|
|
| Musik! |
|
|
Hej ^^ Er der ikke lige nogle der kan nævne nogle gode sange, ved slet ikke hvad jeg skal hører :S Håber der er nogle som ligger inde med nogle gode sange 
Mette Karlsen "What's the funny of life, if you can't be silly once in a while?!" Alexander Max Band Ginger, Maja, Tarzan, Kari, Rasmine, Mia, Stella, Bailey, Buster, Emma, Esmaralda, Sarina & Adrienne <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da... |
|
|
Unite med butterfly. Puha den er go  Eller Nick Lachey med What's left of me. Der findes en million gode sange. Def Leppard har også lavet mange gode. Ja, jeg hører musik lige nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Volbeat... |
|
|
Alt med Volbeat er godt xD Du kan søge efter dem på YouTube, eller høre lidt på www.volbeat.dk Jeg har købt de to første albums fra TDC og downloaded dem der, meget nemt og hurtigt 
Mvh. Julie Rollo SÆLGES Sadler, grimer og andet hestegrej... Stübben Rex Kombi 16" 1000,- Hubertus Kombi 16" 400,- | Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thanks! |
|
|
Vil lige hører The Calling sangen her færdig, så skal der lyttes til noget af "jeres" musik 
Mette Karlsen "What's the funny of life, if you can't be silly once in a while?!" Alexander Max Band Ginger, Maja, Tarzan, Kari, Rasmine, Mia, Stella, Bailey, Buster, Emma, Esmaralda, Sarina & Adrienne <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Musik musik |
|
|
Godt, for "vores" musik er bare super  Hvad med Justin Timberlake med What goes around comes around. Den er jeg også helt vild med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Han er godt nok ikke lige min smag  Men de andre du skrev ramte plet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Typen... |
|
|
Nej, han er faktisk heller ikke rigtig min type, men lige præcis den sang kan jeg godt lide. Moonjam med Gennem ild og vand er også på min liste lige nu Så den kan du jo også høre, hvis du vil. Ved ikke om du kender Laura Pausini. Hun er italiener, men har lavet en enkelt cd på engelsk og den er vildt god. Jow jow, du skal nok få natten til at gå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
| Forfatter:  |
Nanna ♥Chopin♥ |
| Dato:  |
07-09-2008 00:46 |
|
tja, hvis du er til Rock, Punk, Emo, Screamo, Goth, Metal og andre hardcore genre så er jeg den rette at spørge, men jeg tvivler på at det er tilfældet 
Nanna Hold dine venner tæt -Hold dine fjender tættere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jamen jeg lytter lige lidt mere  Det ender altid med at jeg vender tilbage til gode "gamle" The Calling, de er/var super gode! Kender du dem? Er helt vild med forsangerens (Alex Band)stemme - og udseende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nanna.... |
|
|
Det hører jeg faktisk til tider  Nogle gode forslag? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| The calling |
|
|
Nej, tror ikke jeg kender The Calling. Men nu er manden hentet, så nu kan jeg endelig komme i seng  Godnat alle I musik lyttere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
| Forfatter:  |
Nanna ♥Chopin♥ |
| Dato:  |
07-09-2008 03:45 |
|
Det kommer lidt an på HVOR hardcore det må være Men ellers er Something Corporate værd at lytte til 
Nanna Hold dine venner tæt -Hold dine fjender tættere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|