Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tyveri igen igen....
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 19:04

vi har haft ubudende gæster igen igen, godt nok er det kun sodavand men stadig, der har været nogle inde hos mig... mig og mine naboer har snakket om at starte et privat vagtværn, simpelthen gå en tur i byen hver anden time, og kikke rundt, og se om der nu er noget... politiet har ikke resurser til at hjælpe, og det er over hele byen det er galt, jeg bor i en meget lille by hvor der max bor 150 mennesker hvis der bor det...

er der nogle af jer der har prøvet at starte sådan et op???

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

Nej det har...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 19:12

jeg ikke været med til, men jeg synes, det lyder som en rigtig god ide.

Det er heller ikke til at gå og holde øje med det hele selv, men når politiet ikke har ressourcer til det, synes jeg, det er godt, man kan hjælpe hinanden ;)

Så held og lykke med det

Mvh CarinaG

. Termin d. 17. februar 2009 .

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/203666/2/

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 06:06

vi er alle simpelthen bare så trætte af at vi ikke kan have nogen ting i fred, vi ved godt hvem det er, men man skal også passe på hvem man anklager, vi tror det er nogle store drenge, men vi har ikke set dem gøre det, så det er svært, og så bor der en masse ældre mennesker her ude, og de er utrykke ved at gå en tur, og det er altså i højlys dag vi snakker om her, og det kan ikke være rigtigt, det er ikke sådan jeg forstiller mig at bo i en lille landsby...

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider