|
|
| Hvad er drømmen / det store ønske? |
|
|
Hvad drømmer du om? Hvis du havde ét ønske, hvad skulle det så være? Jeg er i tvivl - skal man ønske verdensfred eller være egoistisk, og ønske den store lottogevinst? Der er så meget at vælge imellem...  Vil gerne høre, hvad I ville ønske Jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg ville ønske jeg fandt et dejligt job, hvor jeg fik en go løn, så jeg havde råd til og bygge mit eget hus inden jeg blir 25  det er min drøm og håber den bliver til noget  ellers har jeg jo altid drømmen  om det så vare 10 år extra før den bliver til noget, så har jeg stadig nået mit mål ! bare lidt sener end jeg håber 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
altså verdens fred er nok urealistisk.. selvom tanken er god nok.. Lotto millioner.. nej tak.. det ville ødelægge mit ægteskab.. .. hmm.. min første indskydelse.. en friser... ja.. en hest  men der er jo lige lidt jeg ønsker mig mere.. Lykken for alle mine børn.. nok lige så urealistisk.. men.. det er det jeg ønsker mest.. Karina.
Sød stor 3ér vallak, søger nyt privat hjem..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Få mit eget lille sted med plads til hest, hund og mand...
Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. At sidste weekend.. |
|
|
bare forsvandt.. Altså at hvad der skete ikke skete..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønsker mig... |
|
|
.. at dfer opfindes en kur mod senildemens og en måde at genoprette de skadede hjerneceller, så jeg kunne få min mor igen. (og forebygge at jeg ender i samme situation, som min mor, mormor, mormors søstre og oldemor). Jeg ønsker mig at når dyrlægen kommer om 1 uge eller 1½ vil hun sige at Baloo's halthed er HELT væk, og at han er parat til at blive genoptrænet og ikke vil have mén efter sin forvridning. Og så ønsker jeg mig et lille overskueligt husmandssted med et par hektar jord og selvfølgelig et job i nærheden. (gerne hurtigt, så jeg kan købe det føl herinde som jeg har forelsket mig lidt i) Men hverken jobs eller billige huse hænger på træerne. Derudover ønsker jeg mig en lidt bedre bil - selv om Oda lige har fået ny starter i dag og forhåbentlig holder et par år til, ville det være rart med noget der kunne trække en trailer (som jeg også ønsker mig) Og at dyrlægeregning jeg vil få på Baloos halthed ikke bliver alt for voldsom (selv om forsikringen dækker det meste).
£isbeth & Baloo People are just about as happy as they make up their minds to be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja - jeg vil |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
29-08-2008 22:32 |
|
godt indrømme at jeg nok mest drømmer om lotto millioner  Ikke fordi jeg vil købe noget fint og dyrt, men for at få mere frihed. MVH Janni
Den heldige ejer af en meget økonomisk hest hvad angår foder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ville.... |
Vibs 1 |
29-08-2008 22:38 |
|
Jeg ville ønske at jeg kunne få 15 min mere med min afdøde datter...
Hilsen Vibeke, højt fra Nord R.I.P Freykur, 8 År Freykurs Islænder Wintec Cair 44C sadel sælges, se præs.... Super perfekt wrap sælges i Nordjylland, send en P ... http://www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Jeg ved det ikke .. 
Gæt mit navn, to dyr og ender på fie? Ann-Sofie (And - So - Fie)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxx |
|
|
Vibs1, jeg bliver helt berørt af dit ønske. Gid jeg kunne give dig lidt tid med din datter. Elena, Mit største ønske er at finde min soulmate-hest.
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen.. Super flot Kello sæt sælges. Gevinst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen lotto |
staldhestely |
30-08-2008 01:38 |
|
millioner til mig, det tror jeg ikke man bliver lykkeligere af. Jeg sendte min dejlige Chicco over regnbuen i onsdags, så mit aller største ønske er at få ham tilbage, sund og rask og uden smerter, uha hvor ville det være lykken.. Vibs1: Hvor ville jeg også ønske at du kunne få dit ønske opfyldt.. Helen.
R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er mange ting |
|
|
jeg ville ønske aldrig var sket. Men idet jeg har lært at se frem ad, må mit ønske nok hellere være økonomisk frihed. Også er jeg ligeglad om den kommer som lotto, at jeg knokler mig til den osv. Jeg vil bare gerne købe sørge for mine unger for hvad de skal have, jeg kan tage orlov hvis der er behov for det, uden vi skal tænke på økonomien, og fremforalt, at jeg kan arbejde deltids, både nu og når der kommer børn, så jeg kan gøre mere ved sporten. Også ville jeg rigtig meget ønske at al sygdom forsvandt fra mig. Men tror efterhånden at ønsket om økonomisk frihed er mere realistisk.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info Wet wrap bandager sælges se præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fred i Verden |
xtiny |
30-08-2008 08:20 |
|
At alle de penge, der bruges til krigsmateriel går til at hjælpe Verdens fattige med holdbare løsninger (mad, rent vand, uddannelse, billig medicin) ikke lappeløsninger som nu. For mig selv: Et bedre helbred mindre stress og mere overskud. Og helt egoistisk: Det "lille sted" med plads til 3-4 avlshopper, et par ridevallakker- og det internat for katte, jeg gerne vil have. Men som det er, så er jeg egentlig tilfreds med "det lille hus på landet" som vi trods alt har. Bare jeg dog havde mere energi til at gøre noget ved det...
Mvh xtiny
♣*** The computer is not your friend- the computer is a Skinner box*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange ting |
|
|
men nok ikke noget større og ophøjet. Jeg har en masse materielle ønsker, som vel flasker sig hen ad vejen - men nej jeg har ikke det her altoverskyggende ønske som har fulgt mig i årevis. Men ét af mine store ønsker er mit eget sted at bo til mig, Ole og hestene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har faktisk |
Illum |
30-08-2008 08:30 |
|
Ingen ønsker. Har alt. Og er sikker på at mit super helbred er noget jeg er velsignet med også resten af mit vidunderlige liv. Det som nogle måske mener er ønsker, tager jeg som en selvfølge i et skønt liv....
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
....mit eneste ønske er seriøst at have penge nok til at gøre hvad jeg har lyst til mere eller mindre. Eller hvis "bare" jeg kunne vinde 500.000 kr det var rigeligt, for så kunne jeg betale mit SU lån ud samt mit billån i banken og stadig have lidt til tant og fjas når de lån var ude af verden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønske. |
|
|
Jamen der er så mange ønsker, som bare ikke er mulige. Bl.a. at få min papmor, mormor, farmor og farfar tilbage.  Men ellers; Økonomisk frihed, så jeg havde råd til at have mit eget lille sted til mine hypper. Så skal jeg ikke sælge dem og slipper for besværglige udlejer/opstaldningssteder og så jeg ingen gæld havde.
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene Super dejlig fjordhest sælges. 9år. Ifol med Mosegårdens Kejser. Opstaldning til hoppeføl søges. Fuldblodshoppe sælges.Tilmeldt kåring 4. okt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
30-08-2008 10:41 |
|
Et par af mine ønsker er desværre ikke mulige at opfylde, men jeg ønsker min farmor, mispigen og min første hest tilbage  Ellers skulle det være at komme tilbage til min fødeby og det her blev solgt til den pris vi ønsker  At jeg jeg kunne få mit drømmeføl fra MP  At jeg snart kunne blive raskmeldt så jeg få et godt arbejde, eller jeg får grønt lys til at ta den uddannelse jeg drømmer om  Og sidste, men ikke mindst at jeg snart blev med rogn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker |
StaldK |
30-08-2008 11:03 |
|
For mine børn at de må få et langt og lykkeligt liv. At den smukke bliver rask.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jdshjaksk |
Anna-S |
30-08-2008 11:18 |
|
En hund der ikke bare er en hund, men min hund. Alt andet har jeg synes jeg... Og hunden får jeg også når jeg møder den - men indtil da er den pt mit største ønske. Vibs1 - dit ønske er det jeg højst ville ønske kunne gå i opfyldelse i denne tråd!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ønsker |
|
|
at den lille baby i maven , bliver sund, rask og veludviklet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønske... |
|
|
mit aller største ønske er at få en hest min helt egen lille hest eller pony jeg kan gå og klappe og nusse med og så også ride hvis den er stor nok... har nok været det ønske der står øverst og har gjort det i de sidste 13år meen kommer nok endag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fromme, små ønsker... |
|
|
At blive rask, så jeg fik overskud til at gøre noget ved alle mine andre drømme - det kan KUN gå for langsomt! Og så måske lige en rengøringshjælp; min lejlighed ligner noget, USA har set sig ond på... Et spontant besøg af min mor kunne i virkeligheden gøre tricket...
Christine & lilleprinsen "Rønnebærene er sure!" sagde ræven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min store drøm :) |
Ninkamus |
30-08-2008 15:01 |
|
Min store drøm er at købe en gård sammen med min nyværende kæreste og selv fåå lov at sætte den i stand lige som jeg ønsker den skal være  ps gården er faktisk fundet så håber på den er itl salg om to år når jeg er færdig med uddannelse- ellers må vi jo bare ud og kigge 
________________________ Ninkamus.dk - Lotte Svendsen "Love is like the wind you can't see it but you can feel it" www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg ønsker mig bare lykke..
Emilie Watson mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drømme |
Louise *SpeeDyret* |
30-08-2008 18:23 |
|
Ville også ønske at Vibs kunne få lidt mere tid med datteren!!! Men for mit eget vedkommende så er drømmen at flytte permanent til Ghana (og lave noget sundhedspleje og gratis undervisning af både børn og voksne). Noget der måske går i opfyldelse indenfor de næste 5-7 år. Det er i hvert fald min tanke, så håber det går i opfyldelse. Jeg skulle have været til Ghana i januar-februar-marts næste år, men nu kom drømmejobbet lige forbi, så jeg har sat Afrika-eventyret lidt på stand by. Men drømmer om Ghana, det gør jeg ganske tit om natten, så det skal bare "come true" (hvilket jeg ikke tvivler på at det gør!). 
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything* Nu med drømmejobbet og ny bolig. Mit nye liv er lige om hjørnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt igen |
|
|
Mere tid, bedre vejr og en effektiv måde at kurere sarkoider.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit ønske |
|
|
Jeg ville ønske, at kræften ikke havde taget min far! Et mere realistisk og håndgribeligt ønske er dog at min lejlighed snart ville blive solgt, så min kæreste og jeg kan komme videre i vores planer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bieufgiua |
|
|
Jeg ønsker at dem jeg kender og elsker må være lykkelige. Ud over det bestræber jeg mig på ikke at have ønsker, men mål...
-hilsen Randi  Nybagt hesteejer, novice udi bidløs ridning og fanatisk tilhænger af de klassiske principper følg os på www.randiogrufus.blogspot.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine ønsker? |
|
|
At jeg slap for alle mine sygdomme og kunne starte forfra, som baby, uden at være autist, allergiker osv. At min dejlige hest var tre år, utilredet og 100% rask i stedet for 23 (?), fejlredet og sang på sidste vers. At min mors hofter bare PUF ud af det blå var nye og helt almindelige, gode hofter. At alle folk på jorden fandt ud af hvad "Ansvar" er, og hvad det betyder i en dagligdag. Jeg vil ikke have en lottogevinst at leve af - det er for mig en forkælet og egoistisk tanke, at man kan melde sig ud af samfundet og bare leve sit eget lille liv (Meget lille..) Hm nææ, jeg ønsker mig hellere en dejlig stilling, nok til at jeg kan tillade mig nogen ting, men alligevel så lidt at jeg skal spare op til de rigtigt dejlige ting så man værdsætter dem. Nok til at jeg ikke behøver at låne i banken i tide og utide så gælden vokser støt. (Men man tilpasser jo sit forbrug til sin indtægt- har jeg altid lært) /Lene
Det er sjovt at være sammen med heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
enten ville jeg ønske at få et job der passede lige til mig- ellers gerne at ha mulighed for at blive seævstændig og gøre det den vej. Bl.a. for så at ha råd og mulighed for at købe drømme ejendommen, få hestene hjem, hundene kunne løbe ude alt det e ville, muligheder for det evt barn og os mv. Men jeg ser det på sin vis lidt som et mål, og ikke bare et ønske... Dernæst ville jeg ønske at alle mennesker kunne finde ud af at behandle hinanden og deres dyr ordentligt. Og fandt ud af at man skal være ansvarlig. Jeg ville ikk engang ønske mit helbred bedre, for jeg sys andre ting er vigtigere for mig end det. (Danmakine »Basse« og det var altså IKKE en hentydning el lig til dig)
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmm.... |
|
|
Lige i øjeblikket er mit største ønske at få et rigtig godt og spændende job. Og gerne med en rigtig god løn. 
Snepony nu uden Mulle :ó( *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
|
|
et langt og lykkeligt liv med alt hvad det indebærer
-Stephanie Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige nu har jeg |
|
|
kun et ønske.. og det vælger jeg at holde for mig selv lidt endnu !!!!  ud over det.. så ville jeg ønske fred i verden, ingen sult i verden, igen grufulde sygdomme. Men vi ved jo alle at sådan kan verden bare ikke være. desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt hvad jeg ønkser mig..... |
|
|
... Er et langt og lykkeligt liv med min mand og vores datter... og evt. et barn mere hen ad vejen. Et langt og lykkeligt liv = den "standard" vi lever i nu, og så et godt helbred uden alvorlige sygdomme.
Hilsen Anima. Genial MB-MA springhest sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit største ønske er.. |
|
|
En Amerikansk Collie - og ham henter jeg d. 19. Oktober Jeg har ventet på ham i 3 år nu 
Mvh Heidi ~ Min nye Amr. colliehvalp er født d. 24/8 2008 ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| siger..... |
|
|
Jeg siger ind imellem at min dejlige kæreste gør mine drømme mulige, og den næste drøm er at få børn med ham....... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at min |
Trymur |
01-09-2008 15:24 |
|
jeg vil ønske mig at min situation blev afsluttet, nu har jeg været inde i det her system i snart 3 år.. så det er mit ønske lige nu.
MVH Line ......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit ønske... |
|
|
Jeg ønsker bare, at jeg forhåbentlig engang kan tænke tilbage på mit liv og tænke; "Hold da kæft, hvor har jeg været lykkelig i mit liv!".
Avler og ejer af Dansk Varmblodsheste med holsteinerhoppestamme!
Vi søger en rytter med grunduddannelsen i orden til at ride 5 af vores heste 2-5 gange i ugen i nærheden af Tønder! Skriv en PB!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønsker... |
BoletteV |
01-09-2008 16:05 |
|
Udover at ønks eat give vibs mere tid med hendes datter, er mit største ønske at kurere cancer. Se det ville være noget! Ellers er mit største ønske at vinde VM. Og en lotto gevinst vil da også gøre studielivet lidt nemmere  Derudover håber jeg at min familie, især min morfar, forbliver raske i lang tid endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at ønske sig |
|
|
Jeg ønsker mig min far tilbage, han døde da jeg var 14 år og jeg savner ham hver dag og vil aldrig glemme ham. Der ud over ønsker jeg mig et lykkeligt liv med min søn og min kæreste. Materielle ting har jeg haft og har, og ved at de ikke i sig selv skaber lykke.
I vil nok opdage en del stavefejl med tiden, da jeg lider af en smule ordblind/ordforvirring. Så i må bære over med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|