Jeg synes lige jeg måtte ud med, hvordan jeg har det med min hest, da jeg ikke lige havde regnet med at det var sådan jeg skulle få det, da jeg besluttede mig for at købe hest igen 
Inden jeg købte hest, havde jeg gjort op med mig selv, at jeg kom ikke ud at ride hver dag, for så ville jeg temmelig sikkert køre sur i det - det har jeg nemlig prøvet.
Og der skulle også være plads til andet end hesten.
Derudover var det også min hensigt at blive bedre til dressuren, uden dog at det var for at komme ud at starte stævner, men for min egen og hestens skyld.
Jeg falder så for Felix, da han er skøn at ride på i dressuren og også virker fornuftig på tur. Han virker sur, men det vælger jeg at tage med, idét jeg før har haft en lidt sur hest.
Tingene er så ikke gået helt som forventet. Han har for nylig fået konstateret spat i det ene bagben og forbenet dragtbrusk i begge forben.
Men på trods af dette, så glæder jeg mig bare HVER dag til at komme ud til min lille hest og hygge mig med ham, selvom det ikke involverer ridning pt, men jeg har dog fundet ud af at der er så mange andre måder at være sammen med sin hest på.
Vores forhold er også blevet bedre og bedre og den vej tror jeg helt bestemt det fortsætter. Han ligger sjældent ører af mig nu(og når han gør, så er det f.eks. fordi jeg ikke lige har striglet ham det rigtige sted, eller når han står i boksen) og jeg fornemmer at han gerne vil være i kontakt med mig.
De bedste stunder jeg har med ham, er nok, når jeg "bare" er nede for at snakke med ham på folden og han bl.a. er i legehumør. Så tager jeg min jakke af, så han kan få lov at bide og ruske i den, som han nu har lyst - det er som at lege med en hund, bare i en forstørret udgave 
Den hest er simpelthen så sjov og har en kæmpe personlighed. Hvis han gik bort her og nu, så ville mit liv godt nok være noget tomt 
Så selvom tingene ikke er gået som forventet, så fortryder jeg intet og kunne så absolut ikke tænke mig en anden hest, end min Felix 
I det næsten halve år jeg har haft ham synes jeg at jeg har lært utroligt meget og også udviklet mig selv personligt - takket være Felix 
Jeg håber der er flere der vil berette om hvordan de har det med deres hest.