Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

han fik fred...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 19:15

jeg er syg så er pt hjemme fra arbejde... sover meget... min kæreste kommer så ind og vækker mig med "du skal op der er noget galt med din kanin"... løber ind i stuen og ganske rigtigt... han ligger på siden og er ret livløs... tager ham op af sit bur og sætter ham på gulvet... han løfter sit lille hovede og kigger på mig... hele hans krop mærkes som en klud...

får med det samme ringet til vores dyrlæge og kører straks afsted med ham... hun undersøger ham og han er lam i hele bagparten... hun siger hun godt vil tage røntgen osv. men der ikke er særlig store chancer for at hun kan gøre noget... hun anbefaler at han bliver aflivet... står med min lille kanin i hans håndklæde og kan virkelig se han ikke har det godt... tager beslutningen og siger god for at hun afliver ham... hun kigger så på mig og siger "det er det bedste for ham, husk at han har haft et godt liv"... tårene pressede sig virkelig på... det var virkelig svært at sige farvel... da jeg kom ud i bilen fik tårene frit løb...

da jeg kommer hjem ligger min yngste kat i hans bur... havde glemt at lukke det inden vi kørte... det var hans kanin.. hver dag løb de samme i lejligheden og hver dag var loui med til at give min lille kanin mad... de var rigig gode venner...

vil egentlig ikke noget med dette indlæg... er bare rigtig ked af det...

sidder på nettet og ser efter en ny lille ninus... men der er bare ingen steder de har hermeliner :( det er bare så svært at se hans bur er tomt...

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...
0
0
Svar på denne tråd

det er ...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 19:17

aldrig sjovt at miste en, man holder af :(

Om det så er ens hest, hund eller kanin.

En stor krammer fra mig.

Måske du skulle give dig selv lidt tid til at komme dig over tabet, før du køber dig en ny?

Mvh CarinaG

. Termin d. 17. februar 2009 .

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/203666/2/

0
0
Svar på denne tråd

Glemte lige..
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 19:17

at skrive, at jeg synes, det var den helt rigtige beslutning

Mvh CarinaG

. Termin d. 17. februar 2009 .

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/203666/2/

0
0
Svar på denne tråd

det var trist
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 19:19

det er aldrig rart at miste en ven.. Håber du snart finder en ny kanin, som kan give lidt liv i huset igen

Hundesele, sadler m.m. sælges, se præs. eller spørg for mere info

Nu med endnu et dyr, nemlig Marsvinet Ups

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 19:42

lige et billede af ham... det er ret dårligt men det eneste jeg lige har på denne computer... men så kan i lige se hvem det er det drejer sig om...

tak for jeres beskeder... det er aldrig sjovt... ved godt det "bare" er en kanin... men han var bare noget særligt...

burde nok vente med at finde hans erstatning men det er bare rigtig svært at se hans tomme plads i stuen...

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...
0
0
Svar på denne tråd

snøft...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 20:24

trøstekram herfra.

Rikke

Gillir: min smukke hest

R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 12:34

vi mistede osse en på den bekostning at den var næsten lam i bagparten. Fik at vide at det kan komme meget nemt hos kaniner hvis de eks spræller når man tager dem op i nakken el lig og så vrider i ryggen og får ødelagt nerver i ryggen.

Det er ALDRIG sjovt at miste uanset om så det er pårørende, hesten, katten, ninus el hamstere mv. Man er glade for dem alle i så uendeligt grad man slet ikke forstår det.

Udlejning af hestetrailer-

Samt formidling af LR aloe vera produkter

Tjek præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels ninus
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 12:47

Har prøvet det samme for mange år siden og fik ligesom Stute at vide, at det ikke var unormalt at kaniner blev lamme i bagparten efter f.eks et vrid eller et hop ned fra noget højt. I min kanins tilfælde hoppede han ud af mine arme dagen før, men virkede efterfølgende okay. Næste morgen lå han også helt slap i buret og blev kørt til dyrlægen og aflivet.

Det er aldrig sjovt at miste et elsket kæledyr og så er det jo lige meget om det "bare" er en kanin.

Trøstekram herfra.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 15:18

Tak alle sammen... rart at vide man ikke er alene... ja jeg kan jo så ikke udelukke om han hr lavet et vrid i ryggen :( for han løb og legede med mine katte hver dag... Især lille loui kan slet ikke forstå at ninus ikke er der mere... han sidder hele tiden oven på hans bur... så må vist hellere få fundet en ny lille erstatning... for både loui´s og min egen skyld... det er bare ikke lige tiden for kanin unger... men mon ikke der pludselig dukker en lille fyr på til mig... er i hvert fald glad for at jeg var der lige til det sidste... nussede ham hele tiden til at lukkede sine små øjne...

Hilsen Jeanette

Ejer af skøn haffe...
0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!11
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 17:54

føler med dig!
prøvet akkurat det samme!!. .

MVH

Cecilia

- Nu uden Comtessa og Nuser !

-Nogle gange KAN man bare ikke gøre noget, og man må se virkeligheden i øjenene!

JEG ELSKER JER Comtessa og Nuser

Dyr: Kanin Vimse, Kat Pippi, Fisk Rødhætte, Pony Lucas

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider