Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

God søndag morgen...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 08:46

God morgen til endnu en dag i september hvor solen langsomt er ved at stå op, og hvor det er sådan lidt småkoldt.

Hvad skal I lave idag?

Jeg skal i skoven med Labs og med Labs' storebror samt en anden hest, og Søster skal også på en tur så hun kan få strukket benene efter et mere end vellykket stævne igår.

Hun er 15, har gået dressur de sidste to måneder og tog det hele i stiv arm. Hun blev nummer 6 ud af 14, ganske få point fra placering.

Labs vandt en LA4 fredag aften, så det er også super velfortjent for ham, at han kommer en tur i skoven:)

I eftermiddag vil jeg læse lektier, en masse psykologi som jeg elsker:)

Hvad skal I lave idag?

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 08:59

Jeg skal til orienteringsridt.. Sidder og venter på min datter bliver hentet..

Når jeg er færdig der henter jeg min datter igen og tager jem og laver dansk + matematik..

Hav en god morgen HN.

Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver.

Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds..

westernsadler sælges.. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

God morgen...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 09:01

Ja, vejret idag indbyder virkelig til en tur i skoven med hesten. Det går bare ikke idag :-(

Om en times tid skal vi til fødselsdag med brunch. Jeg synes godt nok også jeg kan høre på min mave at det er nogle timer siden jeg stod op.

I eftermiddag er der staldmøde, hvor efteråret og vinteren skal på plads med staldvagter, fodring, planlægning af gødningsprøver og sikkert også snak om den nye løsdrift, vi er ved at bygge.

Det bliver interessant at se hvordan Høffe tager det ikke at komme i boks i år. De sidste par år har han stået inde i vinteren og han virkelig nydt sin boks. Har endda rendt under hegnet et par gange, bare for at komme ind og hygge

Men i år er jeg ond. Han skal gå ude, han bliver ikke klippet og får bare lov til at være en godt ulden islænder ;-)

Rigtig god dag til jer alle og nyd nu vejret mens det er så godt :-)

Tina...Vildt Tosset- Forbandet være mine evner!

Nu Med Hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd

God morgen
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 09:48

Jamen jeg sidder og venter på den smukke får fordøjet sin morgen mad, så vi kan komme ud og skridte, i håbet om han er lidt mere medgørlig, end han var igår, tossehovede

Så står den på huslige pligter, , udmugning osv.

Og så skal jeg iøvrigt bare sidde og glæde mig over, at have fået mit første super fede foto job, som kun kan føre en masse positivt med sig (Y) (Y) (Y) Hold op jeg glæder mig til at se resultatet, når det hele er færdigt ;)

Karoline

Rikke Andersen Kommer til Mors 20 November.

Vil du have besøg af hende?

Kontakt mig hurtigst muligt.

(Der er stadig ledige pladser)

0
0
Svar på denne tråd

go'morgen...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 10:04

jeg skal ned og ride, og så er der noget lær at sy rosenknopper/gøre klar til stævne dag...

hvorefter vi skal ud at bowle og ud at spise...

sååh, vi har nok at se til...

^*~ Nadja & Max ~*^
.:* Nu med den skønne Max Nobel *:.

>> Du vil altid være i mine tanker Flæbe <<

.:* slap a og gi dig tid, stress er en ond ting *:.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har lige
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 10:16

lavet en bolledej, og om lidt skal jeg lave 2 lagkager.

Vi får nemlig hele familien til "børnefødselsdag" og det kræver jo lidt forberedelse.

Jeg skulle have været ude ved hesten til formiddag, men jeg har brugt det meste af natten på Køge skadestue med en ven, og kom først hjem et par timer før jeg burde være stået op!

Så forhåbentlig går familien lidt tidligere end de plejer, så jeg kan nå ud til hesten FØR jeg skal have en lommelygte med.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Wet wrap bandager sælges se præs

Wintec pro dressur 16" med hvidt kop jern sælges. inkl div udstyr

0
0
Svar på denne tråd

god formiddag....
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 10:54

Jeg har været på morgentur med hesten i engen. Der er ikke noget så lækkert, som en stille efterårsmorgen, hvor solen titter frem bag ved skyerne, lyden af hestenes prusten og hovene i græsset.

Og efter et varmt bad og morgenmad sidder jeg nu her med en kop kaffe mens Wildfire kører på TV.

I eftermiddag skal jeg have styr på nogle papirer. Jeg trækker det første eksamensemne i morgen, og skal skrive synopsis resten af ugen.

Og så skal vi have hentet noget tørt brænde hjem, for man kan sørme godt mærke her i huset, at temperaturen udenfor er faldet

God søndag allesammen

Hilsen Jette - nu med Gul(d)klumpen Tjalfe!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal ...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 11:12

.. nok holde mig indendørs (ud over når jeg lige skal ud og fodre Baloo) - har stadig meget ondt i halsen, og hoster hele tiden. Så det er nok bedst at passe på mig selv lidt.

Regner med at male lidt og allers bare slappe af imellem hosteanfaldene

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

0
0
Svar på denne tråd

jeg skal
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 11:13

så tilbringe dagen i sengen jeg er total snottet, ond i halsen og feber, og jeg skulle have været på job i 8 timer i dag, spørg lige om jeg lider af dårlig samvittighed, især når jeg ved, at der ingen vikar er at få, og mine kollegaer, så skal løbe dobbelt så stærkt..

Hundesele, sadler m.m. sælges, se præs. eller spørg for mere info

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

Emira 080708

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 14:04

bruge det meste af dagen foran fjernsynet :)

Har en aftale med min bedste kammerat om, at vi skal se fodbold det meste af dagen med popcorn, sodavand og hvad der ellers hører til :)

Mvh CarinaG

. Termin d. 17. februar 2009 .

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/203666/2/

0
0
Svar på denne tråd

søndag...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 15:41

ja idag vågende jeg, med kæretsen ved min side fik lækker morgenmad med rør æg, frisk brød & frug samt en masse the og kaffe til ham (jeg kan ikke lide kaffe, hmmmmm men elsker duften af det )

så har jeg ellers været flittig i træningscentert og sidder nu og hygger med med varme sokker, tændte lys og the inden, jeg skal mødes med en veninde kl. 18, da vi skal i biografen og se blå mænd

rigtig god søndag aften til jer alle hn´ænder...

Dame cykel købes, max 400kr....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider