Jeg kan selv finde vej :)

Tine Schmidt & Co.

Fløjhoppen Sky

Sky's Zingaro Star

Sky's Wannabe Bandit
Sky's O'Raya

Lucky Joe
&
Sussi Æ'Trommel, det Rull´æ

0
0
Svar på denne tråd

ja det var
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 12:13

en total super dag i Hammelev. Jeg er meget glad for at jeg fik lov at opleve den sammen med Sally

0
0
Svar på denne tråd

Smukke Sally
Forfatter: 
Dato:  10-10-2008 11:35

Kære Ina

Dette billed siger mere end ord, din kærlighed til din elskede hest, jeg husker dine tårer, da hun stod fløj.

En stor trøstekram herfra

Rigtige ryttere rider langt - rigtig langt

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  10-10-2008 14:31

dette dejlige billede af Sally. Jeg måtte lige græde atter engang. Jeg savner hende uendeligt meget. Hun har efterladt et helt enormt tomrum. Vi tilbragte mange timer sammen hver dag. Endten ved træning eller ved at jeg blot gik omkring hestene på marken. Jeg er så stolt over at Sally valgte at jeg skulle have hendes tillid også de sidste minutter af sit liv. Men savnet er helt ubeskriveligt. Den smerter jeg bærer rundt på indeni er ganske forfærdelig, men det kommer man vel over en dag.

Jeg er bare så glad for at jeg trods alt har et super afkom efter Sally som jeg er sikker på kan gå i sim mors fodspor, dog ikke så langt ind i mit hjerte. Men stadig meget elsket.

At gå forbi hendes tomme boks, som jeg endnu ikke har fået tømt er bare så.........ØV

0
0
Svar på denne tråd

Hej Ina
Forfatter: 
Dato:  13-10-2008 07:51

Hej Ina,

Det er simpelthen så forfærdeligt, at den lille Sally ikke er her mere. Men hvor var det en flot beslutning fra din side, Ina. Det er ikke alle der tænker på hesten først.

Du ved vi holdte næsten ligeså meget af Sally som du gjorde, og hun var virkelig speciel og en hest der altid vil stå vores hjerter nært. Havde man først sagt hej til hende én gang, satte hun sig så godt og grundig fast i hjertet på én, at man aldrig vil glemme hende.

Godt at du har den smukke Smatte, som har arvet alt det gode fra Sally og mere til. Hun skal nok gøre Sally stolt.

Vi føler med dig, og sender dig igen store, varme trøste-krammere.

Håber vi ses snart.

Mvh Jeanette og Martin

STALD TROLDHØJGAARD

Vores Hjemmeside KLIK

Er du allergisk over for heste, men ønsker dig din egen? Kontakt mig!

NU MED OPDATERET SALGSLISTE

0
0
Svar på denne tråd

fik lige et
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 21:55

behov for at rykke Sally op. Hun er ikke glemt mens smerteligt savnet

0
0
Svar på denne tråd

Idag er det
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 08:29

14 dage siden jeg så min dejlige og rare Sally i live. Tårene triller stadig lystigt derud af og savnet sidder som en kæmpe klump i maven. Øv hvor jeg syntes at dette er en røv trist dag

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider