Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

et meget uheldig år.
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 11:20

ja som overskriften lyder så kan det her år da bare snart ikke blive meget værre.

for at opsumere:

januar mistede jeg min dejlige dv vallak på kun fem til tarmslyngel. meget ubehagelig oplevelse.

ny hest i febuar der efter en mdr måtte i dyrlægebehandling på grund af knupper over det meste af kroppen. det tog tre mdr at komme af med.

april mistede jeg min elsked kat. oliver blev kørt over.

juni købte vi en lille pony som ekstra selskab. han var her ikke engang en mdr. måtte aflives da herkules havde sat af på hans hoved. det kunne han ikke tåle. det havde ramt balance nerven og kunne ikke redes.

juni aboterede jeg vores første baby. var ikke så lang henne i 6 uge.

juli mistede jeg mine kære oldefar. det var et hårdt slag for familien. men var nu glad for han sov ind.

september. endnu en abort denne gang var jeg i uge 11+4 da det skete. det var meget hårdt.

september mistede jeg min kære oldemor som jeg holdt utrolig meget af det var hårdt. men ved dog også godt at hun nok ikke har kunne leve uden min oldefar. hun sov også selv ind.

og nu skal jeg ind og have taget en udskrabning da systemet ikke har ville rense sig selv ordenlig ud. det sætter tanker lidt mere i spil om mit underliv bare ikke er i orden..

så nu håber jeg virkelig snart på at lykken den vender. så der sker noget godt og uventet. da vi virkelig trænger til det.

er der andre end mig. der bare har haft et vildt uheldigt år.

ja jeg måtte lige komme ud med det...

jane

0
0
Svar på denne tråd

hård tid.
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 11:26

Ja, du har været hård ramt.

Det er vist meget almindeligt at fosterne udstødes hvis der er noget galt, det er hård, men det er naturens sortering.

Håber du stadigvæk kan finde glæden ved livet.

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Øv øv....
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 12:16

Det lyder som et rigtig træls år, så er det som om året godt må være overstået, og man kan tage fat på et nyt og bedre...

Vi har hos os også haft en temmelig ubehageligt år, vi har oplevet meget kritisk kræft diagnoser, flere dødsfald, min hest døde pludselig, operationer hos vores dyr, skrantende økonomi, biler som går i stykker, familie stridigheder, min far er yderst alvorlig kræf syg + alle de andre ting, som jeg slet ikke orker at remse op.

Truede den anden dag manden med, at jeg nytårs aften ville holde en tale (vi plejer at være alene hjemme ) og fortælle som dronningen i England, at det har været en horrible år

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider