Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

tæt på døden ?
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 15:12

det er sådan set først nu at det går rigtigt op for mig hvor tæt jeg egentligt var på døden for et halvt år siden (lidt skræmmende men har ikek turde at tænke sådan på det før )

Det der skete for ca et halvt år siden var at en hest løb/slog sit hoved ind i mit hoved og nakke.. jeg husker intet fra ulykkes dagen. selvom jag arbejdede videre i 4 timer og kørte på skadestuen derefter (min eks kæreste kørte mig) .

Jeg husker kun at jeg ligger på en seng på skadestuen og bliver undersøgt hvor de fortæller mig at min højre øje er større end mit venstre eller. venstre pupil er trukket helt sammen og højre er helt udvidet.

Og jeg har følelse forstyrrelse i hele højre side.

Det viser sig så at jeg har fået slået to nakkehvirvler skæve og har højre nervebane i klemme.

Jeg har så nu gået i et halvt år og fået sæt nakkehvirvlerne på plads og nerverne er nu helet fuldstændigt så jeg kan se normalt igen og bruge højre arm og ben ordenligt .

Men det er egentligt først gået op for mig nu at jeg rent faktisk kunne havde været død eller fuldstændig lammet.

Tror egentligt ikke jeg har turde at indse det før jeg var blevet rask hvor alvorligt det egentligt var .

(jeg vil ikke noget bestemt med indlægget ud over at jeg stadigvæk undre mig over det)

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

erfaren Dyrepasser elev søger elevplads med heste-- læs min annonce

0
0
Svar på denne tråd

dadada....
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 15:27

Tja, nogen gange er man bare heldig!

Jeg blev for nogle år tilbage indlagt pga kyssesyge i meget alvorlig grad...

Mandlerne var betændte og hævet så meget op at jeg havde et par mm hul i halsen til at spise og trække vejret. sår i næsen som jeg måtte grave ud for at kunne få vejret.

Så meget feber at det var på grænsen til kisten...det var ikke sengetøjet som blev skiftet ud pga jeg svedte, men dyner og hovedpuder mm...

Familie og venner som besøgte mig prøvede ihærdigt at se glade ud i ansigtet når de så mig, men jeg kunne godt se at det de allermest havde lyst til var at gå væk, og gå i gråd...

Var skind og ben da jeg blev udskrevet!

Robuste stærke mig, blev et fjerd, og kunne ingen glæde vise...

Så ja, nogen gange er man heldig, og jeg følgte mig rigtig heldig da overlægen sage, på min vej ud "Held og lykke Lise, det var utroligt, du er en kæmper"

Dejlige killinger bortgives til kærligt hjem, skriv for mere info!

En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har ...

0
0
Svar på denne tråd

laiseee
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 15:39

godt at hører at du blev rask igen

Undervisning tilbydes læs mere på præsentation

erfaren Dyrepasser elev søger elevplads med heste-- læs min annonce

0
0
Svar på denne tråd

ja livet bliver
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 13:56

lige pludeslig sat i perspektiv.

Det må være en chorkerende oplevelse at have, faktisk kunne det også tyde på at du har haft en lille hjernerystelse, når du intet husker fra episoden.

Når man har haft sådan en oplevelse, og det pludselig går op for en, at man har været ude for noget traumatisk, så begynder og tage sit liv alvorligt. Man begynder at tænke på den måde.

- jeg har selv oplevet rigtig meget traumatisk i mit liv, død og sygdom.

Og jeg har også fået de tanker du har gjort dig.

Så det er ihvertfald ikke unormalt. Det skal du endelig vide det ikke er.

Men hvis du har for mange "angste" tanker om det, så vil jeg anbefale dig at få talt med en professionel om det.

Få sat hoved og hale på det, fordi du skal leve med det resten af dit liv. Hvis du lader følelserne bestemme, så kan det ende med at tage livet af dig, og det er det ikke værd.

Her i weekenden, tag ud og nyd livet som det er nu, nyd at du lever og har det godt. Luk øjenene og træk vejret roligt. Tænk på alt det gode der er hændt dig. Og åben dine øjne igen, og du vil have en rar følelse inden i dig selv.

Rigtig god weekend.

Mvh. Lotte

Oldenborg heste sælges- www.staldmiller.dk Ældre oldenborg hoppe søges til lån af hoppemave m.evt. forkøbsret, kåret med min.8 i helhed.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider