Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Virus på balancenerven
Forfatter: 
Dato:  07-10-2008 11:46

Jeg vil høre om der er nogen af jer som har haft en virus på balancenerven eller kender nogen som har haft, og hvad er symtomerne og hvorlangtid kan sådan en virus vare.

Hilsen Kolibri.

0
0
Svar på denne tråd

virus.....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2008 11:54

Jeg havde for nogle år siden en virus på balancenerven - eller det kom lægen ihvertfald frem til, at det var til sidst.

Mine symptomer var konstant kvalme, hovedpine, synsforstyrrelser og så besvimede jeg også en enkelt gang. Det tog ret lang tid før det var overstået - jeg kan dog ikke huske præcis hvor lang tid. Søsygepiller hjalp en lille smule på det.

Min mor får anfald af virus på balancenerven ca en gang om året. Hun er helt fra den, når det sker.

Louise

- Nu ganske uden hest

Mange ting til salg, bl.a. dækkener, gamacher mv. Se Markedspladsen eller præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

virus på balancenerven
Forfatter: 
Dato:  07-10-2008 12:10

Jeg har i 14 dage haft det meget dårligt, jeg føler mig fuld og har det som om at jeg ikke kan holde balancen, og bevæger jeg hovdet for hurtigt køre det hele bare rundt, og så føles det som om at der er noget der sidder og trykker oveni i hovdet, og det er virkelig ubehaligt da man føler sig hel ved siden af sig selv, samt jeg har synsforstyrelser.

Kolibri.

0
0
Svar på denne tråd

virus på ballancen
Forfatter: 
Dato:  07-10-2008 13:16

Min far havde for mange år siden en virus på ballance nerven. Han havde døjet med syns forstyrrelser og hovedpine , en dag kunne han pludselig ikk komme ud af sengen og blve ved at falde tilbage så snart han prøvede at komme op. Han blev hentet af falck og kørt på sygehuset, hvor de fandt ud af at det var det han fejlede..

Mvh

Fosse.

Oldenborg: hingsteføl efter Nando sælges pr 1dec. Brun m 3 sokker og stjerne. Skriv på pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-10-2008 13:16

Min kæreste fik "konstateret" det i foråret. Han fik anfald hvor han pludselig blev meget meget svimmel, fik kvalme osv. Det gik typisk over i løbet af 10-15 minutter, men efterfølgenede kunne han være helt smadret i hele kroppen resten af dagen og virkelig træt.

Ørelægen lavede nogle tests på ham og fandt derved ud af at han havde en virus på balancenerven. Slemmest i højre øre.

Min kæreste fik nogle øvelser han skulle gå hjem og lave hver morgen og aften:

-Slå kolbøtter

-Sætte f.eks. et stykke papir fast på et spejl. Stille sig og fokusere på det stykke papir samtidig med han rystede på hovedet.

Jeg ved ikke lige om de øvelser har hjulpet eller det bare er gået over af sig selv, men han har ikke de anfald mere.

Jeg har dog hørt flere sige at benævnelsen: Virus på balancenerven, er når ørelægerne ikke ved hvad det er og ikke ved hvad de ellers skal kalde det Om det er rigtigt, ved jeg ikke.

God bedring

Hilsen

Suzi

"Tvivl er begyndelsen til visdom"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde det her for
Forfatter: 
Dato:  07-10-2008 19:55

lidt over en måned siden.. blev pludseligt svimmel.. først et par dage hvor det kom hen mod aften.. så 2 dage hvor jeg intet kunne, bare jeg satte mig op kørte det så meget rundt at jeg kastede op..

De gik lidt op og ned, nogle dage slemt andre dage bedre (hvor jeg så fik lavet for meget og fik det skidt igen) tog en 10-12 dage før jeg følte mig rimeligt normal.. bliver dog stadigt hurtigere svimmel hvis jeg fx er træt..

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

Virus...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 11:38

Jeps Kolibri... det lyder som en virus på balance nerven. Men du bør nok kontakte din læge.

Jeg havde det for ca. 2½ år siden. Det begyndte med jeg fik susen for ørene og en trykkende fornemmelse på hovedet. En aften fik jeg synesførstyrelser og blev svimmel. Hvilket resulterede sig i, at jeg næsten ikke kunne deltage i en samtale. Jeg var svimmel, når jeg lå ned kørte loftet rundt og når jeg sov var jeg fuld. Min læge sagde det var en virus på balance nerven. Jeg opsøgte så en øre, næse halslæge. Som undersøgte mig og jeg fik nogle forskellige behandlinger, som hjalp. Ca. 1½ måned efter var det væk igen. Dog skal det siges det kommer snigende engang imellem, hvor jeg kan have en dag eller 2 hvor symptomerne viser sig igen.

Men ellers google kan give dig lidt svar omkring det...

**www.123hjemmeside.dk/stutteri- sigsgaard**

2 STK. GRAVHUNDE HVALPE SALGSKLAR FRA 6 OKT. 2008

0
0
Svar på denne tråd

viden...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 11:39

**www.123hjemmeside.dk/stutteri- sigsgaard**

2 STK. GRAVHUNDE HVALPE SALGSKLAR FRA 6 OKT. 2008

0
0
Svar på denne tråd

Jeg.....
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 12:10

Jeg har haft det, og det enenste lægen var interesseret i var mit blodtryk. Da det var okay, fik jeg at vide, at det skulle gå over af sig selv.

Det tog også kun 9 uger

Aldrig har jeg været SÅ syg, jeg kunne i bogstaveligste forstand intet, kunne ikke komme på toilet selv, jeg var vanvittig svimmel og kvalme, tabte i øvrigt 10 kg

Jeg tror, det er en sygdom som man bruger, når man ikke kan finde andet.

Normalt er man ikke on off svimmel, der er man ved ménieres (staves?) sygdom, det er svimmelhed og kvalme, on off.....

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Virus...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2008 13:01

Jeg har haft det 3 gange... Mener lægen sagde at det var noget virus der ændrede væskebalance/trykket i øret og man derfor blev svimmel. Jeg har fået det i forbindelse med slemme forkælelser og en gang i forbindelse med en lang flyvetur.

Den først uge kan jeg som regel ikke rejse mig fra sengen. Altid sejler og man ved nærmest ikke hvad der er op og ned. Det føles som om man går i en osteklokke og hvis man skal kigge på noget flytter øjnene sig godt nok, men ens opfattelses evne er lige et par sekunder bagud.

Derefter har jeg været svimmel i ca 2 mdr efter. Det er meget ubehageligt.

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

Virus på balancenerven
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 01:20

Velkommen i "klubben" - har lidt af det siden midten af 1990'erne....

Er tjekket for alt hos div speciallæger (incl fysioterapeuter m.v.) uden at de har kunne finde noget...

Stress, kaffedrikning, nikotin gør det hverken værre eller bedre.

Det kommer som lyn fra en klar himmel...

Værst er det dog, når jeg kører bil - det er skisme ikke sjovt, når vejtræerne pludselig ligger ned, danser can-can eller de modkørende kører på hovedet...

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

Trakehner = Tragedie; Taipan

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Karoline er en shetlænder, og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 07:22

Min far lider desværre til tider af virus på balancenerven Det er godt nok ikke sjovt. Han kan dårlig gå, så skidt har han det. Nogle gange varer det i flere dage også må han bare ligge i sengen.

Han bliver først rigtig skidt tilpas også ved han at der ikke går længe før det begynder.

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Det er grimt
Forfatter: 
Dato:  09-10-2008 09:48

Det er en rigtig grim oplevelse og som en anden siger er det noget virus der ændrer væskebalance/trykket i øret og man derfor bliver svimmel. Ofte kommer virusen i forbindelse med slemme forkælelser og starter med hovedpine.

Jeg kunne heller ikke komme ud af sengen og når jeg endelig vågede mig afsted for at komme på wc besvimede jeg. Den ene gang lå jeg lige pludselig på køkkengulvet og havde slået hovedet ned i køkkenbordet og pådraget mig en ordentlig bule i baghovedet. Efterfølgende enten kravlede jeg på toilet eller fik manden til at støtte mig derud, så jeg ikke pludselig drattede omkuld igen. Jeg lavede ikke andet end at sove i 3 dage og magtede igenting.

Bagefter havde jeg hovedpine og var svimmel ved for hastige bevægelser. Det tog flere måneder at komme ovenpå og jeg var nervøs for at besvimme igen, fx når jeg skulle ud at køre bil med mine børn. Det var rigtig grimt.

Winnie

Det er ikke vindene der styrer din sejllads,

men måden hvorpå du sætter dine sejl...

(Kinesisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider