Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bryllups planlægning HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 15:35

Hej alle HN-ænder...

Nu står jeg og skal bruge en masse hjælp, og så tænkte jeg der er jo ikk nogen der er bedre til og hjælpe hinanden end alle jer hn-ænder...

Jeg vil rigtig gerne giftes, og her er det i kommer ind i billedet. Det skal være et bryllup med romantikken i højsædet, og der er jo så en lille hage ved det, det skal være så billigt som overhovedet muligt. Så kan bruge alverdens forslag til hvordan det skal/kan gøres.

Jeg vil giftes i kirke, og min kjole har jeg i mit hoved den skal bare på papir og syes, og det er ikk det der koster det vilde, da jeg har en veninde der er smadder god til og sy, og min kommende mand har jakkesættet...

Håber der sidder en masse med en masse rigtig gode ideer, til menu, sted, blomster, kørsel,osv osv, så billigt som muligt...

På forhånd tak, og venter med glæde på alle jeres ideer

Hilsen Rikke den kommende brud.

0
0
Svar på denne tråd

Billig
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 15:39

?? Hvad mener du er billigt ??

Jeg mener 100.000 er billig, men jeg tit ikke enige med andre mere dødelige...

Illum

.

When the "snakes" stops hissing I must be slipping..

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 15:48

Illum: Ha ha ha meget billigere, puha jeg får sved på panden, bare ved tanken... Ej jeg mener det skal være et bryllup, hvor man ikk skal op i de højder, bare for at kunne vise hvor meget man ELSKER hinanden...

Og det har nok lidt og gøre med, at jeg syntes at det er for vildt som alting koster en pelikan, og det har vi bare ikk råd til...

Så billigt billigt, men romantisk...

Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

se dr 1
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 16:02

På dr 1 er de i gang med en programserie, der hedder "Den store dag".

Indtil videre er der kun vist første program (det kan ses på deres nettv).

Der kan du måske få lidt inspiration.

Det vil hjælpe os HN'er hvis du skriver lidt om, hvorhenne i landet det skal foregå og om der f.eks. skal være overnatningsmulighed for gæster.

Hvor meget vil du/I være villige til at lave selv?

Maria - Voksen begynderrytter med ekspertise i faldteknikker...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 16:08

Maria: Det skal være i Randers. Der skal ikk være overnatning til gæsterne, men selvfølgelig til os. Jeg er villig til og selv lave så meget som muligt, da det jo også viser hvor meget det betyder for mig at vi skal giftes.

Bare indbydelser, bordkort, jeg modtager gerne billeder, så jeg kan printe ud.

Hilsen Rikke.

0
0
Svar på denne tråd

google er din ven :-)
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 16:11

Jeg prøvede lige at "billedgoogle" borddækning og der poppede en masse billeder op - jeg synes i hvert fald der var en del fede.

I programmet havde de lavet bordkort af nogle glas med navn, vand og flydelys, det så noget så sødt ud.

Prøv at se programmet, det er den times tid værd.

Maria - Voksen begynderrytter med ekspertise i faldteknikker...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 16:13

Maria: Det vil jeg da gøre... Tusind tak...

Og til alle andre kom gerne med en masse billeder og forslag...

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Det er da lidt et problem
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 15:15

Hvis du tror at et bryllup til mere end du har råd til, er for at parret ønsker at vise hvor meget de elsker hinanden Lyder sådan lidt......... agtigt....

Illum

.

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

Illum......
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 14:46

Hvad mener du lige???

- Sagde Andrina

Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd

prøv denne hjemmeside...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 14:59

Jeg skal selv giftes til maj 09, og her i den forbindelse haft meget glæde af denne hjemmeside: www.byllupsklar.dk

Her kan du spørge om alt mellem himmel og jord, og folk er meget søde og hjælpsomme.

Held og lykke med det.

Tina

Blev mor til Emma den 4. oktober 2007

4120 gram og 55 cm. lang

Nu også ejer af et lækkert lille hingsteføl efter Hønnerups Anzia og B.H. Don Romantic - Han har fået navnet Don Amantic

0
0
Svar på denne tråd

Hvad jeg mener
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 15:33

Jeg mener at denne sætning som forfatteren af denne tråd har skrevet

Citat"Ej jeg mener det skal være et bryllup, hvor man ikk skal op i de højder, bare for at kunne vise hvor meget man ELSKER hinanden..." Citat slut er latterlig og barnlig.

Illum

.

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

Illum......
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 15:35

Illum - Hvori ligger det latterlige og barnlige ? Det er da helt fair man ikke mener at der behøves bruge 100.000 for at gøre et bryllup specielt....

- 5 års dressurhest eft. Blue Hors Hertug

Sælges: 45.000

- Fjordheste sælges

PB for mere info

0
0
Svar på denne tråd

Jamie Oliver
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 16:23

Jeg har nu ikke lige noget billede, men skal proeve at se om jeg kan finde et senere.

MEN en nem bordekoration kunne f.eks. være en glaskuppel med langt groent græs ude i siden fyldt op med vand og en enkelt rose eller 2.

Du kan se et par nemme tricks på Jamie Olivers side:

www.jamieoliver.com/about/jamie- oliver-videos

Du skal vælge de videor med Valentines Day. Desværre kan jeg ikke huske om det er del 1, 2 eller 3, men alle er værd at se, da han også giver gode råd til mad der smager godt og sætter gang i Adrenalinen og de indre sanser, så han ikke kan holde fingrene fra dig senere på aftenen

*Save the best for last *

Love you forever Jarco

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 16:25

Ved ikke lige om jeg fik forklaret dekorationen, men den ser altså super flot ud og er enkelt at lave.

Man kan f.eks. finde glassene i Ikea eller Soestrene Grene.

*Save the best for last *

Love you forever Jarco

0
0
Svar på denne tråd

Illum...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 18:33

Den eneste der er latterlig og barnlig må da være dig - stop med konstant at misforstå folk, for derefter at udstille dem, som være mindreværdige mennesker!

Du kunne leje en have og så holde det som et udendørsarrangement - det burde være billigt, og det synes jeg personligt er rigtig romantisk.

Mht. din buket, så ved jeg, at de altid blir noget dyrere, når der blir sagt bryllupsbuket, så der kunne du jo finde dine yndlingsblomster istedet, og så bare få en "alm" flot buket.

Håber du finder noget :-)

Kamilla König
*Stud. med. vet.*

"I København drømmer pigerne om en karriére som model - i Jylland spiser de op og får sig en rigtig uddannelse" - Sanne Søndergaard

0
0
Svar på denne tråd

Det er da
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 18:58

En latterligt at antage at fordi en bryllup koster mere end man selv vil bruge, at så er det fordi folk vil vise hvor meget de elsker hinanden.

Men velkommen til jer der ikke kan læse det skrevene...

Illum

.

They are still hissing..

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er der da
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 19:48

galt i at nogle ikke vil bruge 100.000kr. på et bryllup?

- Sagde Andrina

Roldsmindes Bolette og Lise

0
0
Svar på denne tråd

Det er der
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 20:07

Bestemt ikke noget galt i, det er jo fuldstændig op til dem der skal betale...

Det jeg opfatter som Illum´s svar er, at prisen ikke afspejler hvor stor kærligheden er mellem de to der skal giftes...

Prøv at læse svaret igen.

Christina Gybel
KOMMENDE WESTERNRYTTER:0)
NY TRAILER UDLEJES BILLIGT. SE PRÆSENTATION
0
0
Svar på denne tråd

jeg følger lige
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 20:18

med på sidelinjen her.

vi skal nemlig også giftes næste år og vi vil heller ikke bruge 100.000 på brylluppet, men overvejer telt i haven samt at lave det meste selv.

Vi spekulerer på at få en bekendt til at dække bord og sørge for anretning af buffét samt opvask.

vores familier er ikke særlig store (jeg er enebarn, min far er død, gemalen har kun én søster og ikke forældre) så vi blir maks 16-20 pers.

vi har snakket om lææænge at blive gift, kæresten har friet flere gange, vi har bare ikke fået taget os sammen til at få det arrangeret.

Men til august skal manden til afghanistan, så nu skal det være.

Det bliver en glad dag, men i baggrunden vil det selvfølgelig lure, at han tar afsted kun 2 mdr efter. bl.a. derfor vil vi kun dele dagen med de nærmeste.

vi vil lave meget selv af pynten, temaet er "strand" da det var der vi mødte hinanden og der vi blev forlovet. så sandet kan vi vel hente gratis

vi vil bare gerne ha en afslappet, hyggelig og uformel dag/aften sammen med de nærmeste. Vi er ikke til suppe steg og is og at sidde i hestesko som et par kransekagefigurer.

Det er bare sådan VI gerne vil have det; intet er rigtigt eller forkert, bare det føles rigtigt for jer!

håber I får en dejlig dag, og god inspiration her, som vi andre også kan stjæle af

Maiken

6/6-09 .....

0
0
Svar på denne tråd

Vores bryllup
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 20:27

Havde den traditionelle kirkedel med, men bagefter var der en lille reception og så blev der tændt op i den store grill.

Der var grillbuffet og det hele var præcis så afslappet som vi havde håbet på at det ville blive

Christina Gybel
KOMMENDE WESTERNRYTTER:0)
NY TRAILER UDLEJES BILLIGT. SE PRÆSENTATION
0
0
Svar på denne tråd

Vores bryllup
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 20:33

har stået os i omkring 60000 kr og der har bestemt ikke manglet noget, vi fik vores drømme bryllup, og jeg tror også det kan gøres billigere. Vi havde 61 gæster og havde lejet et forsamlingshus og en kogekone

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider