Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er det så svært?
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 16:20

Ja, er det så svært? Jeg blev student fra HF i år i juli og imens jeg gik i skole, havde jeg nogle små rengørings jobs hist og pist. Nu er jeg så færdig med skolen, og vil gerne ud og arbejde i et år, måske mere. Jeg har søgt arbejde siden sidst i juli, og der er ingen gevinst kommet endnu.

Jeg har søgt alle steder efterhånden, jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere, er rastløs. Jeg har søgt alt, lige fra Mac D og Føtex til.. Ja, alt! Staldarbejde, lagerarbejde, rengøring, butik.. Jeg er tilmed også medlem af et vikarberu og der er heller ingen gevinster. Jeg er på virkelig på r*ven med penge lige nu, der er jo faktisk ingen.

Så er det så jeg spørger, er det virkelig så svært at finde et arbejde? Måske er det bare i Herning, det ved jeg ikke. Men jeg er ved at være tom for idéer.

Jeg har prøvet lidt af hvert; tankstation, rengøring, stald, tøjbutik, café, hjemmeplejen, lager. Årh ja!

Jeg tager gerne imod en lys idé til at komme videre!

Tak fordi du læste med :)

Mvh Flis.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 16:29

Har desværre ingen, men jeg kan sige at du ikke er alene... Jeg har nu i 3 uger sendt 28 ansøgninger afsted... Jeg har fået 3 samtaler, den ene i et vikarberu (?) hvor jeg nu er i deres arkiv, den anden på et vaskeri, jeg har ikke hørt noget fra dem, men jeg var til samtale tirsdag i sidste uge, og de sagde at de ville kontagte mig i løbet af et par dage... Så jeg regner ikke med at få det... Den sidste er i morgen for et andet vikraberu...

Jeg bor i Kbh området, men det er desværre ikke kun dig...

Jeg kunne have fået arbejde hvis jeg havde sagt 'Ja' til det tilbud jeg fik fra min rådgiver, men det var en Netto i Kolding... Jeg har ikke noget imod at skulle arbejde i Netto, men jeg vil ikke arbejde i Kolding, når jeg bor i hovedstads regionen... Det er bare for langt at tage...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

hannibal<3
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 17:59

Sjovt... det kunne have mig der havde skrevet det der. Blev også HF student i sommers og har ikke kunne finde job endnu...

Mvh. Julie

med fjordbollen

<3HANNIBAL SKELLERØD<3

0
0
Svar på denne tråd

Min datter..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 20:42

er i samme båd som jer og har sendt de første 50 ansøgninger afsted efter studenterhuen kom på i slutningen af juni. De fleste gider ikke engang ulejlige sig med at svare, hvilket jeg mener er det mindste de kan gøre, når de slår ledige stillinger op.

Kontanthjælp bliver man jo hverken rig eller fattig af, og slet ikke, når man hellere vil have et rigtigt job. Men det er jo desværre alternativet, man skal jo leve.

Mvh

Line

4 års DV-hoppe sælges. Yderligere info på præsentation

Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er svært
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 20:53

jeg søger så "kun" studiejob, men det er svært at finde, desværre.

Jeg også sendt ud til kiosker o.l men bliver heller ikke kaldt til samtale, desværre. Tiltrods for jeg har rigtig gode butikserfaringer og sender rigtig gode anbefalinger med. Men nææh nej, mig kan de ikke bruge åbenbart. Jeg tror måske det er fordi, at jeg bor hvor jeg bor.. Imellem to større byer, og så gider de ikke ansætte en :-(

Nu er jeg begyndt at undlade at skrive adresse i ansøgning når jeg sender nu, så må jeg se om det giver pote..

Men nu skal jeg have ringet rundt til nogle institutioner. Ved de mangler tilkaldervikarer nogle steder, så nu må jeg prøve det.

Har ellers aldrig haft svært ved at finde arbejde.. Men nu, suk suk!

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

Dejlig labrador hvalp søger legekammerat i midt-jylland. Se præsentation :-)

0
0
Svar på denne tråd

Herning..
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 21:45

Nu er jeg godt nok uddannet, og søger selvfølgelig job inden for det område, og jeg synte sgodt nok heller ikke det køre på skinner - det er også i Herning området.

Hvad med pædagog medhjælper, dem er der nogle gange nogle af på jobnet, der er også de der hotjob som alle kan tage.

Rikke - nu uden sparky (med Nynne)

Canon 55-200, 4.5-5.6 objektiv tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

netto...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 22:28

de fleste netto/fakta butikker i de større byer mangler medarbejdere..

Det er bare at gå ned i butikken og udfylde deres eget ansøgningsskema - så er man så godt som sikret arbejde...

Hilsen Trine

Medlem af Kongelundens Rideklub - Klubblad & Stævneudvalg

Ejer af den smukke og frække Sonny Boy

Lækker specialsyet dressursadel 16½" sælges

!!!KLIK!!!

0
0
Svar på denne tråd

Studenterjobs
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 00:36

Åhr, hvor er det dog træls...

Mon det skyldes at manee stunder har rundet de 18 år og derved har krav på højere løn end "folkeskole-arbejderne"...???

Ved ikke om nedenstående links er "afprøvet"...???

Men held og lykke til jer alle med at finde et job.

jobonline.jobindex.dk/job/oevrige/ student/

jobcv.ofir.dk/CPI/V2/Apps/ PositionPosting/ Search.aspx?q=studiejo...0&count=20

http://www.go.dk/

www.moment.dk/studiejob/ default.asp?id=64

fritidsjob.onlineannoncer.dk/

Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder

Trakehner = Tragedie; Taipan

DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine

DV = Diverse Varianter; Fan Gogh

Karoline er en shetlænder, og ikke en ko

0
0
Svar på denne tråd

Job...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 20:09

Jeg har sendt over 100 ansøgninger (Ja den er god nok), over halvdelen har ikke svaret tilbage.

Jeg har søgt jobs som pædg. medhjælper, har lige sendt to afsted her for en uge siden. Ja, kontanthjælp er en mulighed, men jeg skal i aktivering, som de kalder det, 10-12 km. udenfor herning hver dag i 3-4 timer og så får jeg 500 kr. om måneden fordi jeg er hjemmeboende. Det er sad. Jeg håber snart JOBBET kommer frem :-)

Mvh Flis.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er det træls for jer.
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 20:17

Vi søgte en kontor assistent, og jeg lyver ikke. Vi fik over 300 ansøgninger på 2 dage.

Jeg fjernede annoncen igen, på 2 dagen, da vi druknede i ansøgninger. De vælter i øvrigt stadig ind, her 14 dage efter.

Så jeg kan altså godt forstå hvis folk ikke giver afslag. For vi ville være nød til at ansætte endnu en, til at skrive og sende afslagene. Derudover ville det koste kassen i frimærker.

Det er noget juks med de nye regler ang. med at man skal sende 4 ud om ugen. For vi har godt nok fået en del som slet ikke er kvalifiseret.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider