Det er ikke alle steder, hvor folk er ubehagelige mod hinanden, netop sådan som du beskriver det. Men havner man et sted, hvor det foregår, så er det bestemt ikke sjovt.
Jeg har oplevet det i en af de stalde (en rideklub), hvor jeg tidligere havde mine heste. Der gik bølgerne højt med jævne mellemrum. Årsagen til dette var primært, at det var rideklubben som forpagtede stedet og dermed var det klubbens medlemmer og bestyrelse, som selv satte spillereglerne for hvordan stedet skulle drives. Det gav med mellemrum en del splid, da der var forskellige meninger om, hvordan det skulle foregå. Basis var, at klubben ikke skulle tjene penge på stedet, økonomien skulle hvile i sig selv, hvilket betød at staldlejen var billig, men alle skulle så også hjælpe med at vedligeholde stedet og selvfølgelig passe sin egen hest og deltage i den fælles foderordning. Langt fra alle var gode til den slags, så det skabte også en til tider meget negativ stemning i stalden.
Hvis det ikke var fordi, at rideklubbens stald lå 20 meter fra mit hjem, så havde jeg flyttet mine heste forlængst. Men at have hestene klods op ad sit hjem, det var så stort et plus at jeg holdte stedet ud.
Nu, 3-4 år efter rideklubben er lukket, kan jeg kun sige: hold op hvor er jeg glad for, at være sluppet ud af det skidt.
Siden da har mine heste været opstaldet i 2 private stalde og ved gud hvor har det været skønt, at slippe for fnidder og bare kunne koncentrere sig om at nyde sine heste 
Min konklusion på tiden i rideklubben er, at jeg ikke længere vil gå på kompromis med sociale liv i stalden.
Jeg gider simpelthen ikke spilde min tid og kræfter på alt det ævl og bævl, så når jeg vælger opstaldningssted, ser jeg meget på det sociale liv i stalden og jeg ser stedet ejer an. Det er en meget vigtig faktor, når jeg skal vælge sted.