jeg er syg så er pt hjemme fra arbejde... sover meget... min kæreste kommer så ind og vækker mig med "du skal op der er noget galt med din kanin"... løber ind i stuen og ganske rigtigt... han ligger på siden og er ret livløs... tager ham op af sit bur og sætter ham på gulvet... han løfter sit lille hovede og kigger på mig... hele hans krop mærkes som en klud...
får med det samme ringet til vores dyrlæge og kører straks afsted med ham... hun undersøger ham og han er lam i hele bagparten... hun siger hun godt vil tage røntgen osv. men der ikke er særlig store chancer for at hun kan gøre noget... hun anbefaler at han bliver aflivet... står med min lille kanin i hans håndklæde og kan virkelig se han ikke har det godt... tager beslutningen og siger god for at hun afliver ham... hun kigger så på mig og siger "det er det bedste for ham, husk at han har haft et godt liv"... tårene pressede sig virkelig på... det var virkelig svært at sige farvel... da jeg kom ud i bilen fik tårene frit løb...
da jeg kommer hjem ligger min yngste kat i hans bur... havde glemt at lukke det inden vi kørte... det var hans kanin.. hver dag løb de samme i lejligheden og hver dag var loui med til at give min lille kanin mad... de var rigig gode venner...
vil egentlig ikke noget med dette indlæg... er bare rigtig ked af det...
sidder på nettet og ser efter en ny lille ninus... men der er bare ingen steder de har hermeliner
det er bare så svært at se hans bur er tomt...