Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At få blå mærker nemt?
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 13:16

Tja.. Jeg har lige lavet min specielle pizza og tabte selfølgelig dåseåbneren ned på min fod.

Og nu har jeg fået et blåt mærke på størrelse med en 2'krone!

Jeg tabte den i ½ m. højde! Og det var endda den flade side der ramte mig.. Hmm...

Andre der meget nemt får blå mærker?

Det er altid farligt at være i et køkken! :P

Hannah R.

Husk at 90% af hesten fejl sidder på ryggen!

"If tears could build A stairway, and memories A lane, I'd walk right up to heaven and bring you home again."

Du er altid i mit hjerte!

0
0
Svar på denne tråd

yes...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 13:22

også mig ...

Hopper hunden op har jeg aftryk fra hele poten

ramler jeg ind i et bord = blåmærker

Bella :-D
0
0
Svar på denne tråd

Blå mærker.
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 14:29

Jeg får ind imellem blå mærker... Som regel kan jeg kigge på mine ben og så se et fint blåt mærke. Men sjældent kan jeg huske hvorfra de kommer. Fandt et nyt mærke så sent som i forgårs:)

HP: www.staldlindskov.dk

2 marsvinehanner sælges. 7 uger gamle.

0
0
Svar på denne tråd

Du er ikke ...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 14:41

Du er ikke alene ;-)

Jeg har altid en pæn samling blå mærker, jeg kan aldrig huske hvor de komme fra

Lige nu har jeg stadig et pænt stort mærke på min ene overarm, hvor den lille hest "kom til" at bide (ret hårdt), det var den 3 maj, så det har jeg haft glæde af lææænge.

Men det er da imponerende at man kan får et stort blåt mærke, uden at kunne huske hvordan det er kommet??

mvh

Julle

I can´t do any miracles, but I´m trying

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 15:14

nej jeg har ikke- der kan snilt gå 2-3 uger fra jeg slår mig til mærkerne kommer. Og der skal noget til. For to dage siden jokkede en hoppe på 1,60 på min fod på knoglen på ydersiden, og gled ned af den, jeg har kun et bette mærke nu.

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Gå til lægen.
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 16:55

...Og det mener jeg faktisk .

Jeg arbejder på en hæmatologisk afdeling, hvor mange af de mere alvorlige sygdomme, ofte har symptomer som lethed til blå mærker.

-Få taget en blodprøve.... sansynligvis er der intet i vejen, men i den verden hvor jeg fædes lige pt. er man meget obs på blå mærker.

Hilsen Anima.

Genial MB-MA springhest sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Samme her
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 18:14

- og det er fordi jeg har leddegigt.

Da jeg var barn havde jeg altid ben og arme fyldt med blå mærker, som jeg aldrig vidste hvad kom af - og pædagogerne kiggede skeptisk, jeg lignede nok én der fik bank derhjemme!

Men senere kom forklaringen altså. Nu, hvor min sygdom er under kontrol med medicin, er det dog ikke så udpræget mere - nu kan jeg som regel mærke det når jeg får et blåt mærke.

Er i øvrigt helt enig med Anima - tag lige og tjekket

I

0
0
Svar på denne tråd

Vitaminer
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 18:17

Det kan også være vitamin mangel -mangel på bla. c vitamin giver blå mærker og er man ryger har man øget risiko for c-vitamin mangel.

Så måske en daglig vitaminpille + en c vitamin pille kan hjælpe...

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 18:32

Ja jeg er enig med Anima - det er ikke normalt at få blå mærker så nemt.. Er selv sygeplejerske og ser det også tit i min hverdag... Så for en sikkerheds skyld gå til lægen og få taget en blodrøve, det tager 5 min !!!

Hilsen

Henne

med hest igen og

en erfaring rigere

=

Sælg aldrig noget på afbetaling ! ! !

0
0
Svar på denne tråd

Nemt blå mærker
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 07:30

Får jeg også (og har altid fået)

Kan til enhver tid fremvise mindst 3-4 blå mærker et eller andet sted på kroppen og oftest aner jeg ikke hvordan de er kommet. Det er latså lidt beslastende om sommeren, når man gerne vil have bare arme og ben

Jeg har for mange år siden talt med lægen om det, netop fordi jeg var bange for at det skyldtes mangel på et eller andet, men fik at vide at det var fordi jeg har yderligliggende blodkar og det derfor nemt ses, når jeg får blå mærker, ligesom der ikke skal så meget til, som hvis blodkarene ligger lidt dybere.

Så det er ikke sygdom eller mangel på vitamin der er grunden her.

Anastasia & Tina

Nu med baby på vej - termin 03.01.2009

0
0
Svar på denne tråd

hmmm..............
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 09:44

jeg får også nemt blå mærker og det samme gør mine børn.. jeg har snakket med min læge om det og de siger de ikke kan gøre noget bare min kæreste prikker til mig (uden overdrivelse!) får jeg et mærke!

virkelig ireterne!

Med den dejlige Ma Fila Noir.

Jessica 28/11-05

Monique 19/10-07

Elsker mine 3 tøser :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider