Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Marokko og hvad så?
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 23:48

Min god veninde skal rejse til Marokko til jule for at besøge hendes venner, faktisk dem jeg ikke kender som hende.

Hun har spurget mig og anden veninde om vi ikke vil tage med hende, hvilket hun ønske det virkelig da vi er meget nærheden veninder, hun føler sig så tryg hvis jeg altså tager med hende, da hun har en smule balance problem og ser ikke særlig så godt. Jeg har en god rejse vane, der gør hende hurtig tryg...

Hun skal købe flybillet meget snart.

Jeg har sagt at jeg er interesseret, men syntes stadigvæk det er lidt for at tidlig at siger 100% ja til det, da jeg har et andet sted som jeg vil gerne rejse henne.. Jeg fortalte at hun skal købe flybillet bare uden mig, så det kan være at jeg meld mig ind senere og prøve sørg for at kommer i den samme fly som min veninde. Jeg har også sagde at jeg tager ikke derunde UDEN at ride i ørken på kamel eller hest!

Nu vil jeg høre om deres erfaring i Marokko når I har været der, fortæl om deres fantastisk oplevelse og hvad er det man burde/skal opleves?

Hilsen Christine

Lykkelig ejer af 3 dejlig islandskeheste

Ljómalind frá Skídbakka II

Asi fra Troldskov

Blómi fra Engholm

1 år Isl. unghingst til salg. Far Ríkhardur frá Blesastödum.

Skriv til mig...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider