|
|
| Giftes, er SÅ nervøs! |
|
|
Altså altså altså! D. 24/12-07 var den bedre halvdel på knæ. Jeg sagde ja....med en fiskerhat på hovedet....charmerende Stine! Nå men datoen blev sat og det skal være nu her d. 13/9 og jeg er bare SÅ nervøs!!!! Alt det vigtigste er på plads: Ringene Kjolen Brudebuket, brystbuketter og buketter til brudepigerne Tøj til manden Kirken Feststedet Ægteskabserklæringen Kagen Make-up Hår Bordplanen er nogenlunde på plads, men jeg mangler bordkort. Fotografering er på plads Uha hvor de store rovfugle basker rundt nede i min mave Jeg vil så gerne bare nyde denne dag!! Men for pokker, hvad hvis jeg laver en fejl i kirken...og allerværst: Den pokkers tale til Per! Kære HN´er, hjælp mig med at komme til at nyde de sidste af forberedelserne til denne, forhåbentlig, rigtig dejlige dag Er det svært i kirken? Var i også drønnervøse? Altså hvor jeg dog glæder mig og samtidig frygter det.
Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang. R.I.P Amir, du er savnet! Hyg dig på de evigt grønne enge, hvor der ingen smerte er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih........ |
|
|
Det er da dejligt - tillykke med det. Talen skal vel "bare" indeholde noget af det, der betyder lykke for jer to. Noget om hvor vild han er med dig  Resten har du jo styr på, og som du selv siger, så skal du bare nyde. Tillykke med det
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bryllup |
|
|
Det vigtigste, du skal koncentrere dig om, er at få en helt fantastisk dag. Den går desværre alt for hurtigt, så sørg for at nyde hvert eneste øjeblik. På mandag den 8. september er det 7 år siden, min mand og jeg blev gift, og jeg husker det, som var det i går. Jeg vil ikke sige, jeg var nervøs - nærmere spændt - men alligevel også så meget, at jeg ikke kunne spise ret meget af al den dejlige mad, der blev serveret. Forbered dig på at være midtpunkt HELE dagen. Jeg dur ikke til at holde taler, så jeg sang en sang i stedet for; Hooked on a feeling fra Ally McBeal. Den sagde alt, syntes jeg, og så havde jeg fået lavet en festsang, som vi alle sang. Håber, du får en rigtig god dag. Giv dig selv lov til at være nervøs. Det skal der også være plads til. Mange hilsner Karina
Velholdt teltvogn sælges. Se præsentation for billeder og mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På lørdag.... |
|
|
På lørdag er det kæresten og min´s tur til at stå foran alteret.... og vi glæder os ; ) Selvfølgelig har vi lidt sommerfugle i maven, men på den fede måde ; ) Efter vores samtale med præsten, faldt alt nærmest på plads for os.... der kom ro på. Præsten sagde der kun var tre ord vi skulle huske; Kom, knæl og gå. Huskede vi bare dem, skulle det hele nok gå fint, og ellers skulle han nok camouflere det så ingen opdagde det, hvis vi glippede noget ; ) Nyd det... og husk det er kun mennesker der holder af jer der kommer og fejrer denne dag med jer. Rigtig stort tillykke... det skal nok gå rigtig fint ; ) Mange hilsner Janni
Lækkert Hann./Old. skimmelt hingsteføl sælges v. fravænning dec.08 evt. senere kan aftales. Stald med plads til 4 heste udlejes mellem Mørkøv og Undløse. Ring/skriv for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søde Stine |
|
|
Er sikker på, at i får en helt fantastisk dejlig dag. Det er okay at være nervøs/spændt, for det er jo "once in a lifetime"  Træk vejret godt ned i maven, nyd dagen og tag tingene som de kommer. Glæder mig til at se billederne, for er sikker på at i ser utrolig smukke ud begge to... knus
Pernille Team Dangerous OX, distanceridning. Tossehygge i næste weekend.... Ihhh hvor jeg glæder mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke!!! Det er ikke svært i kirken - Præsten skal nok lede jer igennem! Husk at kigge rundt når du går op (ned) a kirkegulvet - nogen har sikkert lavet pynt og det vil være synd ikke at kunne huske hvordan det så ud bagefter  Det gør ikke noget du stammer lidt - hakker i det - når du holder talen. Alle ved hvor bevæget man kan være sådan en dag - så det er kun en charme mere ved den flotte brud  Endnu engang tillykke!!!
Mvh Connie slet ikke altid så søøøød, som nogen tror! 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gift i lørdags |
| Forfatter:  |
Lineandrea |
| Dato:  |
02-09-2008 21:53 |
|
Min nu husbond og jeg blev gift i lørdags. Det var helt fantastisk. Vi var ikke nervøse, bare spændte og glædede os rigtig meget. Lidt overvældende at træde ind af kirkedøren og gå helt derop med alles øjne hvilende på sig. Glæd dig! :) Line
Life shrinks or expands in proportion to one's courage - Anaïs Nin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Tusind tak for den tiltrængte støtte. Jeg ved godt at jeg bare skal nyde det, men for pokker hvor er det svært når man er drønnervøs for at noget skal gå galt. Men hvad hvis noget går galt....hvor galt kan det så lige være??? Mit værste mareridt er at noget går galt ved selve festen....øv hvis nogle blev uvenner eller lign. Janni : Jeg ønsker jer en god dag og lykke til fremover....husk billeder  Kom, knæl og gå....den er videregivet til manden  Pernille: Du skal nok få masser af billeder.....og tak for komplement 
Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang. R.I.P Amir, du er savnet! Hyg dig på de evigt grønne enge, hvor der ingen smerte er.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rammstein 1 |
03-09-2008 08:15 |
|
Først et STORT tillykke!!!  Og derefter: Slap bare helt af!! Der er ingen grund til at være nervøs. Når du går op af kirkegulvet, skal du bare huske at holde din buket midt for maven. Det glemte jeg lidt  Og jeg tror ikke, der går noget galt.. Alt hvad der kan gå galt, skete til vores bryllup... Men vi havde en super god dag alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husk bare |
Illum |
03-09-2008 08:51 |
|
At holde buketten i NAVLE højde, det andet ser idiotisk ud  God fornøjelse... PS. nervøs, nej da midtpunkt er MIG Du vil nyde det. Knus..
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kommer |
|
|
da ikke til at lave en fejl i kirken.... Og hvis du gjorde, hvad så.... Du er da kun et menneske, og måske kan det lette stemningen.... Hvem siger at et bryllup skal være overperfekt og uden fejl.... Du kan jo godt være lykkelog sammen med din mand, selv om blomsterne har været lidt skæve, du har taget et forkert skridt i kirken, har sagt ja for hurtigt.... Hvad ved jeg.... Det er jo kun menneskeligt, og ganske naturligt, når man er lidt nervøs.... He he.... Kommer til at tænke på, en veninde jeg havde, der skulle følges op af sin stolte mor.... Muligvis var mor rigtig stolt, men hun brød sig åbentbart ikke synderligt om al den opmærksomhed der var på dem da de kom ind, så hun havde ganske travlt med at få datteren afleveret.... GGGG.... Og helt ærligt... Det er da, for os andre, blot et sødt minde om en kærlig mor..... Og der var jo ingen skade sket... Datteren fik sin mand og var lykkelig.... Så tag det med ro.... Det er blot et ritual og en fest....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super dag |
|
|
Hej Stine Vi holdt kæmpe bryllup, med kirke, hvid brudekjole stor fest på kro osv - og jeg er bare en klummer mikkel: Startede med at tabe den ene sko da dørene åbnede og jeg skulle føres ned af gulvet... Manden havde placeret de 2 største af vennerne på bagerste rækker i kirken - i tilfælde af jeg skulle få Run away bride tanker, (jeg var nervøs ligesom dig - men så kan jeg godt komme til at gøre noget skørt) Rejste mig for at forlade kirken efter 3. salme og undrede mig over alle andre blev siddende - ja der var så 4 salmer - UPS! Nussede så meget med hestene der trak karet, at jeg seriøst lugtede af hest hele min bryllupsaften Spildte selvfølgelig rødvin på min brudekjole under maden Efter dejlig overnatning på Hotel Erimitagen, skulle vi direkte på bryllupsrejse i Paris, og gæt hvem der glemte fly billetterne... Ja svoger måtte i en hulens fart til lyngby og hente billetter og indhente os i lufthavnen. Men uanset mine stunts, så havde vi en forrygende dag jeg aldrig glemmer. Så du skal ikke være så nervøs, vi er kun mennesker og det er mennesker der holder af dig der er med til festen! Men som Illum skrev så husk at holde brudebuket i navlehøjde og gå LANGSOMT ned af gulvet! Hilsen Mikala
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nyd det nyde det!!! |
|
|
Jeg blev gift i lørdags og var overraskende rolig...faktisk var jeg slet ikke nervøs, for der var styr på alt og vi skulle bare nyde dagen. Mit bedste råd er: Så sørg for at have styr på alt inden du går i seng aften før, for på selve dagen skal du bare slappe af og nyde alle indtrykkene. Start tidligt med make-up artist og frisør, så du ikke bliver stresset. Desuden må der jo godt ske små fejl sådan en dag og gæster lægger alligevel ikke mærke til noget - alle er jo glade og positive sådan en dag. Vi havde da nogle små ups'er i kirken...fx. havde min kære kommende mand glemt brudebuketten hjemme i bryggerset, så da jeg stod i våbenhuset og skulle lige til at gå ind i kirken med min far ved armen blev jeg stoppet. Vi bor næsten lige ved siden af kirken, så 7-8 minutter senere havde jeg buketten og kunne så gå ind. Og det var skøøøøøøønt at gå op ad gulvet - men husk at gå langsomt og giv dig selv tid til at se på både gæsterne og din brudgom. Vi kom til at sætte os inden velsignelsen, så præsten måtte sige "vil I ikke lige have en velsignelse med"? - alle grinede og stemningen var hyggelig. Lige efter kom den flotteste overraskelse fra vores dejlige venner - Stig Rossen kom og sang "perhaps love" foran alteret til os - det var så smukt og der var ikke et øje tørt...suk! Jeg holdt også tale for min mand og troede jeg ville være mere nervøs end jeg var, men det gik faktisk rigtig fint og nu er jeg så glad for at jeg gjorde det. Efter middagen med sjove/flotte taler og musikalske indlæg, hældte en af gæsterne et glas rødvin ned over mig og en anden trådte min kjole i stykker...MEN det er ligemeget, for jeg skal jo aldrig have den på igen  Nyd dagen og sug alle taler, indslag og oplevelser til dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihhh søde stine... |
|
|
...kan godt forstå du er nervøs...Men det er der ingen grund til...Jeg ved det bliver en vidunderlig dag for jer, i passer bare så godt sammen:) Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder derfra især når nu jeg ikke selv kunne komme og tage dem suk. Men sender jer en masse dejlige varme tanker nede fra Grækenland:) Mange knus herfra... P.s Håber snart vi ses igen:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Uha, så er det imorgen!! Hvor er det bare uvirkeligt! Jeg havde en skøn polteraben med god mad, gode veninder og en dag der bare var tiltænkt på at jeg skulle have det sjovt og dét havde jeg. Godt så : I kirken: Kig op, gå langsomt, kig ud til siderne på gærstene, frem på min kommende mand og hold for dælen da den brudebuket nede ved navlen!!! Jeg skal hjem til min mor i dag og være og sover der også. Vi skal rigtig tøsehygge i aften med kaffe, mørk chokolade og "Vild med Dans" Hvor jeg glæder mig. Tak for opmuntrende ord og støtte, jeg nyder i fulde drag. Det eneste jeg p.t. er nervøs for er talen. Kryds fingrer for at vejret bliver godt imorgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæder |
Illum |
12-09-2008 07:56 |
|
Mig til at se foto 
Illum . Og sådan kommer de tilbage.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha... |
|
|
Uha, held og lykke stine - du skal nok klare den. Jeg sidder og bliver helt nervøs for dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha da da Stine |
cruella76 |
12-09-2008 09:41 |
|
rigtig rigtig god fornøjelse i morgen - jeg er sikker på at i får en fantastisk dag  Glæder mig også til at se billeder 
Christel Træf på Stald Stettenborg - lør d. 11 okt. 2008 - se præsentation Tjek www.dudiogfrister.dk Nu med Pippi og Okker Gokker børnetøj Ridehjelm til salg Rutschebaneborg til salg Se præs ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
fjordejer |
12-09-2008 10:49 |
|
Med det SNART kommende bryllup.  Jeg skal giftes den 20/9......Er ikke nervøs ...endnu 
Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda God dømmekraft kommer fra erfaring, desværre kommer erfaring som regel fra dårlig dømmekraft
Livet er at leve, det er os selv der gør det besværligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et godt råd |
|
|
Etr sidste godt råd. Hvis følelserne tager overhånd i kirken, så kik op. altså vend øjnene opad, så undgår du mascara i hele hovedet. Rigtig meget held og lykke med i morgen. Nyd det. Det er en dag, du husker resten af livet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
Sanne |
12-09-2008 15:51 |
|
håber du får en uforglemmelig dag
Hilsen Sanne Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig rigtig |
|
|
god dag i morgen!! Alt kommer til at gå super godt - og ja vi vil se billeder. Du får lige et bryllupskram
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Så er det idag. Jeg havde en dejlig dag igår med en vendinde, min lillesøster og min kommende mand. Jeg blev vokset div. trængende steder, fik ordnet hår (klippet m.m.) og sad derefter bare et par timer på Café og hyggede. Har sovet hos min mor i nat og sidder nu og venter på at kl. bliver 10.00 hvor jeg så skal op og have lagt make-up og sat hår. Jeg er ikke det mindste nervøs, glæder mig bare helt vildt meget. Jeg bliver nok først nervøs når vi er i våbenhuset eller på vej dertil. Tak for alle de beroligende ord. Min elskede mule, hvis du læser dette, så ro på. Det bliver en vidunderlig dag. Som skrevet længere oppe, så er denne dag vores og der sker ikke noget ved at vi laver div. fejl.....det er helt ok. Elsker dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Håber det har været en helt uforglemmelig og dejlig dag 
Mvh Connie slet ikke altid så søøøød, som nogen tror! 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God herlig Søndag |
|
|
Halløj Stine Jeg håber I havde en skøn og helt uforglemmelig dag/aften/nat . Et stort tillykke til jer. Og så kan jeg altså ikke lade være med at tænke på, at man da er en rigtig HNèr når man på sin bryllupsdag liiige har tid til at gå på HN og skrive lidt .
Malene Ejer af den skønneste DV hoppe der er ifolet med Blue Hors Doolittle Mor til Mathias fra d. 9/5-01 og til Melanie fra d. 23/12-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Godaften alle sammen Vi havde en alletiders dag. Har ikke overskud til at tegne og fortælle nu, men det kommer!! Men vi havde en perfekt dag, alt gik efter bogen, dog med små søde fejl som bare gjorde dagen endnu bedre og stemningen hyggelig og behagelig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HVOR ER BILLEDERNE |
|
|
henne??? Altså Stine - vi må SE SE SE SE SE SE dig ))
Mvh Gitte-Mor Tera/feb-05 og Lian/dec-07 Ejer af to lækkre hingste, smukke Jack D. og hans lækre søn Joker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Puha, ja billeder må vente lidt Jeg har måtte tage en 12 timers vagt på arbejdet i dag, så det er ikke overskudet der er mest af, men jeg lover de kommer. Jeg følte mig så smuk, det var vidunderligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Her er en lille smule billeder, flere kommer senere. Gå ind under modeller. http://www.kd-gallery.com/gallery/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|