|
|
|
|
| jeg ved ikke.. |
|
|
hvad jeg skal sige til det... forstår slet ikke hvorfor de tegninger skulle tegnes i første omgang.. så bliver de vist, hvilket støder muslimerne, så vises de i en masse andre lande, for så igen at støde muslimerne endnu mere.. så vises de dælme igen.. ja jeg fatter intet. hvorfor er det så vigtigt at vise at vi har ytrings frihed her i landet, hvorfor skal vi vise det når vi ved det støder andre. du kan sige alt til en muslim, du kan fornærme ham selv, hans mor, hans familie, du kan nærmest slå ham ihjel.. men fornærme hans tro det tolereres ikke.. hvorfor så gøre det. jeg forstår det simpelthen ikke !!!!! Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
jeg har ikke noget sobert at sige i denne sag.
Mvh Susanne Pari-lida og Waldini.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det samme |
|
|
Det, som er smukt, truer dig ikke. Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv Medlem af DÅHM syd Undervis. tilbydes, se præs. Støvler til børn sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
05-09-2008 21:30 |
|
Enig i at det er noget pjat at træde på andre mennesker. Jeg synes det var ok at lave tegningerne i første omgang. Vi HAR ytringsfrihed, så hvorfor ikke benytte den? Hvor meget l*rt griner I/vi ikke over i diverse stand up shows, der er dybt outrerede? Nu blev de jo ikke tegnet for at opsøge vrede og terror, men fordi nogle synes de var morsomme i første omgang. Vores ytringsfrihed tillader os at trykke dette, så hvorfor ikke? Det er VORES land det foregår i. Hvor meget foregår der ikke i deres lande som VI ikke kan acceptere? Er det for sjov at vi har tropper i Afgahn? At nogle ikke forstår vores/deres humor er deres hovedpine. At erklære krig pg.a. tegninger er noget barnligt, imø. MEN at de skulle trykkes igen, er det værste fis jeg længe har måtte lægge nationalitet til. Dét er en voldsom provokation der slet ikke er acceptabel. Min (trætte) mening..
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Problemer med at sælge din hest? Få nogle billeder der sælger med det samme!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg så lige den video som der er lavet i forbindelse med bombningen af vores ambassade i Pakistan. Og for helvede hvor de stæder rundt i spinaten, de er så dobbelmoralske, de er sure på os fordi de tegninger blev til og nu viser de dem i deres videoer, altså krænker de ham som vi ikke må nævne. De glemmer også at der er ophavsret på de tegninger, så....  Mvh Viben
Hvis du ikke ved hvad du vil, kommer du aldrig videre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
05-09-2008 21:53 |
|
Vibs - Tror du de bliver sure hvis vi sagsøger dem? 
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Problemer med at sælge din hest? Få nogle billeder der sælger med det samme!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Baah - jeg synes efterhånden det er den rene børnehavemudderkast! "Du har tegnet min Gud, så nu brænder jeg bare dit flag - HAHA" "Nå men, min far kan tæve din far - baaah!" Helt ærligt! Nej, synes ikke det er iorden at udnytte vores ytringsfrihed, til at trampe på andre - men synes også de skal stoppe, når de har brændt vores flag - du stikker mig en flad, jeg stikker dig en flad - slut prut!
Jeg er ikke racist, men synes at det er en smule dobbeltmoralsk at tro, at de bare kan komme til vores land, søge ly for krigen, men samtidig tage krigen med herop! Vi har specialdaginstitutioner og skoler lavet for dem - de får halalslagtet kød i institutioner og skolerne, og alligevel brokker mange sig, og siger at vi er utaknemmelige?? Hvem er det lige der er utaknemmelige?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ytringsfrihed og hvad dertil hører |
|
|
er vist blevet diskuteret til hudløshed ;9 Jeg siger bare: Det er spild af liv at leve i angst. Jeg bekymrer mig ikke - jeg kan alligevel hverken gøre fra eller til. Hvad der sker, sker.
"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ytringsfrihed |
|
|
Hvad skal man sige, "Boller fra Koberg" Jeg gider ikke leve et liv i angst, men jo man tænker da over at Danmark er udsat.
Kærlig Hilsen Camilla ღ Ejer af araber hoppeღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| latterligt |
|
|
det er hvad jeg har at sige, simpelthen latterligt. Det gavner ikke muslimernes ryg/røgte i danmark at blæse det sådan op med trusler, de bliver bare meget mere hadet. om det var iorden at tegne/fremføre dem, ja i danmark har man ytringsfrihed, og kan de fremmede ikke lide det så smut dog hjem. vi laver ikke vores land om fordi de ikke lige syntes om det. jeg har intet imod dem af dem som kan klare sig selv, opføre sig ordenligt, har respekt for andre og dem selv, men der er desværre en meget stor del som ikke kan finde ud af det og de ødelægger det for de andre, vi danskere skulle så bare kunne skride ind og sørge for de kommer på ret køl, hjælpe dem til et bedre liv og dem som ikke ønsker det og at deltage i samfundet her, de må så smutte hjem. beklager, at det ikke vil falde i alles smag, men det er sådan jeg har det med dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har kun en kommentar |
|
|
Jeg har kun en kommentar til alle de problemer, der måtte kunne opstå som følge af kollision mellem forskellige trosretninger. Skik følge, eller land fly!!! Selvfølgelig er det ufedt, at ens tro grundpille bliver udstillet i et "fremmed" land, men havde der ikke været alle de fanatiske muslimer, der har pisket en stemning op herhjemme, og givet mere eller mindre korrekte oplysninger videre til deres oprindelseslande, tjaeh.. Så havde det ikke været andet end det, det var ment som.. nemlig en spøg. Over and out!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dannebrog |
|
|
det danske flag skal brændes når det ikk skal bruges mere.. sådan har man altid gjort. men det er krænkende at de træder på det. og elles er jeg ret enig med Lykke-Hansen..
Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver. Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds.. westernsadler sælges.. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
|
|
personligt ville jeg ikke blive stødt hvis de tegnede den kristne gud med et kæmpe svin i munden eller lign. og den kristne gud kan man jo altså heller ikke sætte billede på?? men nej, jeg tror de mangler humor dernede for jeg husker nu de tegninger som sjove?? jeg synes bare hele denne diskussion om alt det her skulle lukkes, men nej synes ikke de tegninger var forkerte..
-Stephanie Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig |
|
|
har de humor dernede, endda en god en.. men en ting vi må forstå, det er at vi ikke skal træde på deres religion. deres tro er alt for dem, gud betyder for dem mere end deres eget liv. at tegne deres profet som selvmordsbomber, teorist mm.. det finder jeg så usmageligt som noget. at folk her finder det sjovt, synes jeg siger mere om deres humor, end om muslimernes manglende. at folk her godt kan se humor i at jesus eller gud er tegnet, jamne fint for dem, men forstå at alle ikke deler den humor. folk i mellemøsten, de er så troende, at vi ikke kan sætte os ind i det, alt er bestemt af gud, hvis man siger et eller andet, får man svaret, det er op til gud, eller gud passer på mig, mine børn osv, noget vi slet ikke forstår. hvorfor så støde dem, bare fordi vi kan... den humor der måtte være i det, den kan jeg bare ikke finde. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Danmark som enhed |
Dippel ♥Charmeur♥ |
07-09-2008 18:50 |
|
Jeg må indrømme Danmark på mange punker er snæversynede efter min mening. Nu er vi jo ikke ligefrem verdens navle, og selvom vi har demokrati, og ytringsfrihed men det er ikke alle lande der har det. Vi har også en form for humor der nok ikke ses så mange andre steder end i vesten. Mange steder i verden ser de meget anderledes på tingene end vi gør og de har kulturer vi aldrig ville kunne forstå. Så hvorfor træde dem over fødderne når vi ved de ser meget anderledes på tingene end vi gør. Vi skal bruge vores ytringsfrihed med omtanke 
Friis <3 -savner sin gamle Oldenborger-blanding Charmeur <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|