Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At sælge, suk!
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 13:43

Nu er jeg snart ved at være træt af at ha' to sadler hængende til salg, - og flere gange holde på dem fordi folk er "Ih så åh så interesserede" men de lige skal vente til d. 1., eller lige skal snakke med deres mor etc.

Det er ret så irriterende når man så har haft nogle som var interesserede og man sagde sadlen var lige pt. reserveret - og de så i mellem tiden finder en anden sadel.

Når man så kontaker dem man holder sadlen tilbage til, ja så har de forresten lige købt en anden, men de kunne ikke give pænt besked at de ikke var interesserede alligevel (N)

Lige nu overvejer jeg om ikke bare begge sadler skal pakkes ned sammen med min egen sadel, for jeg gider bare ikke det bøvl.

Jeg vil bare gerne ha' dem solgt, de fylder og jeg har intet at bruge dem til!

Men nu gider jeg bare ikke holde dem tilbage til nogen, - først til mølle, færdig.

Mon det er fordi de er så billige at folk er mindre seriøse i deres henvendelser?

- Eller er det bare sådan det er generelt i dag?

Jeg kunne da ikke drømme om at reservere noget, og så bare være ligeglad med om jeg fik det hentet eller ej!?

Iiiih ØV!

Mvh. Julie Rollo

SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-

| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa.....
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 14:38

Du kunne jo lade være med at være så flink, og i stedet sælge til den først betalende....

Det er jo, trods alt, kun sadler, så det er ikke så vigtigt, om det nye hjem, er godt eller dårligt.... GG

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 15:12

med Zamangah.

Xoco82 & Davina

Stud.theol

"For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits."(Athanasius)

Velholdte springstøvler str.38,skaft 44,læg 39 sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 15:55

enig

Som du selv skriver, er det dig, der står i en dum situation, når personen, du har holdt sadlen tilbage for, pludselig springer fra. Det er ikke den eventuelle køber.

Så sælg til den første, der har pengene :)

Mvh CarinaG

. Termin d. 17. februar 2009 .

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/203666/2/

0
0
Svar på denne tråd

Helt enig
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 16:46

Sådan blir det også fremover, spørger folk om jeg kan holde på den - så blir det bare nej!

Men jeg er for flink, for kender jo godt det der med man lige skal vente til d. 1. og SU'en/lønnen lige skal gå ind.

Og det er træls, - men det der generer mig mest er at folk ikke bare lige kan sige de ikke er interesserede alligevel!

- Det synes jeg er skide uhøfligt :-(

Mvh. Julie Rollo

SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-

| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd

Mennesker er
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 22:23

Nogen mennesker er desværre ikke fejlfri, hører selv til den sidste slags. Men jeg er enig med andre, har du penge så kan du få, har du ingen, så går sadlen til den næste der har. Det er jo for pokker heller ikke alverden dine sadler koster. Gid jeg ku klemme mine popo ned i en 16 tommer, så ville jeg da have en ny sadel

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

du skulle
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 10:30

vel ikke tilfældigvis til Kallehavegaard fra d. 19-21/9 og kigge ?

For så må du meget gerne tage din Rex, med, den ville jeg gerne prøve. Ved du hvad bom størrelse den har.

Hilsen

Helle

Bare så stolt en ponymor.

0
0
Svar på denne tråd

Bom str.
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 10:53

Jeg har faktisk kigget på begge dine sadler. Men du mangler at skrive bomstr på. Derfor har jeg ikke kontaktet dig.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider