Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

av, for en dårlig dag :'(
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 22:42

go'atfen HN'er..

tjaa, vil lige ha noget luft, er SÅ irriteret/frustreret...

det startede med at jeg red inden jeg skulle møde, og det gik vildt godt, vi har redet uden undervisning siden onsdag sidste uge, og det går bare super

det gjorde det også i dag, indtil jeg skulle øve program, jeg havde bedt min ridelærer ( som jeg ikke bruger mere ) om at lige være der når jeg øvede program, for at sige tingene højt, første gang jeg skulle ride...

det gik super, fint tempo, stabilt til biddet, og jeg sad nogenlunde...

indtil hun rettede på mig, det var ikk det formål hun var der for, kun for at nævne programmet...

det skal siges at mig og min ridelærer ikke kan komunikere mere ( os derfor jeg ikke bruger hende, men hun er jo på stedet )

jeg bliver irriteret da hun fokusere på de forkerte ting, og ikke forstår mig, når jeg prøver at sige noget...

i det hun rettede på mig, spændte både jeg og hesten fuldstændig op, og vi blev begge kun mere irriteret da hun virkelig fokusere på de mindre vigtige ting, det er min hest, så jeg ved vel bedst selv hvor hans knapper sidder?

sagde til hende hunbare skulle glemme det, og red ned i den anden ende for mig selv, hvor han igen gik super...

kommer så i galop og rider hele vejen gennem ridehuset for at starte hvor jeg slap, uden at hun retter på mig...

men, hun kan bare ikke lade hver, og siger straks " benet længere tilbage nadja, det er for langt fremme "(dette gør jeg da jeg ikk helt kan nå ind til ham uden) og hesten ryger straks i trav...

vi kan bare ikke sammen når jeg rider, men hun blander sig? irriterende...

øv bøv, jeg er lettere irriteret og møder jo så selvfølgelig...

senere bliver jeg så sparket af en hest på ballen, pga. en rytterfejl... ( hun tænkte sig ikke om, og jeg gik med en hest ) av, av... og så skulle man endda stadig være på arbejde i 7 timer, med ondt i lår og balle...

unskyld hvis det blev lidt rodet...

er bare irriteret over at hun ikke forstår hun skal lade os være... og kan ikke bare sige fra da hun er min chef...

puuha, godt der kun er 3 uger tilbage...

tak fordi i lyttede kære HN'er

/ Nadja

^*~ Nadja & Max ~*^
.:* Nu med den skønne Max Nobel *:.

>> Du vil altid være i mine tanker Flæbe <<

.:* slap a og gi dig tid, stress er en ond ting *:.

0
0
Svar på denne tråd

Nadja...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 00:10

Hun gjorde det vel kun for at hjælpe, vel næppe for at være irriterende.

Og du havde jo selv bedt hende om at være der, såå..

Og hvis du ikke direkte har sagt hun ikke skal rette på dig, så kan jeg altså ikke se hvordan du kan blive så irriteret over det.

Personligt elsker jeg at blive rettet på - jeg kan jo ikke se mine skønheds fejl, når jeg sidder på ryggen af hesten.

Og selvom hun er din chef, kan du altså godt tillade dig, at sige hun ikke skal blande sig i din ridning, når du rider din egen hest.

Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.

0
0
Svar på denne tråd

tja....
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 20:57

kan godt være du ikke kan se det, hun blev der ikk for at hjælpe men trække en lille pige...

og det er irriterende fordi det hun siger ikke hjælper, men bliver alligevel ved med at kører i det, også selvom jeg beder hende om at lade vær...

som skrevet før kan vi ikke komunikere ordenligt sammen, det er blevet for personligt og kompliceret efter 7 år, og det er meget svært at forklare...

men har lært at acceptere det bare ikke skulle være hende der underviste mig...

og det gåt faktisk rigtig godt med mig og max, både alene og med andre undervisere...

der er for mange følelser blandet sammen, og det er blever ret så personligt.. kan bare ikke forklare det.. det er ikke på et professionelt plan mere, desværre...

^*~ Nadja & Max ~*^
.:* Nu med den skønne Max Nobel *:.

>> Du vil altid være i mine tanker Flæbe <<

.:* slap a og gi dig tid, stress er en ond ting *:.

0
0
Svar på denne tråd

forstår
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 21:20

Du skriver:

jeg bliver irriteret da hun fokusere på de forkerte ting, og ikke forstår mig, når jeg prøver at sige noget...

Hmm.. Lyder da lidt mærkeligt. Hvad SIGER man til sin underviser? Hvis underviseren siger: Du skal--... Skal man da ikke SVARE : Nej det virker ikke, eller Nej så gør hesten sådan og sådan.. os..v. Gør man ikke bare hvad underviseren siger?

Smiler- Jeg har altså kun envejs kommunikation med min underviser, medmindre der er nogen jeg ikke forstår=???

UDSALG netop nu - spar på ALLE varer
En GLAD HEST

Med MASSER af tilbud

Altid mange BILLIGE men gode DÆKKENER!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider