Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Røde knopper - ved barbering :s
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:28

Ja, jeg får sådan nogle røde knopper når jeg har brugt min skraber.

Fx under armene :( Det gør ikke ondt bagefter. Jeg prøver at smøre creme på, men det hjælpre ikke rigtigt. Det ikke fordi jeg skraber hårdt eller ligende :s

Jeg plejer at gøre det i badet.

Jeg sikker på jeg ikke er den eneste med dette problem, men hvad kan man gøre for at afhjælpe knopperne derefter?

Det må jo vær fordi huden bliver irriteret :s - men hvordan undgåes dette dog?

En halv sæk (20 kg sæk) - Speedi-Beet sælges.

Pris: 60 kr, selvhentning i Albertslund - kan evt bringes. Skriv PB for mere information :)

Nypris: 180 kr.

Cashew og Tøffe.

0
0
Svar på denne tråd

lalala (:
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:40

Jeg har hørt, at skintonic eller aloe vera skulle hjælpe, hvis man smører det på efter barbering, men har ikke selv prøvet det.

Derudover skifter jeg tit blade, og har skrabere til forskellige "gøremål" - dvs jeg bruger en til under armene, en til benene osv. En god barberskum vil også hjælpe :)

Til dags dato har jeg aldrig haft røde knopper :D

Astrid & Bakgaardens Frederik

Snart bare Astrid og Nico.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:42

Jeg har præcis samme problem, du kan købe noget fra veet mener jeg det er, som man kan smøre på efter barbering, har ikke prøvet det kun læst om det. Jeg har købt noget i USA, som tilgengæld virker rigtig godt, ellers hjælper det også at skrubbe huden først, for at undgå indgroede hår. Husk også altid først at barbere med hårene og bagefter imod :)

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:49

hvis disse røde knopper også gælder i de private områder har jeg hørt at det creme man bruger til at smøre nylavede tattoos med hjælper.. har dog ikke selv prøvet.. kan købes på apoteket

-Stephanie

Med Bassebabyen Bandit og en ½ Mussepige Caliopi

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:53

Okay, tak for jeres svar.

Og jeps, de røde knopper - er netop alle områder som barberes. Også de private.

Det rigtig irriterende for huden bliver irriteret af de røde knopper.

Jeg vil prøve alovera næste gang :) Vi har en plante stående.

En halv sæk (20 kg sæk) - Speedi-Beet sælges.

Pris: 60 kr, selvhentning i Albertslund - kan evt bringes. Skriv PB for mere information :)

Nypris: 180 kr.

Cashew og Tøffe.

0
0
Svar på denne tråd

Hvilken..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:58

slags skraber bruger du og bruger du noget skum.?

Jeg brugte noget skumpjat, det fik jeg røde knopper af, efter jeg er begyndt at bruge normal håndsæbe er der intet.. Jeg bruger dog balsam i de private områder, det blødgør de lidt mere "hårde" hår man har der.. Det skal lige have lov til at virke 5 minutters tid..

Derudover er det vigtigt ikke at bruge den samme skraber både på ben, under arme og de private steder.. Og husk at skift skraber tit, jeg bruger en engangsskraber til ben og under arme og en til privat, bruger nye hver gang..

Krone og Bølge - En selvfølge

R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!

0
0
Svar på denne tråd

man kan få
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:16

Hvis du barberer dig i badet kan man få noget shower fra Natusan der hedder "silky skin" netop til det. Det er rigtig godt, fås også med aloe vera www.dbca.dk/Files/Filer/FormUpload/ 351o0oudjvyx01zpkkjnpx...orting.jpg

-Tine

0
0
Svar på denne tråd

Louise ♥LunaogSnippe♥
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 01:08

Hvad er det for et vidundermiddel du har købt i USA - de plejer jo gerne at have et til hvert et formål Og jeg får også af og til knoppe-problemer - hvis de kunne undgås efter et smut i Walmart, så der det da forsøget værd.

Mange hilsner fra Sine

i USA

Haflingerhoppe til salg!

www.heste-nettet.dk/lodge/8971/hest/ 8855/

Haflingervallak - barbiehest! - til udlån/salg

www.heste-nettet.dk/lodge/8971/hest/ 8853/

0
0
Svar på denne tråd

damdam
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 05:51

Jeg har sjældent knopper, da jeg tit skifter blad og bruger skum. Men når de er der, så dupper jeg med skintonic og smører med Veets efterbehandlingscreme. Det virker :)

http://www.ynox.dk

Bestilling af blyantstegninger - send en pm. :)

Boks udlejes til hoppe i udkanten af Ringsted.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde også....
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 08:35

Røde knopper efter barbering før i tiden. Jeg prøvede alt, div. cremer, skifte blad ofte, osv. Intet hjalp.

Men så en dag, havde min mor bestilt en prøve-skraber der hed "intuition". En skraber med sæbe på selve skraberen. (sæben sidder udenom bladene) Denne er bare SUPER! Jeg får aldrig røde knopper mere og selv de private steder kan tages uden problemer! :-)

Den er "billig" når den købes første gang, men refillerne er ret dyre.... Men til gengæld holder de LÆÆÆNGE med rette behandling! :-) Jeg tror jeg køber 1 gang om året, 6 refiller til omkring 500 kr. (Kan faktisk ikke helt huske prisen, da det er lang tid siden jeg har købt!) så i længden er det ikke så dyrt. :-)

Disse kan vist stadig kun købes over nettet. Men de er ALLE pengene værd!!! Jeg skifter aldrig! :-)

Mvh

Mona Carlsson

Ønskes til låns: En rolig pony til hyggeridning. Skal kunne bære en voksen men også gå trækture med et lille pige.

Et SMIL giver som oftest et SMIL tilbage. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Sine (Havlan)
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 17:19

Det er noget der hedder Bikini zone creme, det fås også som gel, så det er selvfølgelig ment til det område, og da jeg næsten aldrig får knopper under armene eller på benene, så bruger jeg det kun der. Det virker rigtig godt på mig, jeg har købt det i publix, men man burde også kunne købe det i walmart - butikken eller landet der har ALT det fantastisk, hvad man kan erhverve sig uden recept derovre :)

Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3

0
0
Svar på denne tråd

kære kvinde
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 17:25

det er altså meget nemmere at bruge veet hårfjernings creme, det bruger jeg de private steder, og på mine ben, mrn ikke under armene, af en eller anden grund kan jeg ikke tåle det der.... men altså i stedet for at bruge oceaner af til så kom en gang creme på og på 5-7 min er det overstået... det er lige en ansigts maske.... men ja røde knubber... det kan også være det de kalder skæg pest, som er et udslet som klør og kan svige lidt... skift dit blad og prøv en skum til sar hud...

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

valcrema
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 20:25

valcrema kan købes i håndkøb på apoteket det er super godt.

renser og didesinficerer modvirker overflødig talgdannelse og andre hudurenheder rødeme, irritation og baberknopper.

KAn osse bruges til førstehjælp til smårifter, svien, insektbid og ru hænder.

Den er vildt god og kan klaret anbefales.

Er kosmetolog og anbefaler den altid til mine kunder der har problemer efter hårfjerning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider