jaahh som overskriften siger, min part skal sælges, eller han er sat til salg. Da jeg fik det afvide af hans ejer, over mobilen, tuede jeg i en time, og bagefter faldt jeg i søvn.
det er bare det at jeg elsker ham vild meget, og alt virker perfekt når jeg rider på ham, min selvtilid er kommet i top efter han kom ind i mit liv. jeg ved godt at jeg ca. kun har haft ham som min part i et halvt år, men han er bare blevet en del af mig.
det tog over et år før jeg fandt en part, og heldigvis var det monti.
jeg kan huske da jeg første gang så ham, tænkte jeg straks at han ikke var noget for mig, men min mor blev ved, og sagde prøv ham lige en gang til før du beslutter dig endeligt, jeg så ham så en gang til, og der tænkte jeg så, hvis jeg ikke kan li ham, kan jeg jo bare holde op igen. første gang jeg så skulle have ham alene, gik total i vasken, og jeg var grædefærdig da jeg skulle hjem. men efter et par gange havde han simpelthen smeltet mit hjerte, her på det sidste har vi sprunget, og redet uden sadel.
ikke at jeg vil lyde ond eller lign. men jeg håber at der går lidt tid før han bliver solgt.
tak fordi i gad at læse alt dette, men jeg måtte bare fortælle det, og komme ud med mine tanker
p.s vi når lige at starte stævne den 5/10 vi skal starte vores første stævne, men også nok det sidste
hilsen hende der altid vil huske sin dejlige part