|
|
| En dag tilbage..... |
|
|
Inspireret af Nik og Jay´s sang, kom jeg til at tænke på hvad jeg ville gøre hvis jeg havde én dag tilbage, hvad ville i gøre?
Ingen dag, uden morgenkaffe i stalden  Husk tavshed er sommetider det bedste svar ( Dalai Lama ) .......Nu med en rød pletmås
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det |
| Forfatter:  |
staldhestely |
| Dato:  |
08-09-2008 20:14 |
|
er ret svært at vide helt, men jeg tror jeg ville kæmpe hårdt for at få alle mine dyr afsat til gode hjem. Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elske, spise |
Illum |
08-09-2008 20:50 |
|
Illum . Og sådan kommer de tilbage.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ville nok lægge mig på sofaen, med en god bog og vente til det gik over. Men hvad ville du selv Jeanette ??  Mvh Viben
Hvis du ikke ved hvad du vil, kommer du aldrig videre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aner det ikke |
|
|
hygge mig med hesten, kattene, vennerne og familien.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info Wet wrap bandager sælges se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kommer an på |
|
|
Ifølge nogen videnskabsmænd har vi alle kun én dag tilbage - i morgen, nårn CERN tænder for LHC for at forsøge at genskabe The Big Bang dør vi allesammen. Men hvis det nu kun var mig der havde en dag tilbage, så ville jeg gøre alle de ting jeg kunne lide, være sammen med dem jeg kan lide, og fortælle dem at jeg elsker dem, hvor vigtige de er osv. Jeg behøver ikke panisk forsøge at få mine dyr afsat - det bliver altsammen planlagt i det sekund jeg overtager et dyr, hvad der skal ske skulle det leve længere end mig. Bare alle dem jeg kender og holder af helt sikkert ved det. For jeg kan jo være ligeglad når jeg er død, men for dem vil det være vigtigt og godt at vide at de er holdt af. /Lene
Lærehest søges: Absolut stabil i en LC dressur som minimum. Over 165 cm - jeg er 183 cm.
6-15 år gammel 100% Rask Rolig i sind, trafiksikker maks 30.000 kr,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eftersom verden går under Onsdag |
|
|
Sidste dag er idag Har byttet fri fra arbejde Jeg kan med sikkerhed sige.. Jeg kører min hest til dyrlægen idag skal i biffen med en kammerat senere.
Jeg ved ikke helt hvad jeg mere skal bruge aftenen på. Så må vi se om jeg får chance for at lave om på min sidste dag eller om det er hvad der er tilbage 
Lands End Hoppe F:Lancier MF: May Black
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmm |
|
|
Danmakine »Basse«: Forkert. (kan ikke lade være ) ifølge nogle videnskabs mænd, er der en lille chance for, at verden vil gå under.
Gæt mit navn, to dyr og ender på fie? Ann-Sofie (And - So - Fie)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En dag tilbage..... |
|
|
Hvad jeg selv ville hmmm ride den fedeste morgentur, sige farvel til dem jeg holder af, tage et jetfly til Bali og gøre som Illum 
Ingen dag, uden morgenkaffe i stalden  Husk tavshed er sommetider det bedste svar ( Dalai Lama ) .......Nu med en rød pletmås
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sørge for |
|
|
at der var styr på ALT økonomisk inden min "afgang" og når dette var klaret ville jeg nyde den sidste tid sammen med dem jeg værdsætter i mit liv, dvs nær familie + dyr karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danmakine »Basse |
|
|
De vil IKKE forsøge at genskabe BigBang (hvordan i alverden skulle man kunne det?). Desuden er der vist ikke mange "videnskabsmænd" tilbage der tror at jorden går under pga. eksperimentet med LHC.... Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg ville være i stand til at nyde noget som helst, hvis jeg vidste at det var den sidste dag. Jeg ville savne mine børn alt for meget - på forhånd.  Så egentlig vil jeg helst være fri for at vide det.
/minski Hestemassage tilbydes (Greve/Vestegnen, Ballerup samt Havdrup på Equine Wellness Center www.aquahorse.dk)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja hvis dette er |
Sanne |
09-09-2008 14:51 |
|
den sidste dag, så har jeg ikke udrettet noget særligt. Sovet til 8.30, kørt en tur til min farmor, set tv, forberedt mig til i morgen og vil nu læse lidt inden kæresten og jeg skal spille golf 
Hilsen Sanne Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste dag.. |
Carina Gøttler ♥Caprilli♥ |
09-09-2008 19:38 |
|
Jeg ville tage mig et laaangt bad, og så ville jeg være sammen med min mor og mine dyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min sidste dag... |
Pintoen-Pinto |
09-09-2008 21:12 |
|
Jeg ville tilbringe min sidste dag med dem jeg elsker. Ride en tur på stranden, vind i håret, rockstar briller på  Men tror alligevel at frygten vil sidde så dybt i mig, at jeg ikke kan tænke på andet, end at nu skal jeg dø... Og tja, min sidste dag har ikke just været specielt fantastisk 4 moduler i skolen, hvoraf to var fysik, hvor vi diskuterede Jordens Undergang... Derudover har jeg døjet med en dårlig ankel hele dagen, savner ham jeg er forelsket i og for en halv time siden, satte jeg min hest til salg!  Håber ærligt talt ikke, at alt er væk imorgen.. Er sgu ikke til at bære  Jorden længe leve!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bweber (minski) |
AS (tinkertosse) |
10-09-2008 00:27 |
|
Jo, de har skam tænkt sig at genskabe The Big Bang, bare i lille, lille, lille bitte målestok. Og jo, teoretisk set kan det lade sig gøre, ellers forsøgte de ikke. De ER trods alt meget, meget dygtige videnskabsfolk som har forberedt projektet i over ti år!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en dag tilbage.. |
|
|
jeg ville tage en tur til egypten for at besøge en "ven" nyde dagen, og så tage den med mig til himmels  Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville |
|
|
sørge for ikke kun at have en dag tilbage, gå i panik, HELT TOTAL PANIK..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AS (tinkertosse) |
|
|
Nej, vil forsøge at se hvad der var tilstede øjeblikket EFTER Big Bang...
/minski Hestemassage tilbydes (Greve/Vestegnen, Ballerup samt Havdrup på Equine Wellness Center www.aquahorse.dk)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| minski |
AS (tinkertosse) |
10-09-2008 21:51 |
|
Men for at finde ud af det, må de jo først skabe Big Bang. Eller skal vi kalde det Mini Bang?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|