Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Årh, jeg er lykkelig!
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 16:07

IDAG! - er en meget vigtig dag for mig!

Jeg har endelig, ved et tilfælde, fundet min gamle pony!

Min elskede, elskede, elskede pony!

Jeg har nok aldrig opdaget, hvor heldig jeg egentlig var at have 2 perfekte ponyer som barn. Jeg solgte den ene, da den anden døde af en meget hård sygdom! Jeg kunne simpelthen ikke holde det ud, altså at være sammen med hestene, når min soulmate ikke var der.

Men min anden hoppe, som jeg nu har fundet, var også så tæt på at være en soulmate, som man egentlig overhovedet kan komme. Jeg vidste det bare ikke, før jeg fik en anden hest senere, og grueligt fortrød!

Man ved ikke, hvad man har, før man mister det!

Men i dag fandt jeg ved et tilfælde min gamle pony, endda i nærheden af mig. Jeg forstår ikke, hvordan jeg har kunne undgå at finde den alle de gange, hvor jeg har søgt.

(Vi havde fået at vide, at ponyen blev sendt til Norge til et stor ride/handicapcenter)

Men i dag ledte jeg bare efter et billede på google af mig selv og ponyen, så der kom et billede op af min pony, men med en anden rytter med samme fornavn!

Hvor er livet bare fantatisk!

Det kan ikke være andre end hende - jeg har dobbelttjekket det på alle måder.

Og nu viser det sig, at pigen, som ejer hende, er rigtig sød og jeg har fået lov til at besøge hende.

Gæt hvad jeg forhåbentlig skal i efterårsferien?

JEG GLÆDER MIG HELT VILDT!

Avler og ejer af Dansk Varmblodsheste med holsteinerhoppestamme!

Vi søger en rytter med grunduddannelsen i orden til at ride 5 af vores heste 2-5 gange i ugen i nærheden af Tønder! Skriv en PB!
0
0
Svar på denne tråd

stort tillykke!!
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 16:26

´Hvor er det bare dejligt når det lykkes!!

Du skal bare vide, at du er rigtig heldig!!

Jeg tog kontakt til min gamle hests sidste ejer(han har desværre skiftet nogle gange) da hun også bor tæt på mig, for at høre hvad der var blevet af ham.. Hendes eneste svar var, at ingen af hans gamle ejere måtte få kontakt til de nye

Det er simpelthen for lavt!! Han var ikke min soul mate eller noget.. men jeg tænker da stadig på ham.. øv bøv Jeg håber godt nok hun selv får samme svar en dag..

Heldige dig!! :-)

Karina

Sød stor 3ér vallak, søger nyt privat hjem..

0
0
Svar på denne tråd

årh nej da.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 18:44

Årh, der har du godt nok været uheldig!

Jeg ville godt nok være ganske utrøstelig, hvis jeg havde fået den besked!

Men min verden er lige nu blevet langt bedre at leve i!

Hvis man kunne udtrykke, hvor forfærdelig meget jeg har savnet hende og tænkt på hende!

Det er fuldstændig usigeligt, hvor glad jeg er!

Jeg tror såmen aldrig jeg får lavet mine afleveringer til i morgen, for jeg er stadig helt oppe at køre en lykkesrus!

Jeg har altid håbet, at jeg engang ville finde hende og kunne købe hende tilbage! Jeg er villig til at betale hvad som helst for hende Men egentlig så har jeg det ganske udemærket med, at hun er, hvor hun er nu, for nu ved jeg, hvor hun er, og at hun lever og har det godt!!

Men jeg har altid forbundet min manglende hestelyst med at ponyerne er blevet skiftet ud med heste! Og helt ærlig - jeg har aldrig været så vild efter en ridetur på min pony før, selvom min ridelyst for tiden er helt væk!

Mit liv er fuldkommen i dag - i hvert fald for en dags tid!

Avler og ejer af Dansk Varmblodsheste med holsteinerhoppestamme!

Vi søger en rytter med grunduddannelsen i orden til at ride 5 af vores heste 2-5 gange i ugen i nærheden af Tønder! Skriv en PB!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider