Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ja så sidder jeg her.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 14:21

og det burde jeg slet ikke, nej jeg burde være igang på arbejdet, så kunden kan få sine varer.

Men idag måtte jeg sige til mig selv, inger ! nu tager du dig sammen og får ringet til den læge, det nytter jo ikke noget, at du i over 1 måned har humpet rundt og ligned en halt høne.

efter mange forgæves opkald, kom jeg endelig igennem.

Kom kl 11:45 så må vi putte dig ind hvor der er tid, var lægens svar.

Jamen så måtte jeg jo hellere få stoppet maskinen og pakket mig og min taske ud i volvoen, som villigt forlod pakeringspladsen.

Hos lægen mødte jeg selvf. en af de ældre beboer her ud fra vores lilel by. En flinker mand, men for knagen da hvor er han ulidelig at høre på, aldrig har jeg mødt så selvglad og pralende en person.

Heldigvis kom han hurtigt ind, så jeg lige kunne få fred til at gennemlæse, de tusse gamle magasiner der lå på bordet i venteværelset.

endelig blev det min tur, efter en halv times venten.

Min kære læge smilede lidt af mig, da jeg humpende gik ind til hende.

så blev jeg beordret til at stå ret og til at gå lidt frem og tilbage. tjaa! hun kunne da godt forstå jeg havde ondt, for hele min venstre fod var jo skredet ind og hældede faretruende.

Øv øv, ja jeg vidste det jo næsten godt, kunne jo godt selv se at den var gal. Hvad der igennem årene er gjort for at afstive leddet og få min fod på rette køl, ja det er ikke småting.

Så nu er det videre i systemet, så der kan laves helt korrekte indlæg eller sko til foden. de gamle indlæg jeg har, virker ikke mere og da det er en dyr affære at få lavet sådanne indlæg, ja så må jeg jo hele turen igennem hos sperciallægerne, så der kan gives lidt tilskud.

Ja sådan går det når man er en skævbenet gammel kone, havde jeg været en hest, var jeg nok aflivet for længst, niks sagde min kvikke læge, som også er heste ejer. Havde du været en hest, jamen så havde en flink ejer da forlængst fået smeden til at lave speciel sko til dig og jeg må jo give hende ret.

Vores kære dyr ofre vi mange peneg på når det gælder sko, men os selv, nææ vi kan da gå i de billige fra brugsen.

det at købe sko, vil nu for eftertiden for mit vedkommende, betyde en hel del stigning i pris. det skal speciellaves og være tilpasset, så mit venster ben ikke skrider ind af i knoglen.

øv øv..

MOBBEN IMC.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor ærgerligt...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 14:27

... men godt du fik besøgt lægen, så der bliver gjort noget ved det.

Vi skal jo passe på os selv, så der er nogen til at passe hestene ;-)

Og det bliver da rart at få de rigtige sko på, så det ikke gør ondt at gå - for DET kan jo ikke være meningen!

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 14:53

Ja, heller søge læge en gang for meget end enn gang for lidt, vi har jo betalt på forhånd.

Men pøj pøj med de nye sko ;)

Mvh Viben

Opdræt af 100% crabbet fuldblodsaraber.

You can lead a horse to water - but if you can get it to float on its back with its legs in the air you are something special.

http://www.gu-ku-vi.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg håber jo
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 15:29

at jeg kan nøjes med et par speciel lavet arbejds sko og så indlæg der kan bruges til mine pæne sko og ridestøvlerne.

MOBBEN IMC.

0
0
Svar på denne tråd

Inger...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 15:32

av for pokker da... det lyder da ikke sjovt..

håber de i en rasende fart kan få lavet noget godt fodtøj til dig så ikke det bliver værre... det er altså bare noget rigtig hø når det er bentøjet den er gal med...

jeg burde også bruge en god bunke penge på ordentligt fodtøj til mig selv men prioriterer alligevel at bruge pengene på hestenes "fodtøj"...

ja vi burde hver især have en "ejer" os hestefolk, så vi blev passet lige så godt på som vores kære dyr...

Lev livet og nyd nùet, dagen der gik kommer aldrig igen!!

Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd

smiler også
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 15:57

Det er nu lidt sjovt, for jeg har netop siddet i dag og overvejet om jeg på nogen måde kan spare endnu mere på mit minimale tøjbudget for at få råd til at undersøge min hest ordentligt inden jeg sender ham i graven, uden at det føles for surt andre steder bag efter. Frisør har jeg ikke været ved i 10-11 år, så det kan ikke bruges. Ryger og drikker gør jeg heller ikke. Godt nok var jeg ikke en eneste gang i Brugsen den uge Gert var ude at rejse, men han skal nok få fyldt køleskabet igen hvis jeg kender ham ret.

Men jeg ønsker dig god bedring med fussen.

Rollo søger måske alter ego

Krav: Vallak, charme, selvtillid, lækkert hår

Skal kunne tåle græs

Ønsker: under 1 m, gerne speciel farve

Billig i indkøb, pasning spares der ikke

Bliver ikke videresolgt

0
0
Svar på denne tråd

jamen jeg hygger.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2008 16:57

smertestillende piller, et par timer på sofaen og lisa der har klaret stalden og er igang med at lave mad, kogte katofler, bøf og smørsovs (shh ikke noget med at fortælle det med smørsovsen til min vægtkonsulent), ja så kan man da kun blive i bedre humør.

Jeg ved jo godt det ben altid har været et problem, men sådan som det hælder lige nu, ja så er det desværre et tydelgit bevis på, at alt det lægerne forsøgte sig med da jeg var barn og ung, intet har hjulpet.

I morgen er jeg frisk igen og tager fat på endnu en dag. Ridehuset er lige nu ved at blive tømt for de to halmvogne fyldt med halm, som har stået og ventet på at blive afhentet. Men så er ridehuset også klar til efterårets regn og blæst. gemalen har jo været så sød at gi mig 1 1/2 meter mere af ride på, så vi nu er oppe på 20 X 24 meter. dejlig mand .

MOBBEN IMC.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider