Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

til stævne på lørdag
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 19:19

Kære HN

Jeg skal starte stævne på lørdag på min nye hyp. Jeg har ikke startet stævner i hundrede år, og hesten er kun 4 år, og jeg har haft ham i to måneder.

I det daglige er han så nem, og rigtig rar. Når jeg rider på banen udenfor kan han godt være lidt fræk, men ikke voldsom.

Jeg er simpelthen så nervøs. Mest fordi jeg ikke ved hvordan han reagere at komme et nyt sted hen med mange andre heste. Og plus at jeg jo nok kommer til at sidde med nerverne helt uden på tøjet.

Gode råd tak:) Og kryds fingre.

HILSNER FRA NEW SPIRIT OG NINA.

KADIR ER SOLGT TIL LISBETH

0
0
Svar på denne tråd

Hvor henne...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 08:34

Lyder spændende... hvor skal i starte, skal selv starte i Glostrup lørdag.

Gode råd... forvent ikke noget hjemmefra og ros din hest til skyerne, når den gør det godt.

Jeg var engang ude på min hannoveraner/fuldblod, hun kogte fuldstændig op.. så istedet for at banke løs på hende og tvinge hende til en massse, gennemred vi programmet stille og roligt, tror jeg klappede hende på halsen 1000 gange inden for de få minutter..

Dommeren var vild med det og skrev en dejlig besked bagpå kritikken, vi red vist til 55%.. men hva betyder det, hvis man kan gøre hesten tryk ved det, vi red en LC.. så for mig var det ikke særlig vigtigt at blive placeret, min hest skulle bare ud..

Team Dandanel
"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Nu med hingsteføl efter Blue Horse Hotline.. født d. 08-04-08
0
0
Svar på denne tråd

jeg har det paa samme måde
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 21:53

jeg skal måske starte stævne på parten, (hvis vi finder en bil der kan trække en trailer)

han har ikke været til stævne før, så jeg regner med at vi svarter en lc1, jeg ved ikke hvor meget, jeg kan få ham til et nyt sted.

(kender i et sted hvor man kan leje en heste transport)

hilsen stine

En god heste træner kan få hesten til at gøre alt,

en fremragende heste træner kan få hesten selv at ønske det.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider