Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

NU som single..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 18:34

Ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her indlæg..

Men altså, sagen er den, at her i går aftes gjorde jeg det endeligt forbi med min kæreste. Vi har været sammen i lige godt to år.. Dét er altså lang tid når det er ens første kæreste og man ellers aldrig har været til kæreste halløj før!

Det har, som så mange andre forhold, været meget op og ned og vi har da skændtes, men også haft det utroligt godt! Men nu var det bare som om der ikke er nogen gnist mere... Ikke at jeg ikke elsker ham, men har bare ikke kæreste følelser længere, så efter mange og lange tanker, har jeg sagt stop.

-Det er godt nok en underlig fornemmelse..!

Vi bor sammen, indtil den 16 sept. hvor lejligheden er opsagt og flytter derefter hver til sit. Det vil jo altså sige at vi har 14 dage sammen endnu.... Og selvom vi går og snakker om hvordan og hvorledes med dele ting, at vi ikke er kæreste, hvor vi skal bo og hvad der skal ske, føles det bare som om det slet ikke er rigtig....

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er den rigtig beslutning jeg endelig har taget, men selvom alle følelserne er væk, er det simpelthen bare så hårdt.

-Tænker bare hele tiden på hvad der skal ske i mit liv. Hvor jeg skal bor, arbejde og hvad jeg skal lave... Gør det bare så svært!

Og det hjælper jo heller ikke noget, at én der betyder så megt går og er ked :-(

Puhhaaa, skulle lige ud med det...

0
0
Svar på denne tråd

Du er modig
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 19:45

Det er en flot og stærk beslutning du har taget. Jeg synes du skal være stolt af dig selv og tage det helt stille og roligt sammen indtil I er fra hinanden. Det er okay for jer begge at sørge, men verden venter - og hvor er der meget at opleve:-)

Knus og tillykke med din nye titel

Come back

for just one moment

Your star looks bright

I'm still wondering why your time

here on earth was so short

and I can't seem to get it right

you'r still missing in my life

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 09:18

Er helt enig med Nadja83 ♥Pirelli♥- så behøver slet ikk sige mere.

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

Om i kan
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 09:23

klare at bo sammen i 14 dager mere og snakke sagelig om deling, ikke havne i seng med hverandre osv. Da kan du i hvert fall være sikker på at du har klaret å ta den rigtige beslutning. Så er der inget mer.

Til lykke med resten av ditt liv.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 11:16

Sommetider er det bare bedst at gå hver til sit.

Husk at nyd din singletid, det er nu en skøn tid :-)

Line Rønn - Djurslands Rideklub

Med hestene Ronaldo og Mikado

Ridning tilbydes 1500 kr. pr. måned

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 17:50

Jeg har lige været igennem det du er igennem nu.. Vi var bare sammen 4,5 år. Det er rigtig hårdt mens det står på. Men lige så snart du er ude af det, kommer du til at stor-nyde det. Nu skal du ud og nyde single livet, og det er bare fedt :) Glæd dig.

Venlig hilsen Cathrine

- Savner Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Glæder mig..
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 19:20

Jeg glæder mig også til "at komme videre". Kan virkelig mærke at det er det rigtige!

-Selvom vi jo stadig bor sammen, er der bare tidspunkter hvor jeg tænker: "Hvis jeg ikke allerede havde slået op, så gjorde jeg det nu!"

Og det er da slet slet ikke fordi han ikke betyder npget mere, vil bare hellere afslutte det end ende op som vildt uvenner der ikke kan klare synet af hinanden!

Og til sidst, TAK for jeres søde ord! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider