Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

tude indlæg, part skal sælges
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 19:36

jaahh som overskriften siger, min part skal sælges, eller han er sat til salg. Da jeg fik det afvide af hans ejer, over mobilen, tuede jeg i en time, og bagefter faldt jeg i søvn.

det er bare det at jeg elsker ham vild meget, og alt virker perfekt når jeg rider på ham, min selvtilid er kommet i top efter han kom ind i mit liv. jeg ved godt at jeg ca. kun har haft ham som min part i et halvt år, men han er bare blevet en del af mig.

det tog over et år før jeg fandt en part, og heldigvis var det monti.

jeg kan huske da jeg første gang så ham, tænkte jeg straks at han ikke var noget for mig, men min mor blev ved, og sagde prøv ham lige en gang til før du beslutter dig endeligt, jeg så ham så en gang til, og der tænkte jeg så, hvis jeg ikke kan li ham, kan jeg jo bare holde op igen. første gang jeg så skulle have ham alene, gik total i vasken, og jeg var grædefærdig da jeg skulle hjem. men efter et par gange havde han simpelthen smeltet mit hjerte, her på det sidste har vi sprunget, og redet uden sadel.

ikke at jeg vil lyde ond eller lign. men jeg håber at der går lidt tid før han bliver solgt.

tak fordi i gad at læse alt dette, men jeg måtte bare fortælle det, og komme ud med mine tanker

p.s vi når lige at starte stævne den 5/10 vi skal starte vores første stævne, men også nok det sidste

hilsen hende der altid vil huske sin dejlige part

En god heste træner kan få hesten til at gøre alt,

en fremragende heste træner kan få hesten selv at ønske det.

0
0
Svar på denne tråd

øb bøv
Forfatter: 
Dato:  26-09-2008 19:38

Det er bare så trælst, når det lige sker, men det er desværre ulempen ved at have part...kender det alt for godt

Sandie

0
0
Svar på denne tråd

Heste......
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 10:06

Hvorfor køber du den ikke? Så kan du jo få en part på den

0
0
Svar på denne tråd

Som Silly siger..
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 10:10

Hvorfor køber du den ikke bare? :)

Så kan du jo få en part til den selv..

Og her er fordelen, du er ejeren, så du bestemmer

Eva og Chapman <3

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo
Forfatter: 
Dato:  27-09-2008 11:06

ikke sikkert Tuller har økonomi til det. Så får man heller forsøge at indstille seg på at livet er hårdt iblandt, men at du skal da garantert få en ny part Tuller!

Jeg krydser fingrene for at du får beholde Monti lenge nog til at du rækker at vænde deg ved tanken. Hestemarkedet er, så vidt meg bekendt, ikke det helt store i Danmark lige i tiden, så det kan da godt ta lidt tid at få ham solgt.

Pøj,pøj!!!

0
0
Svar på denne tråd

hun er da
Forfatter: 
Dato:  28-09-2008 17:58

kun 16 år gammel, og om man feks ikke har forældreoppbakking så er det ikke så nemt at hverken køber eller holde alle udgifter selv.

Håber at du finder dig en ny dejlig hest at have part på.

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

købes

køreklar hestetrailer m/ frondtudgang

10 000 -20 000

kun jylland

0
0
Svar på denne tråd

det endte
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 21:39

desværre hurtigt han blev ikke solgt. men flyttet langt fra mig, og det er jeg super ked af, hvis i vil læse mere er det på min profil, nederst

En god heste træner kan få hesten til at gøre alt,

en fremragende heste træner kan få hesten selv at ønske det.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider