|
|
| Inspiration til aftensmad.. |
|
|
Hej ænder.. Jeg er gået lidt død for inspiration, så jeg kunne godt bruge nogle ideer til noget aftensmad til mig og min kæreste..  Noget af det jeg tit laver er: Lasange, wok-mad, tærte, kød m. kartofler og sovs.. Kom gerne med ideer, som er lidt andet end sådan noget her..  Håber på mange gode forslag.. 
Hilsen Simone - med vidunderdyret Garcon! Tak for et godt HN-træf i år! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kender udemærket |
|
|
godt det med at køre i de samme retter mad, uge efter uge...  Her til aften i dag, skal vi have omelet med skinke og ost og tomat, samt brasede kartofler. Nemt og godt. Halvdelen af familien ligger nemlig syge, så det bliver bare til lidt let mad i dag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget vi har fået de sidste par dage |
|
|
Igår fik vi svensk pølseret, søndag fik vi boller i karry. Iaften skal vi ud at handle så det bliver til noget burger king tror jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mørbrad |
|
|
Vi skal have en gryderet med svinemørbrad serveret med ris og flute til. Der kommer bacon, soltørrede tomater, fløde og lidt chili i gryden sammen med mørbraden. Tror jeg nok. Hvis ikke den ender sammen med noget karry, ananas og kokosmælk.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de sidste |
|
|
par dage har vi fået div. supper fordi vi ligger i sengen pt. men vover pelsen og laver kyllingelår i aften med kartoffelbåde og sovs og go salat... mangler jeg inspiration googler jeg bare lidt rundt,og wupti noget nyt og anderleders dukker op.. men ja det er nemt at køre i samme spor med aftensmad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja vi fik taget... |
|
|
.... en kæmpe portion kyllinge stykker op...Noget mere end jeg havde regnet med:) Så jeg laver wok mad til mig selv til de næste to dage og til manden laver jeg en gryderet som også skal vare i to dage:) Han gider ikke wok mad og jeg elsker det:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suppe... |
| Forfatter:  |
Lobbe (Iris) |
| Dato:  |
23-09-2008 16:09 |
|
I aftes fik jeg gammeldaws oksekødssuppe med kød og melboller i, m. hjemmekreerede brie-brød til. Ellers får jeg også tit grøntsags- og tomatsuppe, når gemalen er på job i udlandet. En anden idé er caesarsalad med rominesalat, kylling, pinjekerner og parmesanost. Hjemmelavet pizza er også altid et hit herhjemme. Hmm, i aften bliver det nu nok en købe-pizza, da den står på hundetræning først. Det var vist lige det, jeg havde at byde ind med 
"If you can´t convince 'em, confuse 'em"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I går... |
|
|
... lavede jeg svamperisotto - og egentlig har jeg lyst til det igen, men jeg gider ikke tage på indkøb, og jeg har ikke flere kantareller. Så mon ikke det ender med noget nemt i aften - suppe eller lignende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her.... |
|
|
... står den på rester fra i går. Koteletter i fad m. pølser, løg og svampe ved og så ris til. Kun 2. gang vi har prøvet at lave dette, hvorfor ved vi egentlig ikke - for det smager godt  og så har vi en rest kylling i karry jeg har taget ud af fryseren som skal serveres med fuldkornspasta til og så flute til...
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.............. |
MaFilaNoir |
23-09-2008 16:29 |
|
idag skal vi bare ha risengrød... igår fik vi bikse mad 
Fila tilsalg igen. skriv pb. for mere info. se hende evt på mp. Er evt int. i bytte med ældere hest min 160. skal være tilredet og rolig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad for noget mad? |
Nagel ♥Eldur♥ |
23-09-2008 16:31 |
|
Jeg tror at jeg vil lave, stegt flæsk med persille sovs i dag (Min Livret).. I går lavede jeg million bøf, og i forgårs lavede jeg kyllige frikedeller med fløde kartofler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige en ting til |
Nagel ♥Eldur♥ |
23-09-2008 16:32 |
|
Stavefejl er gratis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have |
Fru Hansen ☻Hannibal☻ |
23-09-2008 16:53 |
|
fiske frikadeller med laks. Kartofler og grønsager MUMS Vi forsøger at spise fisk en gang om ugen. Og jeg glæder mig hver gang Hej fra Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Gryderet |
|
|
Mørbraden er skåret i tern, og ligger nu og svømmer sammen med to pakker bacon, en håndfuld soltørrede tomater, en dåse hakkede tomater og en god gang krydderier.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| £isbeth (Baloo) |
|
|
Jeg har luret dig og lurer dig - har obs'et flere indlæg omhandlende mad og opskrifter - du er en haj i et køkken Du måtte gerne være min madmor - mmmm Idag står den her på farmen på: Frikadeller og Efterårsbalje Efterårsbalje er: Gulerødder, porrer, selleri, hvidkål og kartofler kogt igennem og badet i mælke og fløde sovs.... og så persille på 
De bedste hilsener Tina Slave af: Radissen, HN og alle vores dyr se os på www.kloevested.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|