Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen der er på Nupo kur her inde
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 14:56

Hej alle.

Er der nogen der inde som er på Nupo kur netop nu.

Hvis der er nogen der ikke ved hvad Nupo er, er det et middel til at kunne tabe sig på. Både hurtigt og langsomt.

Hvis du er på Nupo kur hvor meget vil du gerne tabe over hvor lang tid og hvor meger har du tabt indtil nu og hvor lang tid har det taget og tabe det du har tabt nu.

Håber nogen vil være med i denne debat.

P.S. Gider ikke nedladende kommentarer om det er dumt, så bare lad være og svar, hvis du kun har negativt at sige.

0
0
Svar på denne tråd

Nupo...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:03

Jeg har været på det et kort stykke tid på et tidspunkt, men jeg synes ikke rigtig, der skete noget..

Men jeg gav også op rimelig tidligt i forløbet, så min viden omkring det er desværre minimal :)

Mvh Carina Gøttler

. Termin d. 17. februar 2009 .

{som ligner sin mor, og er stolt af det!}

R.I.P Lille Pax (2007)

og Carsten Junior (2008)

0
0
Svar på denne tråd

jeg spiste nupo
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:06

som et suplement, da jeg har en enorm appetit.

Men det var simpelthen selv-pineri. Det smagte SÅ dårligt. Det eneste jeg rimeligt kunne spise var deres asparges suppe.

Efter 5 uger, hvor morgenmaden var skiftet ud med nupo,og jeg drak en lige før frokost og aftensmad, og dertil satte mængderne væsentligt ned, og VIRKELIG tænkte over hvad der røg ind, havde jeg "kun" tabt mig 1½ kg. -Tilgengæld havde jeg nada energi til fx træning osv.

Så det stoppede jeg med igen.

For mig virker træning og en masse grøntsager. -Der går det meget hurtigere.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

Vil du gerne klappe en hest en gang i ugen i Tåstrup området? Kontakt mig for mere info

Wet wrap bandager sælges se præs

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:43

Jeg har prøvet deres milkshake en overgang. Men jeg synes ikke det virkede.

-Det smagte dårligt

-Det fyldte ikke noget (gjorde noget ved min appetit)

-Det gav mig ikke mere energi på nogen måde

Til gengæld kunne jeg godt lide deres chokolade bars Men at den skulle fylde for et måltid hopper jeg ikke på. For jeg blev rimelig hurtig sulten igen

Hilsen

Suzi

"Tvivl er begyndelsen til visdom"

0
0
Svar på denne tråd

nupo...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:44

jeg drak nupo i en måneds tid, 2 jordbær og kakaoshakes om dagen istedet for måltider. Jeg tabte mig ikke af det, og det smagte altså ikke så godt , så det prøver jeg ikke igen.

Jeg tager nu fiberpiller istedet, de er også (meget!) billigere, + gulerødder og den slags når maven gnaver.

ÉN GANG FJORDHEST - ALTID FJORDHEST

Bellapigen 1979-2005

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også haft
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:46

købt og lavede en drik...jeg kunne simpelthen ikke få det ned puha da. Nej den gammeldavs måde til mig: NEJ TAK

Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F: Regina

0
0
Svar på denne tråd

lidt succes.
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 15:55

Jeg har prøvet det...for mange år siden...tror det var i midten af 80érne! Jeg spiste/drak ikke andet med kalorier endd et nupo anbefalede, det var pulver rystet op i juice, og jeg tabte mig 17 kilo på 3 måneder! Så det kan altså lykkes! Men jeg tabte også en del hår selvom jeg fulgte deres anbefalinger med hensyn til specille vitaminpræparater m.m. Men det er bestemt ikke noget jeg vil gøre igen, men altså....det KAN lade sig gøre!

Husk at se ting fra alles synspunkt...og husk at kommunikere ordentligt!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 16:24

prøvet nupo, men det holder ikke i længden da det ikke er særlig lækkert . Har dog fundet noget der hedder Naturdiet, som kan købes i ihvertfald kvickly, og deres wildberry smager ligefrem godt. Det er en god ide at købe en shaker, og så putte nogle isterninger i inden du ryster - så kan det sagtens glide ned

Ved dog ikke om det virkelig hjælper, for jeg kan ikke tage en kur uden "fast føde" - det bliver træls inden den første dag er gået

0
0
Svar på denne tråd

kur...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 06:22

jeg er på kur/kostomlægning og jeg bruger nupe som mellemmåltider 1-2 gange om dagen, der er kun 92 kcal i en portio og den mætter 2,5-3 timer det smager afskyeligt, men cacao blandet op med 500 ml vand det kan synkes også uden ubehag*G*

0
0
Svar på denne tråd

min mormor
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 06:43

Har tabt rigtig meget med Nupo.. jeg har det også selv stående.. og kan faktisk rigtig godt lide smagen.. især den kaffe.. ting.. :-)men jeg taber mig ikke.. ( har ingen rygrad)

Jeg tror det er rigtig godt til en der ikke laver så meget .. min mormor er 80.. og går med rullator.. men hun har virkelig smidt .. ja mindst 10 kg..

Karina.

Sød stor 3ér vallak, søger nyt privat hjem..

0
0
Svar på denne tråd

Bvrk - fy føj
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 09:25

Nupo har jeg prøvet en gang for nogle år siden, og det smager bare rædselsfuldt .

Men held og lykke med kuren - alle knep gælder

Linda

Nogle bruger hovedet - andre bruger ridehjelm...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider