Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når man ikke kan få armene ned....
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 08:58

Hej alle sammen

Ja idag er det heldigvis mig der skal lave et glædes indlæg..

Som mange jo ved købte jeg min frederiksborg vallak Corvette 1juli 08. Han blev købt til skovture og hygge da jeg ej havde tiden til andet.. MEN Corvette havde skævtkrydt(skæve hofter).. 14dage efter hjemkomsten kom Rikke Andersen(hestekiopraktor) og hun var sikker på at efter 3behandlinger så var han rettet. Så skulle vi bare have muskler på bagefter..

Vi har kæmpet i 3mdr nu med genoptræning indervaller bomøvelser og udstrækninger. Så kom Rikke igen i går og ved I hvad HUN HAR RETTET HAM HELT OP.............

Jeg er LYKKELIG.. Min elskede Corvette er nu RASK. Dog er der lang vej i nu med genoptræningen som Rikke nøje planlægger til os..

Behøver jeg at sige at jeg er LYKKELIG.. Køber en skæv hest som ligner en stor undskyldning intet overskud eller motor. 3mdr har jeg en rettet hest fuld af krudt, banditstreger og kan endda bukke af glæde smiler...

Så en KÆMPE tak til Rikke Andersen hun er og bliver gud i vores lille hjem.

Lige et billed af den nu raske Corvette...

Knuser Annette

Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy

Drøm sødt min elskede Octavia

0
0
Svar på denne tråd

pyha det kender jeg
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 10:56

mange mange gange tillykke!!! Har selv været samme historie igennem og jeg ved hvor lettet man bliver-så tusind mange gange tillykke herfra og held og lykke fremover til dig og den meget smukke mule

stor hest søges-allround

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke til dig!!
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 11:09

Jeg har selv stået i samme situtaion, fandt dog først ud af at hesten var skæv efter jeg havde købt ham og han var kommet hjem!

Det forandrer hesten så utrolig meget når deres smerter forsvinder og det bliver en helt anden hest man får!!!

Jeg brugte dog ikke samme kiropraktor, men er meget tilfreds med min egen!!

Held og lykke fremover!

- Camilla

Black Arrow - Den bedste militaryhest!

Nyd livet på de evig grønne græsmarker

- - Magnus helt rask og klar til livet - -

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 11:14

Rikke er bare dygtig!! Bruger hende selv...

Tillykke med den raske hest :D

4 Killinger søger nye hjem, send mig en PB hvis du er int. :)

Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor :(
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 11:55

Tusind tak alle sammen.. Det er en drøm men lang vej endnu smiler..

Men det har kostet sved og tåre og mange gange er man ved at give op. Det bliver en helt anden hest, fuld af overskud. Og har da overvejet om jeg magter ham. Men han kæmper og gør alt for mig.. Så vi kæmper videre sammen mig og Corvette..

Men det lille menneske til Rikke at hun kan gøre sådan noget er HELT vildt..

Camilla: Ej hvor forfærdeligt at stå og finde ud af at ny hest pludselig er skæv. Puha... Men dejligt at høre at I er på rette vej..

Til alle andre dejligt at høre at der er nogen der gøre noget for vores bedste venner. Det er der ikke mange der gør...

Bliver så ked når jeg læser på nettet om dem der sælger deres bedste ven når de bliver syge(skæve, el skadet)

Knuser Annette

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 12:42

Først og fremmest stort tillykke med din hest... kan godt forstå armene sidder fast i luften ; )

Men en kommentar til det du skriver med at folk sælger deres hest hvis den er skæv, skadet eller lign.... har du tænkt på at der måske er nogen der IKKE har dit overskud og kampgejst for at få hesten på rette køl.

Men derimod vælger at sælge den til nogen der har det overskud som du har?!

Jeg har selv en hoppe der er skæv, hvilket ikke har været opdaget ved tidligere undersøgelser, men en foling (formodentlig) har fået det hele til at "skride".

Hun kunne måske rettes, men vi har valgt at aflive hende grundet alder kontra omfanget af skævheden.

Jeg ved jeg aldrig ville kunne genoptræne hende ordentligt eller få hende redet optimalt efterfølgende, grundet jeg selv har rigelig med skavanker.

Mvh

Janni

Lækkert Hann./Old. skimmelt hingsteføl sælges v. fravænning dec.08 evt. senere kan aftales.

Stald med plads til 4 heste udlejes mellem Mørkøv og Undløse. Ring/skriv for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 22:16

Hej Janni

JEg ved godt at min kommentar kunne misforståes og det skal den bestemt ikke...

Jeg ved udemærket hvor hårdt det er og jeg har også været ved at give op.. Og det er forståeligt at mange gør det.. Min mening var bare at fortælle at det er vores bedste venner der er hos os hver dag, gør alt for os, bære os rundt og er glade når vi kommer. Derfor blive jeg bare lidt ked når det er jeg ser dem tilsalg.. Ikke overhovedet noget ondt i det.. For jeg syntes selv det er mega hårdt.. Men jeg har købt Corvette skæv så jeg var jo forberedt.. Men det tror jeg aldrig man bliver..

Knuser Annette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider