Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Gaven til manden???
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 11:58

Hej alle sammen,

Jeg har nu officielt (næsten) givet op i jagten på den opfindsomme, personlige, mindeværdige, holdbare gave til min ellers så fantastiske kæreste...

Sagen er den, at han på fredag fylder 30, og på mandens ønskeseddel står der kun få ting som værktøj og havemøbler Disse temmelig upersonlige ting (som jeg mere eller mindre også selv har måttet finde på for ham) har jeg efterhånden fået "afsat" hos familie og venner... Men SUK!!! Hvad giver så jeg ham?

Jeg har været lidt ude i noget med noget "oplevelse" i, og hidtil er mit bedste bud en dag som rallykører (han har et temmelig varmt forhold til gearkasser og hjulbolte, og kører i øvrigt offroad-4wd som hobby). Dog koster dette "show" 2500,-, og er dermed en pæn sjat over, hvad jeg forarmede hestepige har at gøre med. Finder jeg ikke på andet, ender det jo nok med det, og så må pengene bare findes...

Lidt info om manden, til hjælp til alle jeres fantastiske forslag:

Ud over ikke at mene, at han mangler noget, han ikke selv kan gå ud at købe sig, går det meste af hans tid med at bygge og reparere på vores gamle landejendom. Han er "gammel" københavner, som har ladet sig lokke med på landet af undertegnede. Og oven i hatten har han også fundet en oprigtig interesse for det med hesteavl. Når tiden er til det, kan han findes under en gammel 4-hjulstrækker med olie i hele hovedet og en svensknøgle i hånden, hvis ikke han er i Norge og stå på ski (skiudstyr har han i øvrigt i rå mængder). Derudover er han et super socialt menneske, og han er ikke ret dygtig til at sidde stille og se fjernsyn alt for længe ad gangen...

Så... Inden jeg river håret af mig selv i total desperation, håber jeg på lidt super input fra jer, kære HN'er!!!

På forhånd tak for svar!!!

*Mia

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 12:28

Hej Mia,

Spørg lige om jeg har samme problem to gange årligt! Sidste år forærede jeg ham dog en times flyvning i Roskilde (vist også andre steder i DK) hvor man selv styrer det lille fly, samt letter og lander. Det koster 'kun' 1000 kr.

Jeg har også købt den der ralleyday til min kæreste, han har dog ikke fået brugt gavekortet endnu... Pøj pøj med det! ;)

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk

Problemer med at sælge din hest? Få nogle billeder der sælger med det samme!

0
0
Svar på denne tråd

Her....
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 16:52

Her er et forslag

Det er det vi kan lide www.silverstone.co.uk/php/ de_ferrari_exp.html

man kan købe en tur i en farrari på silverstone lige uden for london til rimelige priser. :-)

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider