|
|
| Når man ryger på tvangsauktion |
| Forfatter:  |
ElseG |
| Dato:  |
20-09-2008 20:36 |
|
Hvad skal man så lige tage højde for... ??? Hvad skal man huske at sige i retten... ??? Ja alle de råd i overhovedet har, er velkomne... Mega velkomne... 
Med TOSSEhilsner fra Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! SE HER:
www.internationalhestetransport.dk/ Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Desværre.... |
Vibs 1 |
20-09-2008 20:53 |
|
Desværre - hvis man kan sige det sådan, kan jeg ikke hjælpe dig, kender kun til at møde op for at byde på et hus....
Hilsen Vibeke R.I.P Freykur, 8 År perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en PB ... Husk nu at læs HVAD jeg skriver, og ikke hvad du TROR jeg skriver, der er MEGET stor forskel.... WWW.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak, det varmer at vide |
ElseG |
20-09-2008 20:57 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhyggeligt... |
|
|
Det var dog et uhyggeligt indlæg fra dig Else. Det er vel ikke dig selv, der er i problemer håber jeg. Kæmpe kram herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mvh Connie slet ikke altid så søøøød, som nogen tror! 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er vel ikke dig selv |
Susan ♥Hannah♥ |
20-09-2008 21:55 |
|
du mener tale med an anden bank ? Leje nogen bokse ud, sælge et eller andet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har pt en ledig boksplads 4x4 |
Susan ♥Hannah♥ |
20-09-2008 22:08 |
|
og masser af græs måske har jeg plads til 2 men KUN hvis de er søde og rare og ikke bidder /sparker/løber løbsk osv. Det skal være heste der kan afinde sig me 1,5 Ha. græs fra 09.00 til 17.00 vintertid. somer 24 hours. Deres foder osv. skal betales af ejer jeg sørger for pasning. Så har du brug for hjælp Else har jeg 1 måske 2 fine bokse 4x4 til råds. Jeg er hestemenneske ikke ridepige.Så ridnings motion får de næppe hos mig. ren afslapning og frihed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var da noget trist |
|
|
Det var da noget trist noget at læse - forhåbenlig er det ikke dig/jer selv... Ved ikke om nedenstående link kan give svar på nogle af spørgsmålene...??? www.boligassistancen.dk/ Koeb%20p%C3%A5%20tvangsauktion.htm
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Trakehner = Tragedie; Taipan DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Karoline er en shetlænder, og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke så meget at sige |
|
|
Tror ikke du/hvem det nu måtte være har så meget at skulle have sagt i retten. Det er jo ikke en retsag med forsvar/anklager - men derimod kan der være nogle der tropper op og byder. Pengeinstitut og kreditforening og hvem der nu måtte have penge i klemme skal nok sørge for at møde op og sikre sig sine penge. Om ikke andet så byder de ofte selv ind og så sælger på "normal vis" efterfølgende. Det sker også at budene ikke var høje nok hvorefter der berammes en 2. auktion. Selvom der er berammet en dato for tvangsauktionen kan det nå at reddes såfremt man har mulighed for at få en aftale enten med et nyt PI eller sit gamle eller kreditforening. Nogle gange er det dog et stakket frist, da der som regel er en årsag til at en gård/hus kommer på tvang. Har set flere eksempler på at et hus der er på tvang et år bliver "reddet" på målstregen og auktionen annuleret for derefter evt.1-2 år senere at gå på tvang igen med de samme mennesker som debitorer. For nogle er det selvfølgelig også lidt af en øjenåbner, der gør at man får styr på sin økonomi og lærer ikke at leve over evne. Evt. med almindelig salg for øje efterfølgende for at "slippe" for at have en tvangsauktion i ryggen.
Venlig hilsen Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg, men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Ha' en rigtig god dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else - kom så på banen - er det |
|
|
dig der handler om?? Åh håber det altså ikke.. Så noget i tv om en mand der hjælper personer ud af personlig gæld på 5 år. Uanset om man var færdig med at betale eller ej, så var man gældsfri på det tidspunkt iflg den praksis han fortalte om. Mener at have læst, at en gård her i nærheden er konkurs ramt, men den står til salg nu - hvordan det hænger sammen ved jeg ikke...
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07 **for filan hvor er det irriterende at "tilføj signatur" skal krydses af hele tiden**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HundeGitteMor |
Helle-Mimi |
21-09-2008 14:56 |
|
Det er sikkert fordi kreditforeningen har købt ejendommen på tvangsauktion og så sælger den videre. Det kan nogle gange bedst betale sig for dem. Jeg er bange for at det er Else det handler om. Tvangsauktioner offentliggøres jo blandt andet på nettet. Øv altså hvad er dog sket Håber alt løser sig for dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vibs 1... |
HeidiZ |
21-09-2008 20:33 |
|
Hvad skal sådan et indlæg til for??  Else hvis det er dig, så ønsker jeg dig og din familie held og lykke. Det er ikke altid livet tegner sig som man gerne vil.
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership *** Dejlig labrador hvalp søger legekammerat i midt-jylland. Se præsentation 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
ElseG |
21-09-2008 21:14 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indsamling.... |
|
|
...Ja det er hvad jeg tænker.... en indsamling til Else! -Vi kan dælme alle komme ud i situationer, som vi ikke havde forudset, eller kunne forhindre, og vi ville gerne selv modtage hjælp... ikke? Desværre har jeg hverken tiden eller "overskudet" i disse uger til at stå for en sådan indsamling, men der var der måske andre der havde? -Jeg donere gerne.
Hilsen Anima. Genial MB-MA springhest sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sk... finanskrise. |
|
|
Jeg går ud fra, at I er blevet ramt af, at bankerne sidder noget hårdere på udlånskassen her midt i finanskrisen!? Men hold da kæft, hvor er det bare urimeligt at en hel familes verden skal ramle pga snolle 22.000 kr. I må ikke miste Jeres hus Else! Du er der altid, når andre har brug for hjælp, så der må altså også være nogen, der kan hjælpe dig/jer nu hvor du/I har brug! Kan I ikke realisere noget indbo? En sadel her og en sofa der - det kan godt blive til 22.000 i længden... Betyder hestene mere for Jer end hjemmet? Øv hvor er det urimeligt! Hvor må det være rædselsfuldt! Mange hilsner Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Donerer også gerne.. |
Rene (Lfoto dk) |
21-09-2008 21:28 |
|
Hvis der er en venlig sjæl der er primus motor i en indsamling så giver jeg gerne  Om ikke andet så husker jeg svagt i lejede en vaskemaskine af Leasy, som plejer at tage sig godt betalt. Lad dem hente den, og så kommer jeg med min Bosch 1200omdr vaskemaskine som jeg lige har fået i overskud. Så har i da et par sedler mere i måneden at gøre godt med Else  Mvh Rene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anima.. |
|
|
Ja! Du har ret! Vi er jo mange her på HN, og findes der snart nogen her, der ikke har modtaget Elses kærlige opbakning, hvis man tumlede med et eller andet? Når vi er så mange kommer vi altså hurtigt langt hvis bare folk ville donere en 10'er... Jeg kunne sagtens stå for en indsamling, men hvordan gør jeg lige?? Jeg donerer også gerne... Mange hilsner Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette ballet |
|
|
du skal vel egentlig bare opgive et kontonr. som folk kan indsætte penge på, og så sætte en tidsgrænse... så kører det vist af sig selv.. jeg giver også gerne et bidrag, vi har også været tæt på at miste hus og hjem i år, så jeg vil gerne hjælpe i det omfang jeg kan..
Hilsen Nanna Søger en marsvinunge som veninde til Ups
R.I.P Sejr 040107 Brian 191007 Emira 080708
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette Ballet. |
|
|
Ang. indsamling, så er det vist også noget med, at det skal varsles ved politiet? ....Tror jeg nok.
Hilsen Anima. Genial MB-MA springhest sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også herfra |
Sys 1 |
21-09-2008 21:42 |
|
er der vilje og råd til at donere et beløb - afventer et kontonummer. Hvis blot en tredjedel af HN-brugerne indsætter en 10'er, er den hjemme!!!!!! Og en 10'er kan alle sgu undvære... Else - hvor gør det mig ondt - og jeg håber, håber at i får det afværget - på den ene eller anden måde - det ér jo ikke et stort beløb. Er banken fuldstændig afvisende for at stikke jer en hjælpende hånd? Familien - venner? Håber indsamlingen kommer op og stå - jeg er frisk på den! Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tidsgrænse |
|
|
Jamen Else, så skal jeg lige have at vide fra dig hvornår i aller senest skal bruge pengene!? Jeg forestiller mig at folk så overfører, det beløb de kan/vil undvære - helt ned til 25 øre!! Og husker at skrive deres navn og ryttersnaks navn. Så vil jeg overføre pengene til Else, når indsamlingen er slut og offentliggøre alle beløb og navne (husk at skrive hvis du vil være anonym) her i tråden, så der ligesom er rene linjer! Jeg forbereder lige min bank, og så skriver jeg kontonummeret i morgen. Det skulle jo gerne blive til mange penge!! . Og Else jeg skal også bruge dit konto nummer, når vi kommer så langt. Gerne PB. Er der i øvrigt ikke nogen, der kan starte en ny tråd, med overskriften nogenlunde som følger: "Har ElseG nogensinde hjulpet dig?" eller "Hjælp ElseG" eller noget helt andet, og så linke til denne tråd, så flest mulige ser at vi laver denne indsamling?? Mange hilsner Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Varsling ved politiet. |
|
|
Mon ikke banken ved hvad jeg skal gøre, for ikke at gøre noget ulovligt?? Mange hilsner Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| indsamling |
kristinaboje |
21-09-2008 21:49 |
|
er jeg med på.og det er rigtigt at dette skal meldes,min nabo er revisor-og han siger at,hvis en af os heste piger,får lavet sådan en konto-hjælper de med regler af alt.For den skal også være låst sådan en konto(så nogen ikke bare bruger løs af den) Men jeg er klar til at hjælpe......tænk hvis det var en selv. Jeg vil følge sagen(sidder snart til svendeprøve-så hvis det vare lidt med svar,ved i besked) Mange tanker til ElseG hilsem kristina fra midtfyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er helt sikkert |
|
|
også med på at donere lidt til Else. Afventer kontonummer osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Doneringstråd |
|
|
Kan man ikke få låst sådan en doneringstråd fast øverst? Åh hvor ville jeg ønske jeg havde en masse at give af. Men lidt kan det nok godt blive til. For ja, tænk hvis det var en selv. Håber alt det bedste for dig og din familie Else 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HeidiZ |
Vibs 1 |
21-09-2008 21:57 |
|
For at kunne bidrage med viden om, hvad som sker, hvis man møder op og byder på en tvangsauktion.. Du har måske svært ved at læse 
Hilsen Vibeke
R.I.P Freykur, 8 År
Husk nu at læs HVAD jeg skriver, og ikke hvad du TROR jeg skriver, der er MEGET stor forskel....
WWW.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kender |
staldhestely |
21-09-2008 22:02 |
|
godt nok ikke Else, men jeg har prøvet at miste mit hjem, dog ikke pga. tvangsaktion, men pga. brand, så jeg ved hvor hårdt det slår at miste sin base. Jeg vil gerne hjælpe og smider 100 kr på kontoen, når der kommer et kontonummer. Jeg håber virkelig det lykkedes at skrabe pengene sammen, og så ønsker jeg go' vind til Else og hendes familie. Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
Bente 3 |
21-09-2008 22:05 |
|
helt klart med på en indsamling!!! Sender dig varme tanker Else!! Håber der er lidt tid at løbe på endnu, så vi kan haste indsamle... Det kan kun gå for langsomt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Venter også på kontonummer |
|
|
Så godt der var en i Tim på tavngsauktioner. Den bliver afholdt den 2/10, så der skal lidt fart over feltet med indsamlingen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja puha det skal godt... |
|
|
...nok gå stærkt... Altså kun små to uger har vi.... Men jeg er klar til at give det vi har råd til når der kommer et kontonummer... Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med |
hot-hay |
21-09-2008 22:26 |
|
Hej Jeg er selvfølgelig også med på en indsamling, skønt jeg aldrig har mødt Else, så har jeg læst mange af hendes indlæg i tidens løb. Når der kommer en indsamling, så regn med mig Knus Helene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ja, mig kan I også godt regne med. Venter blot på kontonummer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det samme her.. |
LindisH |
21-09-2008 22:45 |
|
.. Jeg donere også gerne - bare nogen kommer med et kontonummer, så står der nogle penge klar herfra af!!
~ Lindis ~ Når du endelig indser at du ønsker at tilbringe resten af dit liv med en anden, kan du ikke vente på at resten af dit liv skal begynde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kojoioiho |
LindisH |
21-09-2008 22:46 |
|
Hvad siger du Else, hvornår skal du bruge pengene??
~ Lindis ~ Når du endelig indser at du ønsker at tilbringe resten af dit liv med en anden, kan du ikke vente på at resten af dit liv skal begynde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else er gået i seng... |
|
|
...så svare lige for hende...Men det er den 2 oktober skrev hun til mig...så det er hurtigt:( Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hjælper |
|
|
da også gerne.... Åh gud hvor må det være en forfærdelig situation at stå i.... Kom frisk med det kontonummer, og så må vi jo hjælpe det vi kan...
MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES......
Alu letvægts Hundebur til grand vitara sælges- aldrig brugt, pris 2000,- billeder kan mailes, kontakt via pb eller mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kontonr |
|
|
jeg kender dig ikke, men dine indlæg og gode råd har jeg udnyttet flittigt gennem årene. Kom med et konto nr og jeg spytter i kassen med det samme.
Hvis man ikke lærer en ny ting hver dag, har man ikke gjort det godt nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Støtte |
|
|
Min egen og TinaU's støtte er også sikker... Håber på en melding om et kontonr imorgen...
Tosset som de andre... Skuffekaj - nu i Ridehesten!
"The kid is having nightmares. Only happen at night - it's right there in the name..." Gregory House
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow hvor |
tralle-trold *Tone* |
22-09-2008 00:26 |
|
er i søde og hjelpsomme. Else var en af de første jeg blev kendt med her inde og hun tok imod mig med åbne armer. Else, jeg er kempeglad i dig og det ved du også. Hvor det varmer å se hvor mange som vil hjelpe til når man har behov for det. Stå på Elsemor  En kempeklammer til jer alle 5 herfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kom med kontonummer... |
Lia |
22-09-2008 00:40 |
|
jeg smider også gerne i bøssen til Else. Hvor er det en sur situation at stå i, og hvis jeg har den holdning at kan man hjælpe så bør man hjælpe. Det har min mor i hvert fald lært mig. Straks der kommer kontonummer, så overfører jeg. hilsen lia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puha altså |
|
|
absolut ikke en rar situation håber det kan lykkes.. er helt sikkert også med på en indsamling..
Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikke noget rigtigt "#¤%! |
xtiny |
22-09-2008 05:42 |
|
Øv øv... Jeg håber, der dukker en god løsning op i tide! 
Mvh xtiny
♣*** The computer is not your friend- the computer is a Skinner box*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åååh kære Else |
|
|
Sikke da noget rod, giver skam også gerne en skilling det burde da kunne nåes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
Jamen dog... Else G er aldrig bleg for et hjælpene råd... Afvente kontonr. til at give en skilling på. Husk, mange bække små....
"Det tar lang tid, at få en gammel ven" Nu med 2 skønne trakehnere OG husmandssted ejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sælge ud |
|
|
Else har i ikke noget i kan sælge, nogle gange så har man for ting for mange penge, som man ikke lige tænker over kan sælges. En bil, møbler, computer, hest et eller andet der kan skrabe en del penge ind. Ved godt at jeg får på puklen ang. hesten, men nogle gange må man se i øjene at man måske bliver nød til at priotere. Kan se i har nogle stykker. Jeg ved hvor svært det er 
Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herfra er der |
Jillow |
22-09-2008 09:00 |
|
også hjælp... Har altid syntes godt om ElseG´s tråde (på nær lige den her).. Jeg vil gerne bede om et konto nr, så jeg også kan bidrage... Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis ikke Else |
|
|
Skriver herinde idag kunne en af os måske oprette en konto til formålet idag så der kunne komme gang i det for der er ikke mange dage tilbage men nok til det burde kunne nåes? VH Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line - det skal |
|
|
jo være inden den 2 oktober - så der er nok ikke tid.
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07 **for filan hvor er det irriterende at "tilføj signatur" skal krydses af hele tiden**
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else - har du mod på |
|
|
at afholde "verdens hurtigste loppemarked" - feks. i weekenden?
Måske det kunne give noget ved siden af indsamlingen??
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07 Der er kun to ting i livet man får mere af jo mere man bruger... smil og muskler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey....... |
Moni |
22-09-2008 09:42 |
|
Jeg spytter også gerne lidt penge i.. Man må da hjælpe, hvor man kan  Mange bække små... Mvh Moni
Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006. Besøg vores hjemmeside, klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ny konto |
|
|
Som det står længere oppe i tråden er der allerede en konto under oprettelse - mange er klar med pengepungen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kære Else |
cruella76 |
22-09-2008 09:45 |
|
Mange mange tanker herfra 
Christel Træf på Stald Stettenborg - lør d. 11 okt. 2008 - se præsentation Tjek: www.dudiogfrister.dk - Fragtfrit i uge 39:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadeltjek |
|
|
Alle de HN'ere som ønsker at få tjekket sadel, kan bringe deres hest til mig inden d. 1 oktober. Pengene for sadeltjekket går 100% til Else, du indsætter dem på den oprettede konto, og viser mig en kopi af overførslen. Du skal bare nævne HN og Else når du booker tid. Bemærk du skal komme her med din hest. mvh sadelmager Tanja Lange ps. det koster 400,- + moms (momsen skal vel ikke betales ved en donation?)
DEN ENESTE FORSKEL DER ER, OM DU KØRER 110 ELLER 140 KM I TIMEN ER AT NÅR DU KØRER 140 KOMMER DU HURTIGERE FREM TIL ULYKKESTEDET
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot gestus Tanja! |
|
|
Jeg sidder sgu og bliver helt rørt! Og Else, kan jeg gøre noget som helst, siger du bare til!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke noget p** |
|
|
jeg er også klar med et bidrag lige så snart der er et konto nr. Held og lykke med det hele Else  KH:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rideudstyr |
|
|
Else har du ikke en masse rideudstyr du kan sælge. Jeg mangler muligvis en wintec kompi med det der smarte air sytem  Ang min sidste bested, så er det nok nemmest og hurtigst at sælge en bil, hvis det skal ske ingen d. 2 oktober 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| velgørende formål |
|
|
Er det ikke sådan at man kan trække det fra i skat, eller er det kun til velgørende formål (hvilket dette jo også er) Så kan man jo donere dobbelt så meget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er også klar |
Sus ♥Walentin♥ |
22-09-2008 09:59 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eghdjohiubjnk |
|
|
Jamen, jamen.. Jeg vil også gerne hjælpe. Kender dog ikke Else, overhovedet. Men synes det er uretfærdigt pga. "sølle" 22.000,- Vi skal have konto nr!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tanja - flot |
|
|
tilbud af dig 
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07 Der er kun to ting i livet man får mere af jo mere man bruger... smil og muskler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg håber |
tralle-trold *Tone* |
22-09-2008 10:58 |
|
bare at man kan nå målet i tide, men for at klare det skal 110 personer give 100 kr hver. Anja, flodt tilbud, men hvor holder du til i landet??? Sjæland, jylland, fyn???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Vores alle sammens Else.. Jeg føler med dig og tænker på dig i denne tid.. Håber at der snart kommer en løsning herinde fra.. Eller et andet sted.
Knuser Annette
Mor til Noah (12september 2007) og den franske bulldog Fluffy
Drøm sødt min elskede Octavia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralle-trold |
|
|
Jeg ved ikke om det er mig du mener, i så fald mangler du lige et T da jeg hedder Tanja . Jeg hører til på midtsjælland. tanja
DEN ENESTE FORSKEL DER ER, OM DU KØRER 110 ELLER 140 KM I TIMEN ER AT NÅR DU KØRER 140 KOMMER DU HURTIGERE FREM TIL ULYKKESTEDET
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er.. |
|
|
da selvfølgelig også med..
Mvh Line 4 års DV-hoppe sælges. Yderligere info på præsentation Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yepp det |
tralle-trold *Tone* |
22-09-2008 13:24 |
|
skulle være dig Tanja 
livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue købes køreklar hestetrailer m/ frondudagang 10 000 -20 000 kun jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad med |
|
|
at overføre direkte til Else? Så kan vi komme i gang med det samme, og så er det lovligt!
Fjordhest er bedst. - Alle andre er bare dårlige kopier.. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kate jensen - rigtig god ide - hvem har |
|
|
telefonisk kontakt til Else? Få hendes konto nr. og sæt det på her i tråden... SÅ ruller bolden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ringer lige til Else |
cruella76 |
22-09-2008 13:32 |
|
Christel Træf på Stald Stettenborg - lør d. 11 okt. 2008 - se præsentation Tjek: www.dudiogfrister.dk - Fragtfrit i uge 39:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har selv lige prøvet at ringe |
|
|
hun (Else) er først at træffe efter kl. 1600
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige talt |
cruella76 |
22-09-2008 13:39 |
|
med hende, hun er på arbejde. Hun er kæmpe rørt over at høre hvad der foregår i tråden lige nu. Som hun sagde var det jo ikke derfor at hun oprettede tråden, hun ville bare have lidt hjælp til hvordan de stod. Men hun har lovet mig at sende sit kontonummer til mig på sms - og så lægger jeg det ind i tråden. Der kommer også et lille bidrag fra mig selvfølgelig, ikke noget stort da jeg selv er ret presset. HN - NÅR DET ER BEDST  Måske vi kan redde en familie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg opretter en ny tråd |
|
|
for ar skabe lidt mere opmærksomhed, så der forhåbentlig kommer flere bidrag. Tråden kommer når vi har et konto og reg nummer.
Fjordhest er bedst. - Alle andre er bare dårlige kopier.. Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er sgu... |
|
|
...også med, når der kommer et kontonummer  Jeg tænker også at der er 74 der har svaret i tråden, så er der selvfølgelig nogen der har skrevet flere gange, men det er da lige før at hvis bare de mennesker kan give 50kr, så kommer vi godt derop af. Prøver om jeg kan komme på i aften og se om Else har meldt sig på banen igen og med et kontonummer.
Anja med Mosegårdens Ditlev (til låns *S*) Livet er fedt, men vi lever det for lidt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kontonummer |
cruella76 |
22-09-2008 14:00 |
|
reg: 7670 konto: 1713986 - sæt igang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| donation |
|
|
Hvor lang tid, vil der være mulighed for at donere penge ? For jeg har 128,66 kr, for at være helt præcis, til resten af måneden. Men lige så snart jeg får løn, vil jeg rigtig gerne give et lille bidrag. Har desværre ikke mange penge at rykke rundt med. men en lille donation, er også penge. Også syntes jeg bare det er skønt, at selvom menneskerne herinde, rigtig tit, er meget uenige, og tonerne kan køre lidt hårdt. Så når folk virkelig mangler hjælp, så træder folk altid til. Det viser bare, vi hestetøser, i sidste ende er nogle rigtig søøøøøde nogle 
Malouh'sen Som søger part igen i Dragør Det svære ved problemer er ikke at løse dem , det svære ved problemer er at erkende de er der .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har betalt |
|
|
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Trakehner = Tragedie; Taipan DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Karoline er en shetlænder, og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til og med |
|
|
d.1. Pengene skal være til rådighed d 2, så de skal overføres senest d 1. (der overfører jeg også). Der er desuden oprettet endnu en tråd for at skabe opmærksomhed. Jeg har bedt moderator låse tråden fast i toppen, så nu må vi se..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så har jeg |
|
|
overført et par hundrede kroner til Else. Håber virkelig de kan hjælpe hende og hendes familie til at beholde deres hjem....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kan slet ikke forstå det her... |
|
|
ja som overskriften siger, så kan jeg slet ikke forstå denne situation... Hvis jeg har forstået situationen ret, så mangler der 22.000,- og ellers vil huset/gården ryge på tvang. Hvis det er et spørgsmål om at der fx. mangler 22.000,- for at kunne betale terminen, så vil en del kreditforeninger være interesserede i enten at udsætte terminen lidt eller dele den lidt op... Så hvis det kun er en "engangs-situation" at der mangler 22.000,- for at få hjulene til at snurre igen, så tag kontakt til dem der skal have pengene. Og ellers så snak med banken, sælg en hest (jeg ved godt det ikke er nemt, men ikke om jeg ville være nødt til at sælge hus og hjem for at kunne beholde en hest), sælg ud af noget inventar... Pøj pøj med det. 22.000,- er trods alt ikke et helt uoverskueligt beløb. Mvh. Ditte PS. dette er ikke skrevet for at træde på nogen, men udelukkende fordi jeg synes det er synd hvis det hele skal ryge fordi man ikke kan overskue situationen...
Husk at smile til verden... Så bliver du selv meget kønnere og det meste bliver meget nemmere Nu mor til min dejlige lille søn Villads født d. 9. april 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overføre |
Louise ♣Lerano♣ |
22-09-2008 15:42 |
|
Jeg kan da også lige overføre en meget lille smule. Ikke noget af betydning da jeg selv er uden bolig og arbejde -og penge... Men som sagt -mange bække små...
Louise & Stald Kelon´s Lerano
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Knoklet hele dagen. |
|
|
Jeg har så knoklet hele dagen for at få startet en indsamling til Else - det er nemlig ikke bare sådan lige. Jeg har en aftale med Gert fra politiet i morgen , for at få det sidste på plads. Men vi er jo tidspresset, så det er super fint at Else har givet sit eget kontonummer, så der kan doneres direkte. Det er jo fuldt lovligt . Jeg synes, at det er flot, at hun ikke føler brug for at "spille helt" og sige, at hun ikke kan tage i mod vores donationer. For det er vitterligt nemmere at overføre penge til hende direkte! Og der er jo ikke nogen der giver mere end de kan undvære (forhåbentlig ). Når vi løfter i flok, så er det så lidt, der skal til fra den enkelte. HN når det er bedst! Mange hilsner Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette........ |
|
|
mette vil du ikke være sød at skrive i den anden tråd , indsamlingstråden, at det er lovligt at sende penge direkte til ElseG - PiaR har stillet spg. ved lovligheden i indsamlingen - og det er jo bedst at mane sådan noget til jorden med det samme så folk ikke bliver bange for at overføre penge!?!
"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt ... Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived.. Libero-Lucky - den største stjerne på himlen! 4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det gør mig ondt Else |
|
|
jeg er frygtelig ked af det på jeres vejne. jeg tænkte er det smart at de overføres til elses konto, jeg ved ikke hvem . hvad og hvor der skyldes, men er det nogle stride kreditorer kan de så gøre indhug i elses formue ? ønsker det bedste for jer else
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indsamling |
|
|
Har I tænkt på, at problemet med en indsamling ville jo samtidigt være, at Else så skulle betale skat ud af beløbet. Indbetaler vi direkte, ville der ikke skulle betales skat, da det så ville være meget svært for skattevæsnet at se, hvad der reelt er tale om. Det kunne jo også være, at vi alle havde købt en lille teske af Else..... Hvis I kan følge mig. Er også frisk på at undvære lidt. Men er det Else´s kontonummer, cruella76 har sat ind? (22-09-08 kl. 14.00) Mvh. Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Annette |
Louise-s |
22-09-2008 21:07 |
|
Gå ind og læs på den anden tråd der er herinde, der bliver skrevet om det. www.heste-nettet.dk/forum/1/1773614/ 1773614/
Mvh Louise
Portættegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud Halvpart søges i Viborg (8800)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjek ........ |
Sys 1 |
22-09-2008 21:07 |
|
den anden tråd - "Hjælp Else .....", der starter tråden med kontonummeret. Og ja - det er Elses kontonr - og vi er mange, der har "købt" ting af Else. Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er jeg ked af at høre , Else |
Sanne |
22-09-2008 21:16 |
|
håber at I finder en løsning -er der slet ingen muligheder...
Hilsen Sanne Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er... |
Lene ♥Hurricane♥ |
22-09-2008 21:21 |
|
min hjælp blevet overført til d.29-9-08 Man ved aldrig hvornår man selv får brug for hjælp, så det at hjælpe andre i nød, er en hjertesag for mig. Knus og pøj...pøj med det hele
Det eneste man bør gøre bag en andens ryg, er at klappe den. Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan kan det gå.... |
|
|
Jeg har prøvet at kreditforeningen tvangssolgte vores lejelighed. Jeg havde ikke råd til at betale afdraget og min ekskærste, som beboede lejeligheden ville heller ikke betale mere. Vi ejede lejeligheden 50-50. Jeg var dog flyttet fra ham året forinden. I retten spurgte de om hvilke værdier vi hver især havde, som vi kunne sælge, jeg ejede intet af værdi og det gjorde min eks heller ikke. Så blev lejelighed tvangssolgt til kreditforeningen, som havde penge bundet op i den. Vi endte ud med en samled gæld på 240000 kr. som efter et år blev delt i 120.000 til hver. Jeg har været på sygedagpenge i ca. 5 år og i de sidste 3 år på pension, så jeg havde ikke de 1000 kr om måneden i 10 år, som jeg havde skrevet under på jeg skulle tilbage betale. Jeg havde hyret en advokat, som fortalte mig at jeg bare skulle skrive under, og betal senere hvis jeg kom til penge. Dette er 15 år siden og gælden er vokset til omkring 180000 kr tror jeg nok. Jeg har været i retten med denne gæld flere gange, fordi jeg ikke har haft penge til at betale. Det er først i de seneste 3 år, at jeg har haft en fast indkomst(pension), så jeg kunne søge gældssanering, men jeg blev gift for 2 år siden, og han tjener penge. Vi har valgt at det er min, og udelukkende min gæld, så min mand skal ikke betale på den. Det er min mand som ejer alt, sommerhus, bil, datterens ponyer indbo.osv. Bor i leje lejelighed. Jeg har indgået frivilligt forlig, på et par 100 kr om måneden, og jeg skal betale til jeg dør, til gengæld kan de ikke hive mig i retten mere pga. gælden. Jeg har aldrig skyld andre penge end kreditforeningen. Og jeg kommer aldrig til det. Det er selvfølgelig ikke særlig spændende at måtte forlade sin ejendom pga. sygdom og deraf dårlig økonomi, men man overlever jo. Jeg er ikke rask og har ingen penge, men jeg levet et godt liv i dag. Du og din familie bliver jo nok, nød til at sælge hvad i ejer og flytte i lejet lejelighed, men det er der altså mange andre der osse gør. Hvis I kun skylder en termin, kan i tale med, dem som har lånt Jer pengene, om at låne denne ene termin igen. Eller se om I har råd til at ligge om til fastforrentet lån. Gætter på at I har afdragsfrie lån eller andre pludselig fordyrende lån. Hvis det er anden gæld, så behøver I ikke at skulle gå fra hus og hjem pga. 22.000 kr. Jeg håber at indsmlingen vil hjælpe Jer. Hold humøret højt Held og lykke til dig og din famile. Husk de ikke kan plukke håret af en skaldet. Mange hilsner Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er det |
|
|
.....dog dejligt at HN trods alt kan stå sammen. tanja
Hjælp ELSE G.
Alle som kommer med deres hest til mig.
vil modtage et GRATIS sadeltjek.
Mod at 400,- bliver sat ind på Elses konto. tilbudet gælder resten af måneden, husk at nævne denne tråd når du best ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
som jeg skrev i den anden tråd: Ville gerne hjælpe- men har ikke så mange muligheder for det desværre. vi har desværre ikke noget at give af da vi selv økonomisk er ret meget i spændt. Jeg lavede et indlæg tidligere på dagen som blev slettet af moderator da jeg ikke må reklamere med salg i tråden. Derfor vælger jeg i stedet at gøre således (dette tror jeg er ok da jeg jo ikke som sådan "sælger noget i tråden så??? ellers beklager jeg dybt!!!) Jeg henviser blot til tråden her på hn ude fra på min side- og så nøjes jeg pænt med at reklamere på siden og ikke her. www.123hjemmeside.dk/qantico/ 19423669
Udlejning af hestetrailer- Samt formidling af LR aloe vera produkter Tjek præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|