|
|
| Den klassiske: aftensmad |
| Forfatter:  |
Kristina König |
| Dato:  |
03-09-2008 17:07 |
|
Hej ænder! Uden videre introduktion... Min madplan for denne uge: M: Karbonader m. ris, ærter, blomkål og karrysauce T: Frikadeller m. kartofler og råkostsalat O: Mulligatawnysuppe (karry + peberfrugt + kylling - kort sagt) T: Pandekager m. oksekødsfyld F: Hjemmelavet pizza L: Fisk af en art S: Salat Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i dag .. |
|
|
et elelr andet fra fryseren , jeg er syg  Har måttet aflyse sushidate med veninde i morgen Dobbelt  Mvh Camilla
HESTEGRÆS WRAP SÆLGES God kvalitet - ca 120 kg - kan håndteres uden maskiner 200 kr. stk. - afhentet 4350 Ugerløse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skinke.... |
|
|
Her står den på skinke med kartofler og stuvede grønsager eller stuvede grønkål. UHMMMM!!! Kristina: Kan man ikke få en opskrift på din onsdagsret? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suk mig og min... |
|
|
...store mund:( Jeg fik sagt til kæresten at jeg havde taget noget boller i karry op og varmet til frokost fordi vi ikke rigtig havde noget at spise...og nu har han fået lyst til det så det skal vi også have til aften...godt man ikke er sulten mere...:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rester |
|
|
Vi skal have resterne af tirsdagen colutte. I dag skal den dog spises kold i nogle gode boller - sammen med salat og lidt hjemmelavet dressing.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Her står den på postevand og luftfrikadeller.
Savner min elskede pony, aflivet d.4/1-07. Et minde om min elskede pony media.putfile.com/sputniksminde Elsker dig min skat. Du er nu kommet til dit nye hjem. Vi ses snart. Nu ejer af Lynggaardens Kalu ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmadstråden |
|
|
hjemme-lavet pizza i aften. det bliver lækkert. masser af tomatpouré, ost og salat med en smule dressing og en en hård bund med stor skorpe nam nam 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo jeg |
comtess |
03-09-2008 18:25 |
|
har følgende for denne uge. M. fyldte squarsh med ost og ristede kart. T. fisk O. boller i karry med ris T. sparribs med bagt kart, og hje, lavet coleslaw F. hakkebøf med hasselback kart, og pebbersc L. Taco skaller med tilbehør S. kyllingestykker i ovnen med ris. hvor er det nemt når man har lavet madplan for hver uge.. og heller ikke så mange impulskøb 
Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| klam aftensmad |
|
|
jeg har nok fået den klammeste aftensmad. Is med karamel og chokoladesovs og en rugbrød med karrysild, i den rækkefølge  Jeg er vildt træt idag og der var ikke andet i køleskabet.
I vil nok opdage en del stavefejl med tiden, da jeg lider af en smule ordblind/ordforvirring. Så i må bære over med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
HeidiZ |
03-09-2008 19:07 |
|
Vi skal have noget så kedeligt som kylling og ris med noget kinesersovs til  Men det smager jo fint.. og nemt at lave da kæresten først er hjemme kl 20.
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Jeg har været syg og "nede" psykisk (Depression) de sidste dage, så jeg orker ikke at lave aftensmad  Har derfor bestilt en lækker menu fra en Chinese Takeaway 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige... |
|
|
.. guffet er par hjemmelavede toasts. Ikke ligefrem det mest næringsrige - men det var let og hurtigt. Og nu fik jeg inspiration fra denne tråd, til at jeg i morgen vil have boller i karry 
£isbeth & Baloo People are just about as happy as they make up their minds to be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I aften |
staldhestely |
03-09-2008 22:55 |
|
aften har vi fået, stegt flæsk og persillesauce. Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
04-09-2008 08:43 |
|
er syg og er først hjemme ca kl 21 efter en dag med job 8-13,så skole13-17 og så hest så jeg skal bare have noget nemt. Bliver sikret mikroovnshavregrød med mandler og rosiner - nemt sundt og nærende 
Xoco82 & Davina Stud.theol "For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits."(Athanasius) Velholdte springstøvler str.38,skaft 44,læg 39 sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min aftensmad i dag?? |
|
|
Ja jeg skal på arbejde, så jeg tror jeg runder bagelshoppen på vejen og køber en maxi bagel med kylling..... Uhmmmmm.... Resten af familien her hjemme skal have hakkebøf med brasede kartofler og et speglæg....
Pernille Team Dangerous OX, distanceridning. Tossehygge i næste weekend.... Ihhh hvor jeg glæder mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi laver også |
Sanne |
04-09-2008 11:23 |
|
madplan, men i denne uge er kæresten på golfferie, så der er det gået lidt fløjten. Jeg aner ikke hvad jeg skal have i aften...
Hilsen Sanne Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Nu har jeg jo spist varieret i denne uge  Mandag: En skive rugbrød med spegepølse. Tirsdag: En skive rugbrød med leverpostej. Onsdag: En skive rugbrød med roastbeef, remoulade og ristede løg. Sundt og nærende eller noget Men jeg undskylder mig med at jeg flyttede i mandags og har brugt de seneste dage til at komme på plads i min lejlighed. Men faktisk har jeg i køleskabet både hakket ko (½kg), hakket kalv og flæsk (1½kg) og herregårdskoteletter (½kg) - og jeg har til både hvidløgsbrød, tomatsalat, kartofler og majskolber samt frostkartofler - og forskelligt salatagtigt. Så de næste par dage kunne menuen jo hedde fx. I dag: Koteletter med kartoffelgitre og whiskysauce. Fredag: Hakkedrenge med tomatsalat og hvidløgsbrød. Lørdag: Krebinetter med majs. Søndag: Frikadeller med kartofler. Og så er der masser af mad at putte i fryseren bagefter også - hvilket minder mig om at jeg bør købe fryseposer. Og så skal jeg se at få tid til at bage så jeg kan få ordentlig morgenmad og lækre frokostboller! 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. Ryttermassage tilbydes - Lolland kommune Dallmer Clogs str. 2 sælges Se præsentation for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ugens madplan: |
|
|
Denne uge: mandag: Risengrød tirsdag: tarteletter med hønsekød onsdag: Frikadeller og kartoffelsalat torsdag: Ribbenssandwicher (af kamsteg) I dag - yummmii  fredag: Koteletter i fad m. ris lørdag: laksebøffer, frisk pasta, hollandaisesovs søndag: Det er SHD - så der skal vi have noget fra menukortet fra vor Pizzamand
De bedste hilsener Tina Slave af: Radissen, HN og alle vores dyr se os på www.kloevested.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sig mig... |
|
|
...er I alle sammen syge? Nå, jeg har tænkt mig at lave en porretærte. Det har jeg nemlig vildt lyst til. I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmaden |
Lilar |
04-09-2008 19:14 |
|
I dag har vi fået rugbrød med diverse pålæg - orker ikke rigtigt noget i øjeblikket, så det skal bare være nemt. Laver ellers madplan for 1 uge ad gangen, og så handler vi stort ind 1 gang pr uge - det sparer både penge og tid. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
spaghetti og kødsauce igår.. jeg ville egentlig lave noget suppe idag, meeen jeg ved ikke om jeg orker det, desuden er jeg ikke rigtig sulten... så det bliver nok bare et par bolcher for hyggens skyld  mvh sandra
Smuk Newforest blanding sælges, vallak på 4 år, 145 ca. Rød med lys man og hale, blis og sokker. Springtalent især, god i skoven. skriv PB for info/billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm.... |
|
|
For lige at tage de sidste par dage... Mandag: Rugbrød Tirsdag: Ris, stegt kylling og grøntsager Onsdag: Indbagt vildlaks m. nye kartofler, hollandaisesovs og salat Torsdag: Spaghetti med kødsovs (OG REVET OST ) I morgen..nej, idag, hedder det jo! har jeg fødselsdag, og lov at bestemme menuen på mors regning (nice), men jeg er helt ideforladt?!
Tine & Tulle Det klinger!  -og Plethesten, jo! Grædende kom du til verden, mens de, der stod omkring dig smilede. Stræb efter at leve, så du kan forlade verden med et smil, mens alle omkring dig græder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
jeg har bare været så ØV den sidste lille uges tid og slet ikke fået lavet mad næsten... Stakkels mand... Er ikke syg syg som i andre, bare ufattelig ØV og træt (mon man er ved at være gravid... hmm) Nåh, ja jeg ved ikk rigtig hva det blir til i dag- har taget et pund hakket svin op, men ved ikke om det munder ud i boller i karry, tomatsovs el hva... Det kommer vist andet på hva jeg orker senere... Er ikk engang sulten for tiden...
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| madplan?? |
SI ♥Stígandi♥ |
05-09-2008 15:39 |
|
Madplan..?? puuuha er alt for gravid til at tænke på at handle ind for en uges madplan - har det sørme tungt i forvejen (8 dage tilbage til termin og det kan mærkes nu)...bare tanken om at have fulde indkøbposer, *gyyyser*  Idag står den på Hamburgerryg, kartofler, grøntsager og smeltet margerine med evt stegte løg i... Det plejer at være en 'vinder' for manden i huset 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja i dag og i morgen står... |
|
|
....den på buffet da tosserne er samlet hernede:) Så vi har gjort sådan så alle tager noget med:) Jeg sørger for tzatziki, tunmousse og frikadeller:) Tina, som snart får huset fuld af tosser:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
forloren hare med sovs, kartofler og grønt.
Hilsen Annecathrine
Mangler du en speaker til dit næste stævne ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her står den på |
Ronjaven |
05-09-2008 18:13 |
|
medister med hele svineriet til mums 
© Yrja ©
HUSK! hjelmen den er altid pænere end kraniebrud. Medlem af Huginn & Muninn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
FenjaHA |
05-09-2008 18:29 |
|
Kæresten og jeg skal have fyldte tacos-skaller. Guflig guf  Godt med en kæreste der gider lave mad, når køkkenet er dybt fremmed for en selv 
Sandra Gastrup Dansk Varmblod og Haflingeravler www.stutteri-laerkebjerg.dk **Siden er under opbygning** Sælges: RDH springhoppe med 9,5 i kapacitet og 8,0 i teknik Finalehingsteføl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grillet mørbrad |
|
|
Jeg har en mørbrad på grillen, den er drysset med masser af mango/karry krydderi. Den skal serveres med ris, flute og en sauce af stegsky, fløde og mere karry - samt grillede bananer.
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|