Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Oversigtskort over samtlige rideklubber
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 01:17

kunne jeg godt tænke mig... Jeg ved at jeg kan gå ind på distriktets hjemmeside, finde adressen og tjekke den på krak. Men hvor kunne det være fedt med et danmarkskort, hvor alle DRF klubber var tegnet ind på... Ved nogen om det eksisterer?

Sagde Janne der nu også er kommet på facebook...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

det har jeg også
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 06:43

tit tænkt på.

Syntes det er for latterligt, at man skal på infosport hver gang man skal have en oversigt, det er både grimt og nogle gange lidt uoverskueligt.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

Wet wrap bandager sælges se præs

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 07:06

Ved ikke om det eksisterer... Men hvor ville det være en god idé at lave sådan et...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd

ert56y7u8i9o0p
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 07:25

Her er der en over sigtover alle rideklubber...

hvis der er sådan en i mener???

www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.drf/ klubsoeg.hms?fb=DRF

Byghalm fra 2008 sælges god kvalitet kontakt mig for nærmer info (det er nede ved St. Heddinge)

Anika og Sonda Ferry

Kubius - 28/1-2008

Hvil i fred min egen <33

0
0
Svar på denne tråd

bruges til hvad???
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 07:27

jeg er nysgerrig hvad skal/kan man bruge et DK kort med klubberne tegnet ind til?

Hvert distrikt her på sjælland har sin egen hjemmeside hvor alle klubber står nævnt, så i det område man bor er det da let at finde nærmeste klub/den klub med bedste faciliteter etc.

Så forklar lige hvad jeg overser af pointe med et DK kort med klubberne tegnet ind.

Karina

Vil du ride en tur i Køge Ås/Vallø skov(Lidemark siden) med mig og min hest, så jeg kan se om disse skove er noget for mig?

Send en PB:o)

0
0
Svar på denne tråd

hvis der så bare
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 23:16

var et kort på hvert distrikt, istedet for kun en adresse... fordi det er rart at se rent geografisk på et kort, hvor stedet ligger... hvis man så fx kunne taste en adresse ind og så viste den km til klubberne... det ville være ekstra smart... kortet kunne jo ligge på DRF´s side

0
0
Svar på denne tråd

jannej....
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 07:21

du forklarer ikke hvad man skal bruge dette til?

Hvis man har klubbens adresse kan man da selv bruge krak.dk

Karina

Vil du ride en tur i Køge Ås/Vallø skov(Lidemark siden) med mig og min hest, så jeg kan se om disse skove er noget for mig?

0
0
Svar på denne tråd

Karina....
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 07:24

for mig ville det fx være fedt, at man kan se hvor klubberne ligger i forhold til hinanden. -Det har jeg flere gange sidet og ønsket.

Fx da jeg skulle finde opstaldning til hesten, og skulle vurdere hvor der var rideklubber i omegnen.

Det samme gør jeg også når jeg søger hus på boliga, for så har jeg en bedre fornemmelse af, hvor stederne/husene er, istedet for at krakke hver enkelt.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

0
0
Svar på denne tråd

ok.....
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 07:53

jeg må så bare være godt informeret når jeg ved hvor 95% af klubberne i D1-4 ligger fysisk, og derfor ikke ser dette som et problem.

(jeg besøger dem jo som dommer/besigtiger etc jævnligt)

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Der har du en fordel
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 07:54

jeg ved fx jeg bor max 6 km fra parcelgården i Glostrup...men ved kun hvor den ca ligger på motorvejen...aner ikke hvordan jeg skulle komme derhen.

-Ligesom hele vestegnen var meget rodet for mig for bare et år siden.

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

lige præcis
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 09:28

som Tine nævner... det er dødbesværligt at skulle sidde og slå hver enkelt op på krak, plus at man ser dem ikke i nærheden af hinanden... hvis bare den der, find nærmeste på de gule side listede alle DRF rideklubber, så ville det være fint, men det kan den ikke... :( Det må da ikke være så svært at lave...

Tine, kigger I også efter hus? jeg tænker nemlig også i forbindelse med det der kort på Boliga, kunne det være fedt at have klub oversigt at forholde sig til... jeg vil helst købe gård, som nærmest ligger oveni en rideklub :) Så man kan få noget socialt med... :)

0
0
Svar på denne tråd

Det har vi gjort
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 09:37

i snart 1 år.

Og har været lige ved og næsten et par gange.

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider