ja nu er jeg klar til at date. da jeg nu har gået i lang tid som singel
.
Et problem er bare at jeg synes simpelhent at fyre på min alder enten ikke har nogen rygrad eller er fuldstændig hjernelamme. så hvordan kommer man lige igang med at date når ens indstilling til det køn man skal date er skadet lidt af diverse tumper
.
Selv er jeg 21 (i næste måned) så det burde vel ikke være et problem at finde en fyr, men jo det er der så desværre. gode fyre hænger åbenbart ikke på træerne. og når man er udstyre med noget der hedder bryster synes jeg tit at mænd taber hovedet
.
Så har overvejet lidt en datesite. men jeg aner ikke hvilke der er gode og hvilke man skal holde sig fra.
Tænkte lidt på farmerdating eftersom je gselv har været i landbruget og synes at drengene derfra er ganske charmerende. og jeg selv er en udendørs pige.
Men tøser kan i hjælpe mig med at finde en fyr at date elelr sted hvor jeg kan finde en fyr at date. kan lige fortælle lidt om mig selv, så i ved hvad jeg er for en
.
Som sagt er jeg 21 i næste måned.. jeg er igang med at uddanne mig til dyrepasser med heste som speciale. og har selv en welsh mountain hoppe på to der skal bruges til avl.
Jeg er altid glad (undtagen hvis jeg er sur). jeg er ikek bange for at prøve nye ting (dog holder jeg mig fra bongeejump og alt det andet i den dur).
Jeg elsker humor og er ikke bange for at fyrer noget af hvis det skulle være.
Det var lige ganske kort... har i nogle gode ideer tøser