Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hestegalleri min hest?
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 22:36

Jeg loggede ind¨på HG her til aften for at tjekke mine beskeder, og falder så pludselig over en hest med EKSAKT samme navn og afstamning som min

Det er ikke min hests alder(denne er yngre) og heller ikke hende på billederne - men må da tilstå jeg finder det ret underligt da der ikke findes andre med eksakt samme navn/afstamning

Der står godt nok kun oplyst fadersiden, men synes alligevel det er pudsigt at hesten beskrives med lidt de samme ord som min dog er denne hoppe i DH (men altså ingen beskrivelse af moder siden på hesten ).

Er det mig der ser "spøgelser" eller er det lidt sjovt

Er der evt nogle der ved om der er et DV-kartotek et sted? for det er da rodet hvis to DV/Hannoveranere har fået helt samme navn eftersom min er en AVLS-hoppe brændemærket Hann?

Vil lige gøe OBS på at dette ikke er en svinetråd, bare en undren,håber på feedback

Xoco82 & Davina

Stud.theol

"For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits."(Athanasius)

Velholdte springstøvler str.38,skaft 44,læg 39 sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Davina
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 22:53

Ja der findes 3 Davina'er efter Davignon (to hannoveranere og en KWPN) - og ja den anden er yngre og i DH

- Yuki

Med salathesten - nu i fol med Quaterback

0
0
Svar på denne tråd

hestekartotek
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 22:56

Alle registerede DV'ere kan fremsøges på www.hestedata.dk

DVH 554 Davignon har 3 børn der hedder Davina.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 23:47

mysterie løst!

TAK for info - troede dog ikke at heste hed det samme, troede de hed I,II eller noget :-P

Men så lærte jeg det :-D

TAK for hjælpen :-)

Xoco82 & Davina

Stud.theol

"For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits."(Athanasius)

Velholdte springstøvler str.38,skaft 44,læg 39 sælges!

0
0
Svar på denne tråd

det er kun i tyskland
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 09:21

og det gælder så vidt jeg ved kun hingste at de ikke kan hedde det samme som en allerede registreret hingst.

Med venstre hånd
Line og Calano

GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste

Lille (ca 160cm), letridelig hoppe af god afstamning købes.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har set
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 09:23

en hest med samme navn og far som din til salg, så de findes skam, som de andre siger.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

Wet wrap bandager sælges se præs

0
0
Svar på denne tråd

Carisma
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 10:15

Jeg har oplevet at ride egnethedstest mod 3 andre Carisma'er - stavet lidt forskelligt, men alligevel - Der er vist så mange C'hingste i holsteneravlen, at opfindsomheden er ved at slippe op!

mvh Sisse

Skimlet hoppeføl Corratus x Fuldblod sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider