Okay, et er at jeg generelt er træt af folk som ikke kan køre finde ud af at køre bil og er til fare for andre!
- Men hvad sker der dog for folk, som kører med hovedet under armen, - i firmabiler!?
I dag kommer min kæreste og jeg kørende ad en landevej, ved Vejle.
- Der er en sidevej, med fuld udsigt til begge sider!
Lige det stykke er hastighedsgrænsen 70 km/t, som vi sætter ned til!
- Men LIGE ud foran snotten på os, kører en kvinde i firmabil!
Min kæreste som kørte, måtte op og stå på bremsen og klodse den i, for ikke at smadre ind i hende!
- Jeg når bare lige at ta' fra med hænderne fordi jeg ser hende tonse ud foran os!
Havde hun nu drønet ud foran os og haft hastigheden oppe på 70 km/t med det samme, så havde vi ikke haft behov for at klodse bremsen i - men hun snegler ud lige foran os!
Hun er bare helt ligeglad, og snegler bare videre.
Min kæreste var virkelig chokeret, og jeg blev bare skide hidsig og ja, - undskyld, men jeg bad ham om at dytte af hende!!!
Min kæreste havde ikke en chance for at regne ud at hun vil køre lige ud foran ham, - umiddelbart fra hvad jeg nåede at se, så tror jeg ikke engang hun kiggede særlig godt efter før hun kørte ud!
Jeg er bare glad for at vi ikke havde nogen bag ved os!
Vi kørte bag ved hende noget vej endnu, og hun slingrede bare helt vildt. Min kæreste kørte lige ind og trak vejret 5 min, for han var jo klart nok lidt chokeret, - vi overvejede at fortsætte efter hende og ringe til politiet sådan som hun kørte og jeg fortryder vi ikke gjorde det!
- Men kæresten skulle trække vejret, og jeg har ikke været i stand til at køre i dag.
Derudover, så kører vi i dag fra Horsens til Vejle ad motorvejen, og vi ligger med max hastighed på 130 km/t, - og mens vi er ved at overhale nogle lastbiler ligger en firmabil sig klods op i r*ven på os og provokere og så snart vi flytter os suser han bare forbi med langt mere end 130 km/t, - i en bil med stort fed skilt med "Region Midtjylland" eller hvad det hedder.
Hvorfor kører folk så råddent i firmabiler!?
- Jamen også generelt, men hvordan kan man få sig selv til det i en firmabil, - med navn og alt muligt på!?
Hende som kørte lige ud foran os, der har jeg sendt en klage til firmaet for jeg gemte nummerplade og det hele.
Bleh jeg er bare lettere chokeret over folks kørsel for tiden