Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen..
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 08:46

Ja så er shila parat. I sin boks står hun fin og nystrigler og jeg er slet ikke i tvivl om, at hun udmærket er klar over, at idag skal vi afted på noget spændende.

Sadelvognen holde rparat, lige til at køres ind i traileren og når bagklappen så er lukket, ja så er dellers afsted.

Heldigvis skal vi ikke så langt, kun 10 minutter, så holder vi på Gyldenløvhøjs rideklubs hjemadresse, hvor der idag er orienterings ridt.

Jeps, jeg skal nemlig igang med shila og jeg glæder mig bare som et lille barn til juleaften.

Heldigvis kommer Jette med dejlige nazal og følges med os på turen.

Gemalen er lige stået op, han så jo speedway i nat, så han har sovet længe. Men han er jo nød til at stå op, for jeg vil gerne ha ham med i bilen. det er jo lang tid siden, shila har været afsted og denne gang, er det uden føllebøllen. Men det skal nok gå, for høposen er fyldt og en ting der kan friset shila i en trailer, ja det er mad mad og atter mad.

Kan i nu alle sammen ha en herlig dag, jeg håber gemalen får taget lidt billeder, så i senere på dagen kan se hvor hyggeligt vi har haft det i skoven..

MOBBEN IMC.

Vi tilbyder.
slåning af græs m/skiveslår.
presning af halm-hø i små baller.
20285450 (4370 st.merløse)
0
0
Svar på denne tråd

vejret
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 08:49

Jeg ønsker dig endnu en gang en god tur, vejret har heldigvis været med os endnu en dag ser det ud til. Æv, det er ellers også lige den bedste årstid til turridning, sådan en tre timer ud i det blå/gule/grønne gad jeg nu også godt. Men jeg tror der kommer besøg til Caliber i dag, så jeg må nøjes med at banke hegnspæle i.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig god
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 08:51

tur og dag til dig, Inger

Tine

Med termin d 19/1 2009 - nu med liv i mavsen <3

*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*

-Rigtige kvinder har horn på sadlen-

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 09:10

ha en go tur inger.... Håber på billeder senere. ;)

Mvh Stald Østergård

Vores Hjemmeside :

oestergaard.upfront.it/Forside

0
0
Svar på denne tråd

Bare det var
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 09:12

Som skulle ud til stævne, foretrækker dog dressur, ikke orientering ;) Savner så vildt at komme ud og starte, men den smukke har bare været on off det sidste år, så ingen stævner her.

I stedet så står den på bygge dag, da mine bokse skal stå færdige her den 11.10, når guldsmeden kommer hjem. Takket være 3 dejlige mennesker, så er jeg sikker på vi når det:)

God tur Inger, håber det bliver en dejlig tur for dig og Jette. glæder mig til at se billeder :)

Karoline

B*I*T*C*H ! ! !

Babe In Total Control of Herself ! ! !

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 09:32

NYDT at ligge halvvågen siden lidt i 7 og bare fise den af under dynen. Jeg ligger her faktisk stadig med den bærbare i skødet. Det har været tiltrængt - de sidste adskillige uger har været pænt pressede Men om et øjeblik går den altså ikke længere - så skal jeg op og have noget morgenmad og så må vi se om ikke Pony når at få besøg inden jeg skal på arbejde i eftermiddag :) Vejret er nemlig også lækkert hernede og det bør man jo altså udnytte så længe det varer!

God tur Inger :)

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd

God tur Inger
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 10:02

Bliver spændende at komme afsted :)

Jeg sidder pt ovre ved en ven (har jeg gjort siden i går kl 18) og omkring mig flyder det med chipsposer, tomme sodavandsdåser, M&M-poser, Wii-udstyr og computergejl efter en nat, der har stået på nørd nørd nørd

Dog er jeg lige pt den eneste, der er vågen til at se/høre Rachel Ray i fjernsynet - de andre ;)

Håber at få indhentet noget søvn, når jeg kommer hjem, og så står den ellers på skarp dressurtræning senere i dag, da Cille og jeg skal til stævne i næste weekend i Ølgod :D Sidst vi var afsted var i april, så jeg kan godt følge dig, StaldK :)

Og så er jeg ved at komme nogenlunde over min forkølelse+halsbetændelse :D

Fortsat god dag alle jer andre :)

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen:)
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 18:02

Eller god eftermiddag Inger:)

Tusind tak for en fantastisk tur, med masser af julenisser på turen;)

Nød Shiela at komme hjem og blive tappet lidt? Og få ro??

Nazal stilte sig til at sove i boksen da han havde spist lidt wrap:)

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider