Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Træt af post DK
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 13:01

Jeg venter en pakke, og havde egentligt regnet/håbet på at kunne få den idag, da jeg skal på rus-tur med skolen, onsdag til fredag.

Ligger så syg herhjemme og er derfor hjemme hele dagen.

Tjekkede imorges track and trace nummeret og sørme så om den ikke var sat til omdeling imorges.

Jeg venter og venter. Sørger for ikke at falde i søvn så jeg kan nå døren inden posten smutter igen...

Men da jeg her for 10 min siden bliver utålmodig tjekker jeg alligevel postkassen.. Og hvad ligger deri?

En sedel fra post DK om at de har forsøgt at aflevere pakken..

Øhm nej tænker jeg. Det har I ikke. I gad nemlig ikke gå op af de 12 trin og banke på døren og pakken kan jo ikke kommes i postkassen pga. størrelsen.

Så nu kan jeg ikke hente pakken før imorgen, men der er jeg ikke hjemme og skulle egentlig bruge tingene idag.

Hvor er det dog uretfærdigt. Afsender har sendt til tiden og været super hele vejen igennem, og så ødelægger postdanmark det hele endnu engang. Jeg bor ikke engang på 3. sal. Nej i stuen. Der er kun 12 trin så står man foran min dør.

Synes godt nok det er for dårligt af postdanmark. Så skulle de jo ikke "sælge" det som udbringning men sige at folk bare skal hente deres ting.

Undskyld men vi betaler da for at få tingene bragt.

-Ida, som er skide træt af det hele lige nu.

0
0
Svar på denne tråd

Flexlevering
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 13:06

Man kan få flexlevering hvor man skriver hvor posten må aflevere pakken henne (garage, skur eller lign)

Jeg ville dog tage mit gode tøj og besøge posthuset og forklare dem at det F#"!%!%" fisemigne ikke er ok at smide en seddel i kassen når man med vilje er blevet hjemme for at vente på pakken der stod til omdeling på track and trace...

(En lille hvid løgn det ved jeg men....)

Jeg plejer dog at sætte et skilt på min postkasse hvor der står "ring venligst på postmand - jeg venter en pakke" - så er der ingen undskyldninger...

Close Contact Springsadel fra 2007 m. garantibevis sælges - 2800 kr

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Kender det
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 13:09

Det prøvede jeg også engang, - postkasse nøglen var blevet væk så vi har haft brugt en bedroller til postkasse :-D

En dag fik jeg to pakker, - den ene havde de lagt i og den anden var der blevet lagt en seddel på!? To ganske alm. pakker, begge to!

Så måtte jeg jo hente pakken i Brugsen dagen efter, men nej, der gik 4 (!) dage før PostDK lige havde lyst til at aflevere den derovre så jeg kunne hente den! :-(

Min svoger har også haft bestilt noget computergrej, fra Århus og han bor i Fredericia!

- De sendte pakken til KØBENHAVN!? før de sendte den ud til ham!!! Det tog bare en evighed før han fik den!

Han har også prøvet at han fik to pakker, men posten havde kun taget den ene med op, og der stod "Pakke 2 ud af 2" på, - han måtte virkelig bruge lang tid på at forklare PostDK manden at så måtte "Pakke 1 ud af 2" jo ligesom være i hans bil, og sørme så, det var den da 8-)

Tilgengæld, så bestiller jeg til tider 25kgs sække med marsvinefoder og der kom så en i sidste uge.

- Så jeg holdt godt øje, for synes altså ikke postmanden skal slæbe min dumme sæk foder - den er jo dødevægt og særligt i de dumme papkasser sækkene kommer i!

Så skynder mig ud af terassedøren, for at ta' imod sækken.

- Og fik så også to pakker til den dag, så den flinke Postmand synes da ikke jeg skulle ta' den dumme sæk, så han bar den ned på terassen, og tog endda den dumme papkasse med :-)

Ved da godt at han jo skal aflevere pakkerne, men var jo smuttet ud hurtigt fordi jeg synes ikke han skal slæbe min dumme sæk, og så bærer han den hele vejen ned til min terasse! :-D

- Synes jeg altså var flinkt, og vores pakke postmand der hvor jeg bor er altså vildt flinkt!

Mvh. Julie Rollo

SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-

| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt.,...
Forfatter: 

vi har firma på hjemmeadressen med 4-5 mand tilstede hver dag på kontoretml 8-18... og post dk smider også tit en seddel i postkassen om de har forgæves forsøgt at aflevere diverse pakker.

Øh - åben dog døren så er rummet fyldt med folk!

OMvendt kan de også finde på at komme med firmapost om lørdagen.... øh hvad er chancen for der er nogen tilstede på en lørdag i et kontorfirma???

Service= en by i rusland for post DK.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 

det er vi sjovt nok mange der kender alt for godt- det der med sedlen der ligger til en med de skam har prøvet at aflevere, men at e så ikk ahr.

Dem hestene står hos blev trætte af det og ringede og spurgte til det og fik abre at vide at det kunne posten godt finde på hvis de havde for travlt og ikke kunne nå alle leverancerne den dag- så smed de en seddel i og tog den måske med næste gang der var post til adressen. Ehmn nej så skal man skam selv ned og hente den.

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 21:58

Den har vi også prøvet.... maaaaange gange.

Den værste var dog, at jeg fik sendt en bog fra en herinde på et tidspunkt, som blev sendt som storbrev (de har jo den her fikse papting de lige stikker brevene ind igennem for at se om de kan gå som storbrev).

Bogen endte med at blive totalt rykket op i det ene hjørne og sådan en bog er lavet af ret solidt pap/papir. Og brevsprækken måtte have besøg af viceværten...

Deres undskyldning? Ja, de kunne jo altså ikke gøre for at vores brevsprække var lille... nu har vi jo så en der nok er lidt større end ellers...

"Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?"
Kort, bordkort, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!
Medlem af ACO - Anonyme Cocioholikere
0
0
Svar på denne tråd

Post danmark - service
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 22:14

ja, det gør de også her. Altså smider en sedel ind i stedet for at prøve at banke på. :-P

Har også prøvet det i et firma. Med ca. 85 ansatte. Og med glasdør. Næææh nej, personen der ventede pakken, måtte pænt ned efter pakken dagen efter på posthuset. AK ja!

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

0
0
Svar på denne tråd

Det med
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 09:33

at man selv skal hente pakken kan jeg nu godt leve med. Men så skal den dæleme også være der . En gang havde jeg fået brev om at der var en pakke til mig på posthuset. Da jeg så vil hente den er den der ikke. Den er sendt retur samme dag som den er ankommet til posthuset. Der var ikke en der kunne forklare hvordan det var gået til. Det tog flere uger inden jeg endelig fik mine ting.Så fremover holder jeg GODT øje med hvor langl en pakke er nået i systemet.

Mvh.Nissen.

Ejer af tre skønne ponyer!

0
0
Svar på denne tråd

Post Dk...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 09:49

Reglerne i post danmark er ændret - pakke posten SKAL ikke længere komme ind og banke på.

De kan vælge at gøre det, men det er IKKE et krav til dem.

Ved det er ringe, men det er i hvert fald ikke pakke postens skyld.

Men en ting der undre mig, er lidt - tager det ikke længere tid at skrive den åndsvage seddel, end det gør at komme ind og banke på

Og ang. den firma post der kommer ud om lørdagen, jamen hallo - de kan jo ikk stå og sortere hvad der er til firma, og hvad der ikke er - det kommer jo ud, når det er der.

Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.

0
0
Svar på denne tråd

Post DK...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 10:00

Sad netop og læste tråden og tænkte om jeg måske skulle på posthuset imorgen, da jeg ventede en pakke med rideudstyr.

Men til min store glæde, ringer det på døren og her sidder jeg med min pakke.

Det er sjældent det sker, men så må man glædes over at det indimellem gør :-)

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

Jeg undres også...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 10:07

.. jeg modtager jævnligt pakker fra Amazon - og uanset størrelsen på dem, har jeg altid skullet hente dem på posthuset (den lokale spar købmand - der lukker 5 minutter før mit tog ankommer på stationen... smart)

Uanset sedler om at de kan lægge pakken i postkassen eller aflevere hos naboen har jeg altid skullet hente - for de må ikke bare lægge den.

I sidste uge ventede jeg endnu en pakke - denne gang med 2 store æsker dvd'ere i - altså af en del højere værdi end når jeg bare får en enkelt bog.

Stor var min overraskelse da jeg kom hjem og fandt æsken i postkassen! Og endnu større da det viste sig at æsken var åben i begge ender (og Amazon plejer altså at emballere deres varer ordentligt) så dvd boksene gled ud i postkassen da jeg tog æsken.

Heldigvis VAR begge mine bokse med - men det er vist mest et tilfælde at de ikke var faldet ud! Jeg tror at den var blevet afleveret på den "forbudte måde" fordi de ikke ville stå ved at aflevere en så mishandlet pakke hos sparkøbmanden.

Generelt må jeg sige at postdanmark ikke er ret populære hso mig - men jeg bruger jo også meget af min arbejdsdag på at undskylde manglende leveringer :-(

£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider