Ja så er shila parat. I sin boks står hun fin og nystrigler og jeg er slet ikke i tvivl om, at hun udmærket er klar over, at idag skal vi afted på noget spændende.
Sadelvognen holde rparat, lige til at køres ind i traileren og når bagklappen så er lukket, ja så er dellers afsted.
Heldigvis skal vi ikke så langt, kun 10 minutter, så holder vi på Gyldenløvhøjs rideklubs hjemadresse, hvor der idag er orienterings ridt.
Jeps, jeg skal nemlig igang med shila og jeg glæder mig bare som et lille barn til juleaften.
Heldigvis kommer Jette med dejlige nazal og følges med os på turen.
Gemalen er lige stået op, han så jo speedway i nat, så han har sovet længe. Men han er jo nød til at stå op, for jeg vil gerne ha ham med i bilen. det er jo lang tid siden, shila har været afsted og denne gang, er det uden føllebøllen. Men det skal nok gå, for høposen er fyldt og en ting der kan friset shila i en trailer, ja det er mad mad og atter mad.
Kan i nu alle sammen ha en herlig dag, jeg håber gemalen får taget lidt billeder, så i senere på dagen kan se hvor hyggeligt vi har haft det i skoven..