Det prøvede jeg også engang, - postkasse nøglen var blevet væk så vi har haft brugt en bedroller til postkasse 
En dag fik jeg to pakker, - den ene havde de lagt i og den anden var der blevet lagt en seddel på!? To ganske alm. pakker, begge to!
Så måtte jeg jo hente pakken i Brugsen dagen efter, men nej, der gik 4 (!) dage før PostDK lige havde lyst til at aflevere den derovre så jeg kunne hente den! 
Min svoger har også haft bestilt noget computergrej, fra Århus og han bor i Fredericia!
- De sendte pakken til KØBENHAVN!? før de sendte den ud til ham!!! Det tog bare en evighed før han fik den!
Han har også prøvet at han fik to pakker, men posten havde kun taget den ene med op, og der stod "Pakke 2 ud af 2" på, - han måtte virkelig bruge lang tid på at forklare PostDK manden at så måtte "Pakke 1 ud af 2" jo ligesom være i hans bil, og sørme så, det var den da 
Tilgengæld, så bestiller jeg til tider 25kgs sække med marsvinefoder og der kom så en i sidste uge.
- Så jeg holdt godt øje, for synes altså ikke postmanden skal slæbe min dumme sæk foder - den er jo dødevægt og særligt i de dumme papkasser sækkene kommer i!
Så skynder mig ud af terassedøren, for at ta' imod sækken.
- Og fik så også to pakker til den dag, så den flinke Postmand synes da ikke jeg skulle ta' den dumme sæk, så han bar den ned på terassen, og tog endda den dumme papkasse med 
Ved da godt at han jo skal aflevere pakkerne, men var jo smuttet ud hurtigt fordi jeg synes ikke han skal slæbe min dumme sæk, og så bærer han den hele vejen ned til min terasse! 
- Synes jeg altså var flinkt, og vores pakke postmand der hvor jeg bor er altså vildt flinkt!