Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ferie i Rom
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 10:46

Min veninde og jeg planlægger at tage til Rom i nogle dage, men vi synes godt nok, at det er svært at finde det rigtige tilbud mht. flybilletter og hoteller.

Er der nogen, der kender et godt og billigt hotel i Rom, gerne i centrum?

Nogen der ved, hvor man kan finde billige flybilletter?

Har søgt flere steder på netten, men synes det virker noget uoverskueligt.

Kom også gerne med forslag til, hvad vi kan se dernede udover de "sædvanlige" turistattraktioner.

TiNA
0
0
Svar på denne tråd

sidste år
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 11:28

Sidste år i uge 43 var min kæreste og jeg 5 dage i Rom. Vi bestilte billetterne gennem Europas dagen før afgang og kom af med 2200 kr pr. person for fly og uspecifikt hotel. Det synes vi var billigt. Hotellet var rigtig fint og lå ret centralt, så det var en succes med at bestille uspecifikt.

Vi var total turister og så alle de kendte ting. Derudover havde min kæreste installeret et GPS program på sin pda og da vi gik rundt dernede, blev vi ledt ind af mange små og spændende gader, som man nok ikke lige ville have set, hvis man tager taxi eller bus.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

rejsefeber
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 13:31

Hvis I bruger rejsefeber.dk, så vær opmærksomme på at de er lidt optimistiske med deres beskrivelser af hotellerne. Min mand og jeg bookede rejse til Rom gennem dem og hotellet var slet ikke som forventet (4-stjerner) og lå iøvrigt heller ikke 2 minutters gang fra centrum. Det er dyrt at bo på hotel i Rom og deres stjerner stemmer ikke altid overens med den forventede standard.

...ellers rigtig god tur - Rom er en fantastisk charmerende og dejlig by!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg var i Rom..
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 13:36

med min (daværende) kæreste sidste år, og vi fandt et super godt og billigt hotel via Hotels.com :)

Vi sparede ca. 2500 kr ved at bestille det via hjemmesiden i forhold til, hvis vi havde bestilt det direkte gennem hotellets hjemmeside :)

Mvh CarinaG

. som snart skal være mor til lille Frederik .

Termin d. 17. februar 2009

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Europas
Forfatter: 
Dato:  04-10-2008 15:04

Har kigget på Europas hjemmeside, men den er for øjeblikket ude af drift, og det er deres telefonbetjening også, så det har jeg prøvet - tror nemlig at det er ret billigt gennem dem.

Synes faktisk det er sværest at finde hotel, det er ret indviklet at gennemskue beliggenhed osv., men vi må jo prøve at tage chancen - det bedste tilbud indtil videre har jeg fundet på hotels.com.

Tak for svar.

TiNA
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider