|
|
| Studieklar - første skoledag på mandag |
| Forfatter:  |
Ninkamus |
| Dato:  |
30-08-2008 15:08 |
|
Så er det ved at være tid til igen at komme i skole  På mandag går det løs efter 2 års pause fra skolebænken - jeg starter som multimedie designer på eam i hering, og jeg glæder mig som et lille barn. Om jeg er studieklar m. børger osv hmm... jah... vi har kun fået af vide vi skal møde op kl 9.00 så er spændt på hvor mange udgifter der kommer til bøger mv. Jeg har min pc, en kalender en blok papir og et penalhus og self en taske - så må jeg da være studieklar  Andre der skal starte på mandag som glæder sig og er i klar??
________________________ Ninkamus.dk - Lotte Svendsen "Love is like the wind you can't see it but you can feel it" www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skolestart.. |
Carina Gøttler ♥Caprilli♥ |
30-08-2008 15:10 |
|
Nej, jeg skal dog ikke starte i skole, men hvor ville jeg ønske, jeg skulle, for jeg savner det faktisk  Men held og lykke med det hele ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jah.... |
|
|
skal starte på mandag.... Tror det bliver spændende.... Og aner da virkelig ikke om jeg har hvad jeg skal bruge.... Men mon ikke de første dage kan klares med papir og blyant....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Jeg skal også starte på mandag. Laborant i Esbjerg. Men om jeg er helt klar ved jeg ikke. Har ikke fået købt bøger endnu, da jeg først lige vil være sikker på om studiet er noget for mig. Og ikke før jeg er det køber jeg bøger, det er trods alt ca. 3500kr. jeg skal bruge. Men ja det bliver da spændende... 
Mvh Charlotte Med pipperne ©Olsen og Dråbe© Igen som passer af ~ Coniston ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skolestart |
Iben ♥Lykke♥ |
30-08-2008 18:19 |
|
Jeg skal også starte på erhvervsakademiet i Herning, bare som finansøkonom Det bliver spændende.. Jeg skal også møde der kl.9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja.... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
30-08-2008 18:39 |
|
glæder mig også - starter på 2.år på onsdag. Skal købe de par bøger vi skal bruge på mandag, heldigvis kun til oldgræsk (der så sikkert løber lidt op ) og så en ny etik bog. Så regner med at bruge max 1100 dette semester på "obligatorisk" litteratur  Jeg er nogenlunde klar - mangler dog lige at læse ca 800 års kirkehistorie op samt repetere Etik&Religion før vi starter men det skal jeg nok nå  Hav en fantastisk studiestart alle!
Xoco82 & Davina Stud.theol "For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits."(Athanasius) Velholdte springstøvler str.38,skaft 44,læg 39 sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123445667 |
HeidiZ |
30-08-2008 19:17 |
|
Starter også 1. semester på pædagog uddannelsen i Viborg. Det bliver spændende ja  GLÆDER mig til at komme igang.
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha..... |
|
|
jeg starter også på mandag på pædagog sem. i vanløse... ved stadig ikke helt hvad jeg har rodet mig ud i, jeg skulle jo slet ikke være noget med mennesker og da slet ikke pæd. men men livet har nogle mærkelige dregninger.. så nu er nu skal jeg måske aligevel være pæd, og det er måske i virkeligheden ret fedt  men jeg har også bare papir og pen med, for det hele er sket så hurtigt så jeg har slet ikke fået sat mig ind i det med bøger endu... men mon ikke jeg kan nå det endu.
i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilbage til skolen... |
Joey11 |
30-08-2008 23:01 |
|
Jeg startede for fjorten dage siden på American University i WAshington DC og er bare sååå glad for det. Det er det bedste, rent studiemæssigt, jeg nogensinde har gjort!! Go' første skoledag til alle der skal starte, eller igang igen, på mandag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skolestart |
Ninkamus |
31-08-2008 01:40 |
|
Iben ♥Lykke♥: Hvor underligt lige på samme skole, men hvorfor ikk  madsen: hæhæ ja det er underligt, aldrig i livet om jeg nogen sinde skulle tage en uddannelse hvor jeg skulle sidde på kontor, jeg skulle ud og bruge mine hænder og gerne noget med jord eller dyr  Nu bliver jeg så multimedie designer, så ender jo nok op på et kontor  Alle jer andre, held og lykke og smid gerne en kommentar her om første skole dag  Andre der skal starte??
________________________ Ninkamus.dk - Lotte Svendsen "Love is like the wind you can't see it but you can feel it" www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen ja... |
|
|
Jeg burde egentlig starte på tirsdag... Men nu har jeg været i USA hele sommeren, så nu vil jeg altså lige have kærestens Ph.D. forsvar med på tirsdag og så en 10 dages roadtrip Det er jo ikke hver dag man får muligheden for at se Yellowstone, vel Så må kandidatstarten vente en 14 dage endnu, mon ikke det går. Held og lykke til alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| studie start |
Chris ☻32☻ |
31-08-2008 15:07 |
|
Jeg starter også mandag (i morgen) på 1. semester i natur og kulturformidling (også kaldet bachelor i turisme). Skal læse i Hjørring. Det eneste jeg ved, er at jeg skal møde kl 10 og hvor jeg skal møde, vil stå på en skærm når jeg kommer ind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også jeg |
|
|
starter i morgen som pædagog i Kolding... Jeg har også tænkt mig at nøjes med en blok og en blyant og sådan... Meget af det er jo intro 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg starter HA Almen på Copenhagen Business School i morgen, og jeg synes allerede, det er hårdt , da vi allerede har en engelsk tekst, vi skal have læst og forstået til i morgen. Suk. Allerede i vores første uge skal vi igennem et kursus forløb, der bl.a. indeholder 2-3 caseopgaver så lige nu er jeg så småt ved at vinke farvel til min fritid for de næste 3 (måske 5) år. Bort set fra det skal jeg i aften lige gøre en mappe med papir klar, pakke computeren og finde penalhuset frem. Det er vist, hvad jeg får brug for. Held og lykke til alle jer andre Håber I bliver glade for jeres udannelser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|