|
|
| er i kreative? så kig her og gi dit svar |
|
|
Hej kære hn (:
Jeg skal muligvis starte en showklasse,d. 4-5 oktober. Oh man skal klædes ud (:
Pony; er plettet, rytteren; er dansker,
så kreative hn'er har i nogle gode ideer?
©kathrine nielsen© VemmelevRidecenter/klub? I©u
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skal da |
|
|
være landmand der rider på en ko, ja undskyld men hvis pony er sortbroget er det da lige for 
For øjeblikket uden smart bemærkning!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HAHAHAHA |
|
|
hehe (: EJ han er plettet ikke broget, han er knappper (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med |
| Forfatter:  |
anjen |
| Dato:  |
21-09-2008 09:51 |
|
Hvad med evt. at klæde dig ud som indianer, så kan din hest være en indi hest. Eller Du kan læde dig ud som pippi langstrømpe staves? og hesten være pippis hest (dog skal hesten nok helt være knapstrupper) Måske ikke verdens bedste forslag men det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HAHAHAHA |
|
|
DEN VAR GOD..  hvad syntes iom ideen ; jeg tager hvidt skæg på, julemands kåbe, hvide ridebukser, nissehue på hjelmen .. hesten får på, rødt underlag hvor jeg sætter nogle "gaver" fast på.. rensdyr gevir (:(jeg har sådanne nogle der sidder få en hårbøjle) og julepynt i hale og man ? eller er det for tradision agtigt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eller hvad ? |
|
|
eller bliver det mærkeligt nu når han er plettet (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| menrhjw |
sdueholm |
21-09-2008 10:26 |
|
du kunne klæde dig ud som hest og hesten skulle klædes ud som rytter, hvordan ved jeg ikke lige men det kunne se sjovt ud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg har redet min venindes flueskimle to gange til et stævne hvor vi skulle klædes ud. Første gang var vi indianerer - han fik håndmaling over det hele! Blå ringe om øjnene, håndaftryk, zig-zag streger osv. Det var så genialt. Anden gang var vi Pippi - nok den mest gennemførte udklædning jeg længe har lavet! Håret blev flettet med ståltråd så det bogstavligt talt strittede ud til begge sider - full-on pippi kostume, og hesten fik 4 forskellige farverige bandager på. Vi havde det så¨fedt, og det er jo altid sjovere med så gennemskuelig en udklædning, hvor folk ikke kommer og siger "Ej, hvor ser i flotte ud - hvad skal i forestille?" Jeg har billeder af begge udklædninger på min profil 
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dalmatiner |
|
|
Hvad med et dalmatiner tema? Plethund på plethest. 
Mvh "Søger Hestestald" Opstaldning søges i Københavnsområdet Se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke flere ? |
|
|
er der ikke flere gode ideer? men til alle der har svaret- tusinde tak<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sheeporse |
gu-ku-vi |
24-09-2008 21:40 |
|
 VH Gunni.
Opdræt af 100% crabbet fuldblodsaraber. You can lead a horse to water - but if you can get it to float on its back with its legs in the air you are something special. http://www.gu-ku-vi.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
24-09-2008 21:46 |
|
Gunni, det er DOG det fedeste billede jeg nogensinde har set af en udklædt hest! Men det ser VARMT ud! 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk SHD 2008, billeder fra mønstring af Friser & P.R.E. haves. Se hjemmeside for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahahaha |
Nordheden |
24-09-2008 22:00 |
|
Fedeste billede ever!!!! Satser stærkt på at de rendte med titlen "bedst udklædt"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Nanna ♥Chopin♥ |
24-09-2008 22:17 |
|
til et julestævne havde vi også ringridning med udklædning En af mine veninder klædte sig ud som juletræ 
Nanna
Keep your friends close. Keep your enemies closer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gu-ku-vi |
|
|
Altså MOR Jeg har sagt at jeg ikke vil hænges ud på nettet 
Mvh Viben. Hvis du ikke ved hvad du vil, kommer du aldrig videre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gu-ku-vi |
|
|
Sikken et pragtfuldt billede! Men hvordan i alverden fik i dog hesten pakket sådan ind?
£isbeth & Baloo All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. (Walt Disney)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| ikke flere ? rykker op (: |
|
|
sikke et sejt billede (: men er der ikke flere, der har nogle gode ideer? (har lige skrevet, så den blev rykket op )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 101 dalmatiner |
|
|
Det er da genialt og alligevel utraditionelt. Pippi er for oplagt. Winnie
Det er ikke vindene der styrer din sejllads, men måden hvorpå du sætter dine sejl... (Kinesisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|